Linkbuilding CMS Demo

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Microsoft Acess Developer

Functieomschrijving Wat ga je doen? Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als Software Developer, en komen de volgende kennisgebieden jou niet vreemd voor: MS Acces, C# & SQL? Vind jij het daarnaast leuk om maatwerk software te ontwikkelen voor klanten in een bijzondere branche? Lees dan snel verder! Als developer ben jij samen met een gemotiveerd team van 10 collega’s verantwoordelijk voor het creëren van aangemeten software voor klanten. Je bent klantvriendelijk en oplossingsgericht ingesteld, omdat het essentieel is om de klanten zo goed mogelijk te helpen met hun uitdagingen. Het is mogelijk om vanuit huis je werkzaamheden uit te

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een organisatie waar je samen met een team werkt aan iets moois en waar je naast hard werken ook hard kunt lachen? Dan ben je hier aan het juiste adres! Voor een informeel IT-bedrijf in omgeving Wassenaar zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Mobile Developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als Senior Mobile Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Onze klantenkring is groot en divers, dat vraagt om flexibiliteit van jou. Tegelijkertijd betekent dit dagelijks nieuwe dingen leren én dat geen werkdag hetzelfde is. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling waarbij iedereen welkom is, zowel

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

ERP Developer fleet managementsysteem

Wat ga je doen als ERP Developer fleet managementsysteem? Als ERP developer speel jij een belangrijke rol bij het doorvoeren van wijzigingen en verbeteringen binnen het fleet managementsysteem. Jouw expertise op het gebied van ERP systemen stelt jou in staat om de applicatie optimaal te laten functioneren en te blijven ontwikkelen. Als lid van het IT-team werk je nauw samen met andere developers en het business team om het fleet managementsysteem te integreren met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en het implementeren van verbeteringen op basis van de wensen en eisen van onze klanten.

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 4 volgende »

Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 14:50:38
Quote Anchor link
Ik heb zojuist me CMS verbeterd met behulp van mensen op dit forum en zou graag willen weten wat jullie van dit systeem vinden.

http://sanderpals.nl/linkbuilding/

Er zijn een paar kleine dingetjes die niet werken (wordt nog gemaakt) en de layout is inderdaad niet mooi, maar is ook administratie systeem.

Beheerder: DemoAdmin
Wachtwoord: Demo

Linkbuilder: DemoLinkbuilder
Wachtwoord: Demo

Een linkbuilder heeft trouwens minder opties!

Tips altijd welkom :)
Gewijzigd op 17/04/2014 11:17:21 door Racoon smasher
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 16:21:11
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 14:54:51
Quote Anchor link
Op dit moment schrijf ik een review.
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 14:56:55
Quote Anchor link
pepijn, boeiend? Waarom moet je dat melden. Fipo?

racoon, hoe doe je validatie van je notities?
Ik kan notities toevoegen maar als ik als laatste
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script><script>

toevoeg, zijn alle notities weg....
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:00:03
Quote Anchor link
Dit is de code (nog niet toegepast op de tips van andere topic):
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
if(isset($_POST['submit']))
{
    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {
        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }
    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {
            echo '<script type="text/javascript">';
            echo 'window.location = "notities.php"';
            echo '</script>';
        }
    }

}
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:01:06
Quote Anchor link
Op "admin" kan ik niet inloggen vanaf hier, pagina verfrist gewoon.
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:02:43
Quote Anchor link
Pepijn --- op 16/04/2014 15:01:06:
Op "admin" kan ik niet inloggen vanaf hier, pagina verfrist gewoon.


Let erop dat Demo met hoofdletter D is want ik kom er wel in
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:02:52
Quote Anchor link
Ik zou uw dingen beveiligen, zolang dat nog niet klaar is, review ik niks.
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 15:07:02
Quote Anchor link
Wat doe je op regel 16,17,18... dat is wel een vreemde toevoeging van javascript.
Zorg dat je code logisch is opgebouwd en gebruik header location voor doorverwijzingen.

In ieder geval gaan er dingen mis wanneer ik script tags toevoeg. Niet alleen bij de notities.
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:08:22
Quote Anchor link
Michael - op 16/04/2014 15:07:02:
Wat doe je op regel 16,17,18... dat is wel een vreemde toevoeging van javascript.
Zorg dat je code logisch is opgebouwd en gebruik header location voor doorverwijzingen.

In ieder geval gaan er dingen mis wanneer ik script tags toevoeg. Niet alleen bij de notities.


ik gebruikt die javascript, omdat er al een header code op elke website van me staan en je er geen 2 kan gebruiken, want dan krijg je een error. Zou ik dat probleem met script kunnen oplossen met htmlspecialchars() ?
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:10:32
Quote Anchor link
Welligt werkt dit?
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php
if(isset(htmlentities($_POST['submit'])))
{

    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {

        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }

    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {

             header('location: notitie.php');
        }
    }

}

?>


Toevoeging op 16/04/2014 15:11:20:

Dat je er geen 2 kan gebruiken is onzin, je moet ze enkel goed uitvoeren, ik zoek even een linkje voor je.

