LoginSysteem voor vereniging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Lissy Pixel

Lissy Pixel

02/07/2009 15:28:00
Quote Anchor link
Onze vereniging BCL is op zoek naar een persoon die tegen redelijk tarief een login + nieuwsbrief + ledenadministratie kan maken. Uiteraard tegen vergoeding.
Alle details komen uiteraard maar dan graag persoonlijk reageren want dat bespreek ik graag middels e-mail en/of telefoon.

Voor interesse graag e-mailen naar: [email protected]
O.v.v. vereniging BCL
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 17:52:04
 
Bilel

bilel

03/07/2009 16:14:00
Quote Anchor link
Is dit een grap? je hebt 2777 posts.
 
Loran DP

Loran DP

03/07/2009 16:24:00
Quote Anchor link
Is dit en grap?
Nee natuurlijk niet! het aantal post heeft niets te maken met je php kennis. (in dit geval is lissy wel een goede ervaren php'er) Maar ik denk dat ze zelf niet echt veel zin of geen tijd heeft voor dit project. (of niet?)

Gr.
 
Afra ca

Afra ca

03/07/2009 17:21:00
Quote Anchor link
OOP vereist?
 
Lissy Pixel

Lissy Pixel

03/07/2009 20:43:00
Quote Anchor link
Exact het een heeft niets met het andere te maken. Komt daarbij ook nog is dat ik zo onderhand bij de inventaris van PHPhulp.nl ga horen :-0)|
Nee hoor geen OOP vereist.

MAAR...............als het goed is heeft een enthousiasteling zich bij me gemeld en gaan "we" aan de slag.
DANK JULLIE wel voor jullie reacties!!!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.