locatie van een html object/dom node

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rudie dirkx

rudie dirkx

13/08/2007 22:49:00
Quote Anchor link
Dit is wat ik wil:
als je met de muis over iets heen gaat kan je via Event (of niet) de locatie (linkerbovenhoek) van dat iets achterhalen en daar de linkerbovenhoek neerzetten van een div. Die div heeft dus position absolute en z-index miljard ofzo. Ik kan echter het Event niet vinden EN de positie van dat iets (een IMG met A eromheen) niet...

Iemand hoe ik via een onmouseover de locatie van dat element kan achterhalen zodat ik een tabel tevoorschijn kan toveren op die plaats?

Danku
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:45:57
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

13/08/2007 22:53:00
Quote Anchor link
De enige goede code die ik hiervoor gezien heb, komt van Peter Paul Koch:
finding an elements position
Edit:
Overigens: als je een element op de linkerbovenhoek van zijn container-element wilt zetten, geef je die container gewoon een position: relative en het child-element een position: absolute. CSS dicteert namelijk dat een element met position: absolute zich richt naar de coördinaten van zijn container block, als die een position relative heeft.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
Rudie dirkx

rudie dirkx

13/08/2007 22:57:00
Quote Anchor link
Je edit:
er zijn meerdere triggers, en maar 1 tabel, dus dat gaat niet werken, maar toch bedankt.

ik ga naar de link kijken! thnx
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.