Toevoeging op 16/04/2014 15:13:31:

Linkje: http://www.phphulp.nl/php/tutorial/php-algemeen/header-already-sent/738/
Ik hoop dat u er wat aan heeft, zoniet google dan zelf even.
Gewijzigd op 16/04/2014 15:14:32 door - Pepijn -
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 15:19:41
Quote Anchor link
Pepijn die werkt blijkbaar niet, want krijg de error:
Fatal error: Can't use function return value in write context in /home/sandecv3/domains/sanderpals.nl/public_html/linkbuilding/notities_add.php on line 39
 
- Pepijn  -

- Pepijn -

16/04/2014 15:27:00
Quote Anchor link
Kan u mij de volledige pagina sturen?

Toevoeging op 16/04/2014 15:27:56:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
<?php
if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))
{

    $notitie = mysql_real_escape_string($_POST['notitie']);
    $marking = mysql_real_escape_string($_POST['marking']);
    
    if (strlen($notitie)<30)
    {

        $melding = 'Je moet minimaal 30 tekens invoeren!';
    }

    else
    {
        $queryInsert = mysql_query("INSERT INTO notities VALUES('', '$username', '$notitie', NOW(), '$marking')");
        
        if($queryInsert)
        {

             header('location: notitie.php');
        }
    }

}

?>
Gewijzigd op 16/04/2014 15:28:30 door - Pepijn -
 
Michael -

Michael -

16/04/2014 16:08:16
Quote Anchor link
Pepijn; Waarom??? if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))

Verander dit liever in
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")
 
Racoon smasher

racoon smasher

16/04/2014 16:16:39
Quote Anchor link
Ik heb de bug bij notities opgelost en zal hem later in alle pagina's fixen. sws moet ik alle tips die ik heb gekregen aan elke pagina wijzigen.

Toevoeging op 16/04/2014 16:17:35:

Michael - op 16/04/2014 16:08:16:
Pepijn; Waarom??? if(htmlentities(isset($_POST['submit'])))

Verander dit liever in
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == "POST")


Michael ik heb op het internet lopen kijken, maar het maakt niet uit of je een request gebruikt of een post submit. kan je me uitleggen waarom ik het beste een request kan doen?
 
Ivo P

Ivo P

16/04/2014 16:27:21
Quote Anchor link
if(post['submit'] zegt iets over het aanwezig zijn van een bepaalde submit .

Dat is vaak de button. Een form dat middels Enter verstuurd wordt voldoet daar niet aan.
Ten tweede: als je een keer je button een andere naam geeft, is niet "submit" aanwezig, maar "verstuur" oid.

Dus, wat wil je weten? Of die knop aanwezig is, of dat de form gesubmit is?

---
En dan nog: htmlentities() heeft daar niets mee te maken.

Binnen isset() zou het een fout moeten leveren als je button niet aanwezig blijkt.

om isset() is het raar, want isset() geeft true of false terug.
 
Racoon smasher

racoon smasher

17/04/2014 09:26:55
Quote Anchor link
Ik ben nu alles aan het aanpassen, maar ik had de vraag of de onderstaande code ook juist is om te gebruiken?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
if(isset($_GET['id']))
    {
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/04/2014 09:31:20
Quote Anchor link
Dat is gewoon juist, je wilt immers weten of $_GET['id'] (?id=nummer) in de URL bestaat. Als je deze controle niet gebruikt, levert dat 'leuke' notice-meldingen op.
 
Ivo P

Ivo P

17/04/2014 09:53:13
Quote Anchor link
vaak wil je ook weten of die get-id dan ook een nummer is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

if(filter_input(INPUT_GET, 'id', FILTER_VALIDATE_INT)) {

}


?>
Gewijzigd op 17/04/2014 09:53:47 door Ivo P
 
Racoon smasher

racoon smasher

17/04/2014 10:19:47
Quote Anchor link
Ivo P op 17/04/2014 09:53:13:
vaak wil je ook weten of die get-id dan ook een nummer is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php

if(filter_input(INPUT_GET, 'id', FILTER_VALIDATE_INT)) {

}


?>


Kan zeker injecties voorkomen?
 
Michael -

Michael -

17/04/2014 10:30:25
Quote Anchor link
>> Kan zeker injecties voorkomen?

Dat doet 't wel ja, want 'id' kan alleen een integer zijn, dus nooit een injection.
 
Ivo P

Ivo P

17/04/2014 10:38:59
Quote Anchor link
maar neemt niet weg dat het geen kwaad kan om toch mysql_real_escape_string toe te passen in de query
 

Pagina: 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.