Login Probleem meerdere gebruikers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Voor jou als junior .NET ontwikkelaar staat er een flinke uitdaging klaar bij dit bedrijf waar jij veel van kan gaan leren. Zo willen zij een flinke uitbreiding doen op het webbased gedeelte dat zij nu hebben en willen zij het standaard deel gaan moderniseren. Jouw team is dan ook op zoek naar een junior .NET ontwikkelaar die het leuk vindt om op basis van research en development aan de slag te gaan. Jouw mening telt mee als het gaat om hoe en met wat deze applicaties gebouwd en herschreven gaan worden. Jouw functie bij dit bedrijf gaat dan

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

TypeScript developer (tot € 6.000, - bruto pe

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een ervaren Typecript developer die niet alleen zichzelf verder ontwikkelt, maar het ook leuk vinden om op termijn meer junior collega’s op pad te helpen. Je zult aan de slag gaan met het migreren van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde aan User Experience en kiezen ze duidelijk voor kwaliteit i.p.v. snelheid. Je krijgt dus de ruimte om vanuit gedegen onderzoek te werk te gaan en het borgen van kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Bekijk vacature »

Intern - Junior PHP ontwikkelaar in fris en jong t

Bedrijfsomschrijving Werk jij graag een in fris, flexibel en jong team? Bij ons ben jij vrij om te bepalen waar jij het liefst werkt en op de vrijdag komen wij gezellig bij elkaar op kantoor. Flexibiliteit en vrijheid zijn bij ons de norm en dat geeft jou de ruimte en energie om het beste uit jezelf te halen! Ons team bestaat uit vijf enthousiaste collega's die jou graag ondersteunen in zowel je persoonlijke als professionele ontwikkeling. Met twee ervaren Senior Developers als mentoren ben jij in goede handen. Wij zien onszelf als een vriendengroep die gezamenlijk werken aan iets moois

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Digital Agency

Functie Jij als Front end developer komt te werken in een van de 8 multidisciplinaire teams binnen de organisatie. Deze teams werken op basis van Scrum agile in 2 wekelijkse sprints. De grootte van de teams varieert van 9-14 collega’s en bestaan altijd uit één of meerdere project managers en een project manager. Samen met je team werk je aan verschillende projecten voor uiteenlopende klanten zoals grote multinationals tot het kleine mkb. De stack waarmee gewerkt wordt is voornamelijk Javascript, ES6, Es.next, HTML, CSS, React.js en Node.js. Wat deze organisatie onderscheid is dat ze echt langdurige partnerships aangaan met hun

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

C# developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als C# Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the Year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving Java ontwerpen, bouwen en testen (T-shaped). Als senior ontwikkelaar ben je bekend in zowel de back-end als de frontend van een applicatie. Angular, Continious Delivery / Integration. Een ervaren iemand die de leiding kan nemen, een weg vindt in nieuwe situaties, en in oude applicaties. Initiatiefrijk, bekend met de (technische) omgevingen die we bij duo gebruiken, niet te beroerd om collega’s te helpen. Als senior programmeur in staat om op te treden als lead programmeur. Ondersteunt de testers bij de testautomatisering en minder ervaren programmeurs bij dagelijks werkzaamheden. Dit laatste met name op het gebied van Angular. Achtergrond

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 19:28:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een script gevonden maar ik kan daar maar 1 gebruiker op gebruiken.
Hoe kan ik zorgen dat er meerdere gebruikers accounts aangemaakt kunnen worden?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<?php

//vul naam en wachtwoord hieronder in.
$name = "demo"     ;
$pass = "demo"   ;

//De pagina die moet worden weergegeven na het inloggen.
$pagina = "inlogdadmin928.php";

//verander het $value niet!
$value = 'true' ;

//testen of de ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord kloppen
if ($_POST['name'] == "$name" AND $_POST['pass'] == "$pass" )
{

//als de gegvens kloppen een cookie aanmaken en naar de beveiligde pagina gaan.
setcookie("Login", $value, time()+3600);  /* de cookie verloopt in 1 uur */

echo "<SCRIPT LANGUAGE='javascript' TYPE='text/javascript'>window.location='$pagina'</SCRIPT>";

}


if ($_POST['name'] !== "$name" AND $_POST['pass'] !== "$pass" )
{

setcookie ("Login", "", time() - 3600);
print ("Eerst inloggen of probeer het opnieuw")  ;
}



 ?>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Geen Idee
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 09:56:12
 
- SanThe -

- SanThe -

19/03/2008 19:31:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar deze.
 
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 19:32:00
Quote Anchor link
Bedankt me probleem is gelijk opgelost!
 
Kevichill

Kevichill

19/03/2008 19:38:00
Quote Anchor link
Ben je overgestapt op een ander script of heb je zelf je probleem opgelost meld het even :-)

B.v.d Kevin

Edit:
800ste post :)
 
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 19:39:00
Quote Anchor link
Nee ik gebruik dat script toch niet maar ik bewaar hem wel maar kan ik het script die ik boven aan hebt geplaats aan het begin van de topic ook meerdere gebruikers op laten gaan? nu kan er alleen maar 1 gebruiker inloggen maar er moeten meerdere account kunnen inloggen..
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Geen Idee
 
Kevichill

Kevichill

19/03/2008 19:48:00
Quote Anchor link
Oke is goed ;-)
Edit:
je hete eerst nog kevin :-o
 
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 19:50:00
Quote Anchor link
Ik vond Kevin niet goed :P maar kan je helpen?
 
Jonathan plas

jonathan plas

19/03/2008 19:59:00
Quote Anchor link
dat kan je ja! maar dan moet je wel database maken en een connectie naar die database en ook moet je dan die gegevens aflezen uit die database!
of zoals SanThe al zei (maar dan zonder database):

kijk HIER

Edit:
Ja bedoelde ik ook maar heb het er niet bijgezet! nu staat het er wel bij, sorry SanThe en bedankt!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jonathan plas
 
- SanThe -

- SanThe -

19/03/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Kijk even naar die link. Daar is toch guidelijk te zien hoe het met meerdere personen werkt. Even aanpassen dus.
 
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 20:20:00
Quote Anchor link
Sorry maar ik begrijp dat allemaal niet ik heb het alleen zo snel mogelijk nodig.
 
Frank -

Frank -

19/03/2008 20:32:00
Quote Anchor link
Remco Schenderling schreef op 19.03.2008 20:20:
Sorry maar ik begrijp dat allemaal niet ik heb het alleen zo snel mogelijk nodig.
Dan had je de boel iets beter moeten plannen...
 
Geen Idee

Geen Idee

19/03/2008 20:35:00
Quote Anchor link
Maar ik heb dat script echt nodig kunnen jullie me niet helpen ?
 
Crispijn -

Crispijn -

19/03/2008 20:50:00
Quote Anchor link
Ja, ik ben ook met een project bezig dat ik twee jaar geleden af wilde hebben. Echter is dit nog steeds niet af... tijd investeren is één van de dingen die je moet doen wil je ergens komen binnen 't php verhaal
 
- SanThe -

- SanThe -

19/03/2008 20:56:00
Quote Anchor link
Remco Schenderling schreef op 19.03.2008 20:35:
Maar ik heb dat script echt nodig kunnen jullie me niet helpen ?

Dat script wat ik je gaf, dat werkt. Je moet enkel regel 56 en verder even lezen en aanpassen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.