Maak jij onze phonegap app?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Medior/Senior Python developer (Django)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en werken ze met pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Er is een kwaliteitsfocus en dan biedt ruimte om verbeteringen echt door te voeren binnen de gehele

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een enthousiaste PHP / Symfony Developer. Een ambitieus persoon die het gemotiveerde development team komt versterken met het realiseren van nieuwe en complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor professionele groei? Dit ga je doen: Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Je werkt nauw samen met het websitebureau aan de ontwikkeling en optimalisering van het internationale platform; Je ziet nieuwe webshops op en voert optimalisaties door; Je bouwt aan technische, functioneel en commercial resultaat; Je vindt het leuk om zelfstandig binnen een internationale organisatie te werken, maar krijgt ook energie om samen met collega's te werken. Hier ga je werken Voor een bedrijf in de regio Rotterdam zijn wij opzoek naar een PHP Developer. Je wordt onderdeel van het communicatieteam en gaat je bezighouden met het optimaliseren van de website van dit internationale bedrijf. Je schakelt veel

Bekijk vacature »

Randstad B.V.- Freelance Senior Fullstack Develope

Startdatum: 01.05.2023 Richttarief: € 75,00 - €85,00 Duur van de opdracht: 1 jaar Uren per week: 40 Werkmodel: Hybride, dinsdag en donderdag aanwezig op kantoor in Diemen en meer wanneer dit nodig is. Functieomschrijving: De ideale kandidaat gaat onderdeel uitmaken van een junior team binnen het foundation domein. Vanuit het foundation domein werkt dit team samen met andere foundation teams en teams uit het online domein (professionals B2B en B2C) voor het bouwen en integreren van HRM functionaliteiten (verlof en benefits) in de persoonlijke portal van Interim Professionals. Er is meer backend werk dan frontend, maar kandidaat moet beiden leuk

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

PHP developer

Functie omschrijving Voor een klein bedrijf in de buurt van Nieuwegein zijn wij per direct op zoek naar een talentvolle PHP developer. Er wordt veel ruimte geboden voor eigen initiateven, waardoor je een mooie stempel kan drukken op jouw eigen werkzaamheden (zowel operationeel als strategisch). Het bedrijf heeft middels externe programmeurs een multimedia platform ontwikkeld, maar willen geleidelijk de ontwikkeling naar binnen halen. Om die reden zoeken zij een communicatieve interne PHP developer die graag meebouwt aan het succesvolle product. Je gaat de volgende werkzaamheden verrichten: Platform beheren en programmeren (PHP, MySQL, JQuery, Javascript, XML & HTML); Communicatie en aansturing

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functieomschrijving Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière? Kom werken bij dit kleine softwarebureau en werk aan de gaafste maatwerk projecten. Je komt te werken in een klein development team en werk nauw samen met elkaar, om maatwerk software te leveren en bij te dragen aan bedrijfsautomatiseringen. Je gaat werken met de Microsoft stack en technieken als .NET, C#, Entity, MVC, SQL server. In de functie krijg je veel vrijheid om zelf beslissingen te nemen en je hebt impact op de bedrijfsprocessen. Bedrijfsprofiel Dit familiebedrijf bestaat al ruim 20 jaar. Zij hebben een vast netwerk van klanten,

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Moordrecht zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Ridderkerk zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel of dit iets voor jou is! Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Laat dan snel wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot

Bekijk vacature »

Java Developer / Sociaal domein

Dit ga je doen Nieuwbouw en doorontwikkeling; Beheer en wanneer nodig onderhoud; Bijdrage leveren in het functioneel- en technisch ontwerptraject; Analyseren van productie verstoringen; Meedenken over vernieuwingen en verbeteringen. Hier ga je werken De organisatie waar jij komt te werken focust zich op software development met een maatschappelijk tintje. De afdeling software ontwikkeling bestaat uit vijf verschillende scrum teams, met allen hun eigen focus gebied. Zo zijn er een aantal teams die zich focussen op specifieke applicaties, maar is er ook een team gericht op projecten. Binnen de organisatie staat innovatie en kwaliteit voorop. Een aantal applicaties draait nog op

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 18:05:32
Quote Anchor link
Ik heb het bedrag naar 300 euro verhoogd.

