Log in systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

01/04/2020 21:05:37
Quote Anchor link
Versie 11 inderdaad.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 05:42:36
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

01/04/2020 21:17:53
Quote Anchor link
Ter info: als je in Visual Studio Code (huidige versie is 1.43.2) "een" PHP bestand opent/aanmaakt komt VSC vanzelf met de suggestie om wat extensies te installeren (PHP Debug (nu versie 1.13.0), PHP Extension Pack (1.0.2), en PHP IntelliSense (2.3.14)). Met alleen deze extensies krijg je na de "else die een elseif moest zijn" ook een "kringel" (op de "header" regel eronder - die is "onverwacht"), en de "else" daarna (regel 72) krijgt ook een rode kringel. Je hoeft dus niet al je tools overboord te gooien, alleen even de juiste extensies aanvinken.
 
Sem Bakker

Sem Bakker

01/04/2020 21:25:17
Quote Anchor link
Rob Doemaarwat op 01/04/2020 21:17:53:
Ter info: als je in Visual Studio Code (huidige versie is 1.43.2) "een" PHP bestand opent/aanmaakt komt VSC vanzelf met de suggestie om wat extensies te installeren (PHP Debug (nu versie 1.13.0), PHP Extension Pack (1.0.2), en PHP IntelliSense (2.3.14)). Met alleen deze extensies krijg je na de "else die een elseif moest zijn" ook een "kringel" (op de "header" regel eronder - die is "onverwacht"), en de "else" daarna (regel 72) krijgt ook een rode kringel. Je hoeft dus niet al je tools overboord te gooien, alleen even de juiste extensies aanvinken.


Dat ga ik ook proberen dan en kijken wat fijner werkt. Moet ik dus alle genoemde extensies downloaden?
 
Rob Doemaarwat

Rob Doemaarwat

01/04/2020 21:30:03
Quote Anchor link
Ik heb bij die "suggestie" gewoon op "OK" geklikt. Ik zou dus niet weten welke nou precies voor de "magic" zorgt, maar het is nou niet dat je een paar Gb aan data binnen haalt (baat het niet, dan schaadt het niet; en je kunt ze altijd weer uitschakelen).
 
Jeroen van Rensen

Jeroen van Rensen

02/04/2020 15:56:03
Quote Anchor link
Hallo, het valt me op dat op lijn 33 een ?-teken staat. Waarvoor dient deze?

En je zegt dat je in jQuery werkt. Wellicht is het handig om de nieuwste versie te gebruiken (3.4.1)?
Gewijzigd op 02/04/2020 15:56:47 door Jeroen van Rensen
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/04/2020 16:04:25
Quote Anchor link
Een ? wordt gebruikt om een waarde te gereed te maken voor 'binding'

https://www.w3schools.com/php/php_mysql_prepared_statements.asp
 

Pagina: « vorige 1 2



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.