Maak toch wat vaags mee !!!!!!!!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Vincent

vincent

12/04/2006 17:05:00
Quote Anchor link
Ben onlangs druk bezig geweest met mijn site nieuwe look je weet het wel maar, bij het uploaden van de file's wordt de site NIET zichtbaar terwijl alle bastanden aanwezig zijn en er weinig dan niets aan het script veranderd is. Met het plaatsen van een backup was het probleem verholpen maar op mijn 2e site kreeg ik gisteren het zelfde probleem!

Als ik een php of htm(l) file upload doet die het niet direct maar als ik achter de URL in mijn browser index.htm doe doet hij het wel. vreemd. PHP doet het helemaal niet.

Ik vroeg me af of iemand dat al eerder ervaren heeft en hoe dat heeft opgelost zonder gebruik te maken van de back-up en of het een server probleem is.

Ik wordt er niet wijzer van en onder tussen is mijn site under construction :(
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 12:43:45
 
Mark D

Mark D

12/04/2006 17:07:00
Quote Anchor link
Op wat voor een server draai je alles?
 
- SanThe -

- SanThe -

12/04/2006 17:49:00
Quote Anchor link
Je index.htm hernoemen naar index.html
 

12/04/2006 18:00:00
Quote Anchor link
Hoogst waarschijnlijk zal opl. SanThe werken. Zoniet kijk in je controlpanel en kijk of daar defaultpages wordt ondersteuend. Stel deze in op index.html
 
Vincent

vincent

12/04/2006 20:01:00
Quote Anchor link
Heb van alles geprobeerd maar ook de boven genoemde acties werken jammergenoeg niet. Het vreemde is dat ik de zelfde pagina op de eerste site heb draaien die gewoon online is maar op de 2e site (copy van de eerste) het gewoon niet doet.

Ik draai MSQL server php4 op beide servers met de zelfde database waarbij ze NIET aan elkaar gekoppeld zijn.
 
Quote Anchor link
ik heb eens een probleem gehad met hoofdletters in links, probeer dat eens
 
Vincent

vincent

12/04/2006 20:10:00
Quote Anchor link
Heb me laten vertellen dat de broncode van de indexpagina loops zou maken die het geheugen aantasten waardoor de pagina niet geladen kan worden.

Nou, kan best mogelijk zijn maar kan nergens loops vinden in mijn pagina.

Voor geintreseerden: volg deze link http://www.citysearchportal.com/new_index.htm en misschien kom je iets tegen in de bron die ik niet zie. Ik zou natuurlijk graag willen weten hoe dit op te lossen.

Tot maandag avond heeft hij het gewoon netjes gedaan incl. het includen van de header.php
 
Hipska BE

Hipska BE

12/04/2006 20:46:00
Quote Anchor link
index.htm of index.html bestaan niet eens
index.php en index.asp ook niet... hoe wil jij dan dat het werkt?
 
Vincent

vincent

12/04/2006 21:06:00
Quote Anchor link
De htm, html en php bestaan degelijk alleen worden ze op een of andere manier stuk voor stuk niet aangeroepen en dus niet zichtbaar. Wat dus het probleem is. Lees terug
 
Vincent

vincent

12/04/2006 21:09:00
Quote Anchor link
De vraag? hoe include ik op een htm of html pagina de header ?

Gebruik deze code maar ook dat lukt niet

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
include ("header.php");
?>
 
- SanThe -

- SanThe -

12/04/2006 21:21:00
Quote Anchor link
Index.htm en index.html bestaan niet. (vergeten te uploaden?)
Index.php bestaat wel maar geeft waarschijnlijk direct een fatal error, maar dat is niet te zien. Ik krijg in ieder geval een witte pagina met totaal niks in de broncode.
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

12/04/2006 21:24:00
Quote Anchor link
Op een .html pagina kan je geen PHP gebruiken... (Of jij laat de php engine .html/.htm parsen, maar ik ga er van uit dat je dat niet doet...)
 
Vincent

vincent

13/04/2006 13:03:00
Quote Anchor link
Dit topic mag worden afgesloten omdat het probleem is opgelost.

Oplossing was eigenlijk heel simpel maar toch effectief. Een loop tussen 2 bestanden veroorzaakte dit probleem.

Index.pgp had namelijk een include header.php en header.php had een include index.php waardoor er een oneindige looping ontstond die om behoorlijk veel geheugen vroeg.

Hierdoor was het niet mogelijk dat de index.php zichtbaar werd op je scherm maar welliswaar wel geladen werd door de browser.

Door de looping eruit te halen simpel del. include index.php op de header.php pagina was hierbij het probleem direct verholpen.

Citysearchportal.com is a live and will be build again.

Mijn dank aan allen die hierover hebben helpen brainstormen en met diverse mogelijkheden zijn gekomen. Thnx en spreek jullie gauw weer in aan ander topic.


TOPIC IS CLOSED
 
Eris -

Eris -

13/04/2006 13:06:00
Quote Anchor link
Leuk dat jij die topic sluit. Want dan hoef ik het niet meer tedoen

(En ik ga het ook niet doen voor het echt ;))
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.