Ik heb een website waar dagelijks artikelen op verschijnen en die mensen dagelijks een mail stuurt. Nu ben ik op zoek naar een freelancer die mij - voor een redelijke prijs ik denk aan 150 euro - wil helpen en een app wil maken voor Android en de iPhone. En indien mogelijk ook voor windows. Daar moeten de artikelen in komen te staan. Een voorbeeld is de nu.nl app, maar minder complex.

Je hebt een titel met plaatje, klik je daarop kom je bij het artikel met een grotere foto erboven. Klinkt simpel toch.

Dit is niet voor een bedrijf, dit is voor mij persoonlijk, vandaar ook de prijs. De app zal ook geupdate moeten worden, dus als je goed werk levert kan dat tot meer leiden. Voorwaarde is dat je de code wel aan mij geeft.

Mocht je geinteresseerd zijn, stuur een mailtje naar [email protected]
Gewijzigd op 20/07/2017 11:33:46 door Arthur Nolles
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:33:49
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/07/2017 18:10:37
Quote Anchor link
>> Klinkt simpel toch.

Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app. Ik vrees dat je voor een prijs van 150 euro niemand zult vinden die dit voor je gaat maken ... maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.
 
Pipo Clown

Pipo Clown

19/07/2017 18:22:22
Quote Anchor link
Ozzie PHP op 19/07/2017 18:10:37:
>> Klinkt simpel toch.

Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app.


Correctie, je maakt niet zomaar 'even' drie apps.
voor Android, Iphone en Windows zijn drie totaal verschillende Apps nodig.
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 18:23:50
Quote Anchor link
Oke, ik snap het. Daarom stelde ik voor om het met phonegap te doen, die hebben allerlei handige plugins. Dat wat ik simpel noemde was niet het werk, anders zou ik het zelf doen. Ik bedoelde dat het een simpele app moet worden.
Gewijzigd op 19/07/2017 18:25:45 door Arthur Nolles
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/07/2017 18:25:38
Quote Anchor link
Pipo Clown op 19/07/2017 18:22:22:
Ozzie PHP op 19/07/2017 18:10:37:
>> Klinkt simpel toch.

Maar dat is het niet. Je maakt niet zomaar 'even' een app.


Correctie, je maakt niet zomaar 'even' drie apps.
voor Android, Iphone en Windows zijn drie totaal verschillende Apps nodig.

Maar je hebt één source project, voorzover ik kan zien. Je moet ze wel voor alle drie de platformen compileren. Maar dat is iets wat zo gedaan is.
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 18:26:26
Quote Anchor link
Daarom vraag ik dus om een phonegap developer. Nogmaals, wat ik simpel noemde was niet het werk, anders zou ik het zelf doen. Ik bedoelde dat het een simpele app moet worden.
Gewijzigd op 19/07/2017 18:26:53 door Arthur Nolles
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

19/07/2017 18:33:16
Quote Anchor link
Dan zou ik eerst beginnen met een redelijk budget, 150 euro is lachwekkend. Misschien is beledigend een beter woord.
Gewijzigd op 19/07/2017 18:33:46 door Ben van Velzen
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 18:45:38
Quote Anchor link
Ben van Velzen op 19/07/2017 18:33:16:
Dan zou ik eerst beginnen met een redelijk budget, 150 euro is lachwekkend. Misschien is beledigend een beter woord.


Ik vind het een hoop geld. Wat is jouw suggestie dan?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/07/2017 19:17:45
Quote Anchor link
Een gemiddeld iemand zal er ongeveer 50 euro voor vragen per uur. Dan is 150 euro een niet-reëel bedrag. Want een app bouw je niet in een uurtje of drie. Als je serieus werk wilt verwachten dan moet je vele meer geld neerleggen. Minimaal 1000 euro.

Of er moet een student zijn die iets wilt maken om zijn portfolio uit te breiden, maar dan moet je er ook echt tegen aan lopen.
Gewijzigd op 19/07/2017 19:19:13 door - Ariën -
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 19:34:25
Quote Anchor link
Daar hoop ik dan maar op. Ik wil het bedrag best een beetje verhogen, maar 1000 euro heb ik niet.

