loop van SESSION variabelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

15/09/2020 09:06:03
Quote Anchor link
Ik heb de volgende situatie.
Ik heb een talenbestand met sessies zoals hieronder een voorbeeld/
Ik heb een vertaal API waar ik strings kan doorgeven, wat kan vertaald gaat worden.

Maar ik wil dus dat de output zoals hieronder (nl.php) weer word opgeslagen in bijv een engelse taal en.php
Dus De variabelenamen, hoeven niet vertaald te worden. Alleen de rechterkant.

Hoe zorg ik ervoor mer preg_match wellicht, dat ik in een loop alleen de waarden aan de rechterkan kan doorgeven in de API request en vervolges de output in deze SESSION var kan opslaan?


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$_SESSION["def"]["TEST1"] = 'Een tekst 1';
$_SESSION["def"]["TEST2"] = 'Een tekst 2';
$_SESSION["def"]["TEST3"] = 'Een tekst 3';
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 08:41:32
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/09/2020 09:24:52
Quote Anchor link
Zou ik mogen vragen waarom je de talen in een sessie opslaat? Het klinkt mij vreemd.
 
Ad Fundum

Ad Fundum

15/09/2020 09:25:15
Quote Anchor link
Ik zou dan een script schrijven om de PHP-bestanden met taaldefinities te lezen en direct weg te schrijven naar een andere taal, regel voor regel. Waarbij alles tussen de eerste en de laatste apostrof wordt geknipt en aan het einde van de regel wordt toegevoegd als commentaar, want dat kan handig zijn bij het vertalen. Iets met fread() en fwrite() en strpos() en substr().
Gewijzigd op 15/09/2020 09:26:13 door Ad Fundum
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.