Mailfout : Niet verzonden, ligt aan headers

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Wesley

Wesley

02/01/2008 19:54:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
                        $headers = "From: Habbotop Contactformulier (".$habbonaam.") <".$email.">\r\n";
                        $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n";
                        $headers .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-1\r\n";
                        $headers .= "Return-Path: Mail-Error <[email protected]>\r\n";
                        $headers .= "Reply-To: ".$habbonaam." <".$email.">\r\n";

Dat zijn de headers.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
mail('naar','onderwerp','bericht');
Werkt
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
mail($service, "Contactformulier: ".$onderwerp, $bericht_compleet,$headers);
werkt niet.

De $headers zag je hierboven, wat zou er fout kunnen zijn?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:17:53
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

02/01/2008 19:58:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<?php
mail(.$service. , "Contactformulier: ".$onderwerp. , .$bericht_compleet. , .$headers.);
?>


Ik weet niet wat de rest van je code is. Maar volgens mij roep je ze verkeerd aan.
 
Wesley

Wesley

02/01/2008 19:59:00
Quote Anchor link
mail(.$service., (..)); heb ik nog nooit zo gedaan, functie($variable) heeft altijd gewerkt, en zo is het mij ook geleerd..
 
Thomas van Broekhoven

Thomas van Broekhoven

02/01/2008 20:01:00
Quote Anchor link
Mij is aangeleerd, ik doe het ook nog niet zolang. Maar ik hoop je te kunnen helpen. Ik leer hier ook van
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

02/01/2008 20:53:00
Quote Anchor link
Volgens mij moet in je return-path een bestaand e-mailadres staan.

Tip: download de Swift Mailer Class. Even de documentatie induiken, er mee leren werken, en je bent van al het gedoe met headers af. Ook handig voor het versturen van serie-mails.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.