Link van dynamisch bestand

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Arend Koor

Arend Koor

04/11/2021 11:59:47
Quote Anchor link
Beste forumers,

Ik zit met het volgende;

In wordpress heb ik de plugin van job manager en probeer daar een veld aan te passen (job description) in de 'post-a-jpb'pagina.
In plaats van tekst te plaatsen heb ik het veld 'type' veranderd in 'file' . Ik kan zo een bestand kiezen (pdf).
Als ik deze publiceer zie ik de url als tekst en is niet als link te openen. Heb het een ander geprobeerd met de tips van google maar heeft niet geholpen. Weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen?

Groet
Arend
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 09:49:42
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

04/11/2021 13:00:10
Quote Anchor link
Misschien moet je even in je templates even de URL voorzien van een link?
Gewijzigd op 04/11/2021 13:00:31 door - Ariën -
 
Arend Koor

Arend Koor

10/11/2021 11:49:38
Quote Anchor link
Na wat gepuzzel kwam ik erachter dat ik puntjes was vergeten. Nu werkt de link naar behoren.

echo '<a class="wpjmef-field-job" href="'.( $description ). ' " target="_blank">Omschrijving vacature</a><br>';
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/11/2021 11:40:17
Quote Anchor link
Die haakjes rondom $description lijken me onnodig.
 
Arend Koor

Arend Koor

11/11/2021 12:28:22
Quote Anchor link
Ok bedankt ga ik uitproberen.
Aldoende word ik wijzer. ;=)











 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

11/11/2021 13:05:29
Quote Anchor link
>> Aldoende word ik wijzer. ;=)

Zo is dat! :-)

Haakjes ergens rondom kun je gebruiken om zaken die bij elkaar horen te 'bundelen'.

Bijvoorbeeld:

ALS (voorwaarde 1 óf voorwaarde 2 óf voorwaarde 3) OF (voorwaarde 4 én voorwaarde 5 én voorwaarde 6) DAN ...

Hiermee geef je aan dat OF aan voorwaarde 1, 2 of 3 moet worden voldaan OF aan zowel voorwaarde 4, 5 en 6.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.