Linbk naar plaatje op andere site werkt niet meer.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris Avontuur

Chris Avontuur

23/09/2011 18:24:17
Quote Anchor link
Op een listing site voor een aantal makelaars link ik naar de plaatjes die op de sites van deze betreffende makelaars staan. (Met toestemming!)
Sind een paar dagen worden de plaatjes van 1 van de makelaars niet meer getoond.
Als ik in FF rechtermuisknop doe, view image, krijg ik een melding dat ik de pagina niet mag zien... Nu zet ik de cursor in achter de url (wijzig niets) en druk op enter. Dan wordt het plaatje wel getoond. Nu ga ik terug ga naar de betreffende pagina zie ik het plaatje wel in de listing. Ook in andere pagina's is dit brtreffende plaatje gewoon zichtbaar. Echter als ik op CTRL+F5 druk is ie weer onzichtbaar.....

Wat zie ik over het hoofd? Kan het zijn dat op de site van de makelaar iets aangepast is? (Geen javascript te zien in iedergeval!) Kan het iets met de .htaccess file te maken hebben?
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 16:40:47
 
Gerhard l

gerhard l

23/09/2011 18:51:28
Quote Anchor link
Heb je een linkje?
 
Chris Avontuur

Chris Avontuur

11/10/2011 16:17:44
Quote Anchor link
Probleem is eigenlijk vanzelf opgelost... verdwenen...
Nu maar hopen dat het niet etrug komt!
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/10/2011 16:21:48
Quote Anchor link
Het lijkt erop dat die andere site waar je het plaatje vandaan haalt zijn plaatjes heeft beveiligd zodat deze niet op een andere website kunnen worden vertoond. Waarom jij ze af en toe wel ziet is omdat je ze rechtstreeks aanroept (via hun eigen url). Als je ze dan daarna op jouw eigen site aanroept dan worden ze uit de cache gehaald, maar als je de pagina daadwerkelijk opnieuw aanroept via CTRL F5 dan zijn ze weer weg. Als jouw pagina door bezoekers wordt aangeroepen dan zullen ze de plaatjes niet zien.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.