Link naar de website is misschien handig voor 't idee: http://www.christiannolles.nl
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/07/2017 19:46:40
Quote Anchor link
Maar is een app echt nodig? Je website voldoet toch al prima voor mobiele devices? Of je bouwt gewoon een mini-app als snelkoppeling naar je site.
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 20:02:49
Quote Anchor link
Een app is idd nodig. Mensen openen sneller een app dan een website heb ik het idee.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/07/2017 20:05:25
Quote Anchor link
Als je het simpel wilt, zorg je dat de app je site opent. Scheelt twee sources bij te houden.
Gewijzigd op 19/07/2017 20:12:45 door - Ariën -
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 20:12:57
Quote Anchor link
Maar dat is niet hoe ik het voor me zie. Mocht iemand geinteresseerd zijn om het project aan te gaan kunnen ze een mail sturen naar [email protected]
Gewijzigd op 19/07/2017 20:13:18 door Arthur Nolles
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

19/07/2017 21:32:18
Quote Anchor link
>> Een app is idd nodig. Mensen openen sneller een app dan een website heb ik het idee.
Heb je dat ook aan mensen gevraagd? De meestgehoorde klacht is nog altijd "nee ik wil niet de app, ik wil de website, laat me gewoon die website zien en geen link naar de app".
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 21:33:39
Quote Anchor link
Die wens is er inderdaad. Anders zou ik dit niet doen.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

19/07/2017 21:47:11
Quote Anchor link
Persoonlijk zou ik er wel voor zorgen dat de app meer aandraagt dan de website.
Denk aan notificaties bij nieuwe blogs, of bepaalde overdenken (of bedoel je daar je blogposts mee) die je in de app kan zien.

Maar ook belangrijk is het kosten/baten verhaal. Straks hebben in 3 maanden tijd 20 mensen je app gedownloadt. Was dat het geld waard? Alleen vragen bij je publiek of een app gewenst is is niet voldoende voor een onderzoek.

Maar het blijft verder jouw keuze.
Gewijzigd op 19/07/2017 21:47:39 door - Ariën -
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

19/07/2017 21:49:56
Quote Anchor link
Ik zie wel of iemand reageert.
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

19/07/2017 22:42:56
Quote Anchor link
De opmerkingen die hier geplaatst worden komen in jouw ogen wellicht een beetje 'bot' over. Echter, programmeren is een vak en je kunt (helaas voor jou) niet verwachten dat er mensen in de rij staan om voor 150 euro een app te ontwikkelen die op diverse platforms moet kunnen draaien. Ik raad je echt aan om die gedachte bij te stellen. In programmeerwerk gaat zeer veel tijd zitten. Je geeft al aan dat 1000 euro te veel is. Ik zou dan in ieder geval aangeven wat je maximale budget is. Misschien is er dan toch iemand die interesse heeft. Voor jouw beeldvorming ... zou je zo'n op maat gemaakte app laten maken bij een bedrijf, dan kun je goed zomaar een paar duizend euro kwijt zijn.

Daarnaast ... je zegt ook nog eens dat degene die de app maakt de app ook mag updaten, maar dat jij de code zelf wilt hebben. Dan vraag ik me af ... waarom wil je de code hebben als je toch niet zelf gaat updaten? En wil je dan eigenaar worden van die code? Want in dat geval ga je het natuurlijk echt niet redden met die 150 euro.

Kortom, een hoop dingen om goed over na te denken ... en dan heb ik het nog niet gehad over hoe je wijzigingen wil aanbrengen in je app. Hoe worden die nieuwe artikelen bijv. toegevoegd? Waar komen die vandaan?
 
Peter K

Peter K

20/07/2017 08:12:47
Quote Anchor link
Wellicht is dit iets voor je: www.appmachine.com

Hier kun je zelf een app "ontwikkelen" middels drag & drop methode.
Je kunt hier zelfs permanent gewoon verwijzen naar je website.
 
Arthur Nolles

Arthur Nolles

20/07/2017 08:53:10
Quote Anchor link
Ik heb de app machine geprobeeerd, maar hij laat geen externe feeds in. En Ozzie, ik ben zelf programmeur. Ik weet hoeveel tijd dingen kosten. Maar ik weet ook dat een lijstje in PHP maken met een artikel pagina mij binnen een halfuur lukt. Phonegap en Framework7 hebben plugins die doen wat ik wil, maar ik kom er zelf niet uit. Helpt het als ik de prijs verhoog naar 300 euro>?
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.