Login systeem werkt niet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Martijn Schuman

Martijn Schuman

03/10/2019 19:35:53
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een website met een login systeem. Nu ben ik nog nieuw met PHP dus ik heb een YouTube video gebruikt voor uitleg hoe ik een inlog systeem kan maken. Ik heb 2 video's gebruikt, eentje om een registratie en eentje voor het inlog systeem. De registratie video is hier te zien. De inlog video is hier te zien.

Nu Heb ik alle code geschreven en ik kan een gebruiker aanmaken. Het inloggen is alleen nog niet gelukt. Elke keer als ik op de inlog knop klik krijg ik meteen een foutmelding. Deze foutmelding moet alleen weergegeven worden als het php bestand direct via de url balk wordt bezocht. En niet zodra ik op de inlog knop klik. Het is dus alsof de browser (Chrome) niet weet dat de rest van de code bestaat.

Ik gebruik Visual Studio Code, WampServer 3.1.9, Google Chrome Versie 77.0.3865.90. en MySQL versie 5.7.26.
Via deze link is de website en de code te downloaden. Ik heb ook het sql database bestand toegevoegd.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Onthoudt AUB wel, ik ben nog erg nieuwe in PHP, graag een zo uitgebreid mogelijk antwoord.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 05:09:10
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/10/2019 20:18:20
Quote Anchor link
Het lijkt mij makkelijker als je de relevante code (+/m 20 regels) hier deelt tussen de codetags. En vertel ook even wat er fout gaat.
Gewijzigd op 03/10/2019 20:19:27 door - Ariën -
 
Martijn Schuman

Martijn Schuman

03/10/2019 20:39:29
Quote Anchor link
Het probleem is opgelost. Ik heb de code regel voor regel nog een keer doorgelezen, blijkbaar had ik methode="post" in plaats van method="post" getypt. Nu werkt hij wel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/10/2019 20:40:51
Quote Anchor link
Fijn dat het werkt :-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.