Mail komt niet goed over / Nieuws systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Marko

Marko

04/09/2007 17:45:00
Quote Anchor link
Ik heb ergens een nieuws script gedownload, maar ik kan hem niet aan de praat krijgen!

Aangezien ik beginneling met php ben, zal het wel een heel simpel iets zijn!

Zou misschien één van jullie willen kijken?

Hier 2 linkjes:

1. Wat ik gedaan heb + foutmelding (http://www.heracles-vakj.nl/watikhebgedaan.doc)
2. Het nieuwsscript (http://www.heracles-vakj.nl/Nieuwssysteem.rar)

Alvast Bedankt!

Groeten Marko
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 21:41:24
 
Flip --

Flip --

04/09/2007 21:39:00
Quote Anchor link
publiceer nooit je database gegevens. Echt alsof je een autodief de sleutel op een silveren dienblad komt aanbieden -_-

Ik zou de database tabellen verwijderen en dan opnieuw toevoegen (als je er geen belangrijke data in hebt) en dan nog eens proberen.
Het is eigenlijk teveel om ff helemaal na te gaan lopen.
Eigenlijk de vraag, waarom dit nieuwssysteem? En niet eentje die eenvoudig te installeren is?
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

04/09/2007 21:45:00
Quote Anchor link
Probeer eens een standaard mail(), om te kijken of je server het wel ondersteund.
 
Flip --

Flip --

04/09/2007 21:52:00
Quote Anchor link
Probeer eens zijn bijlagen te bekijken
 
Cake Masher

Cake Masher

04/09/2007 22:08:00
Quote Anchor link
Quote:
2. Alle 2 benodige queries erin gegooid (bij de 1e gaf tie aan dat de tabel gebruikers al bestaat, en bij de 2 ging alles goed)


Dat betekend dat er al een tabel bestaat zoals je vast al gemerkt had. Deze zal toch erin moeten komen.

Je kan de ouder verwijderen (als je die niet meer gebruikt of iets dergelijks) of je pas dit of het andere script aan zodat je de database tabel naam kan veranderen.
 
Flip --

Flip --

04/09/2007 22:10:00
Quote Anchor link
Eigenlijk dus wat in mijn eerste post van dit topic stond.
 
Marko

Marko

05/09/2007 08:14:00
Quote Anchor link
Bedankt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.