Makkelijk updaten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Amersfoort gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Senior Javascript developer

Functie Het platform is gebouwd in een moderne JavaScript stack, die gebruikt maakt van:  React.js  Redux  TypeScript  Node.js  Google Cloud functions (node.js)  Semantic UI Alle code wordt getest en beoordeeld door collega developers. De continuous integration pipeline maakt het mogelijk om elke dag waarde te leveren aan hun klanten. Het ontwikkelproces is pragmatisch en gebaseerd op Scrum. Wat je zult doen: Ten eerste kun je nadrukkelijk jouw eigen stempel drukken op de technologie, het product en de cultuur van het bedrijf. Je bent bezig met het uitwerken van de architectuur van nieuwe functionaliteiten op

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in regio Etten-Leur zijn wij op zoek naar een Fullstack Developer met PHP/Laravel ervaring. Je gaat aan de slag met het bouwen van maatwerk software voor klanten die actief zijn in een specifieke markt. Als fullstack developer ben je samen met een enthousiast team van 7 collega’s verantwoordelijk voor de ontwikkeling, beheer en innovatie van informatiesystemen voor klanten in een specifieke branche. Verder ondersteun je complexe uitdagingen van klanten. Je brengt hun wensen in kaart en vertaalt deze door naar maatwerk software. Ervaring met Laravel is een must. Om de klant zo goed mogelijk te

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Back end Node.js developer

Functie Het ontwikkelteam bestaat momenteel uit 5 (back-end) Developers, 2 systeembeheerders, 1 DevOps engineer, 1 Tech Lead en 2 Scrum Masters. Samen wordt er doorontwikkeld aan twee SaaS-platformen die in een hoog tempo doorontwikkeld moeten worden. Omdat innovatie een belangrijk speerpunt binnen de organisatie is, wordt er ook continu naar snellere en slimmere oplossingen te bedenken en realiseren. Als Back-end Developer hou jij je dagelijks bezig met vraagstukken zoals: API-development, high volume datastromen, het ontwikkelen van Bots aan de hand van A.I. Daarnaast denk en werk jij mee aan de onlineapplicaties voor klanten. Er wordt zelfstandig en in teamverband gewerkt

Bekijk vacature »

Back-End Web Developer

Als Back-End Web Developer bij Coolblue zorg je ervoor dat onze webshops elke dag een beetje beter zijn. Wat doe je als Back-End Web Developer bij Coolblue? Als Back-End Web Developer werk je met andere development teams samen om onze webshop zo optimaal mogelijk te laten werken en onze klanten blij te maken. Als backend developer weet je de weg in PHP, kan je in Typescript een microservice op zetten of ben je bereid om dit te leren. Ook Web Backend Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen PHP

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Medior/senior PHP ontwikkelaar E-commerce

Functie Het software development team bestaat momenteel 5 scrum teams . Ieder team heeft een eigen SCRUM Master en eigen tester. Zij werken voornamelijk in PHP en met hun eigen geschreven framework wat Symfony based is . Jij bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het interne softwaresysteem en alle projecten die daar omheen lopen. Alles wat jij ontwikkelt, wordt direct toegepast en uitgerold (wereldwijd). Dit maakt jouw werk tastbaar en uitdagend! Een greep uit jouw werkzaamheden: Toevoegen en ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten Logistieke software ontwikkelen voor intern gebruik Tientallen gigabytes aan data inzichtelijk maken Altijd op zoek gaan naar

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »
Jens

Jens

18/03/2008 19:15:00
Quote Anchor link
Goedenavond,

Ik zoek een oplossing om het volgende probleem op te lossen:
Ik heb een tabel waarin ik alle personen die een functie uitvoeren oproep.
In dit tabelletje heb ik bij iedere persoon een selectmenu waardoor ik deze persoon van zijn functie kan ontdoen of hem een andere functie geven.
Zo zou ik zeer snel en zeer overzichtelijk een of meerdere functies wijzigen.
Helaas weet ik niet hoe ik (als ik mijn wijzigen verstuur mbv een submit-button) al deze personen hun functies kan wijzigen.

Tabel: http://img215.imageshack.us/img215/4551/tabeljn3.jpg

Kan iemand me hier op weg helpen?

Dank!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:18:25
 
Lode

Lode

18/03/2008 19:26:00
Quote Anchor link
dit klinkt alles behalve makkelijk...

rechten ken je bianair toe a.d.v niveaus lijkt me ?!:

visitor = 1;
user = 2;
member = 4;
moderator = 8;
admin = 16;
webmaster = 32;
etc...

dan maak je een tabel met rechten:

tabel.reachten:
module : profile
change : user + moderator + admin + webmaster
ban : admin + webmaster

En dan kijk je met de bitwise AND operator

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
//ban ?
if(intval($_SESSION['level']) & intval('tabel.rechten.ban')  > 0 ){
    echo 'ja dat mag!<br/>'.PHP_EOL;
}

?>


Maar zonder iets van jou structuur of code mag joost natuurlijk weten wat je allemaal aan het doen bent....
 
Jens

Jens

18/03/2008 19:36:00
Quote Anchor link
Ja, ik ken rechten toe aan gebruikers dmv cijfertjes (level).
Indien ik in dat selectmenu een functie wijzig, dan heeft deze de waarde van het nieuwe level dat deze persoon zal krijgen.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat elke persoon zijn functie geupdate word?

Ik heb een afbeelding om te laten zien wat mijn bedoeling is:

http://img215.imageshack.us/img215/4551/tabeljn3.jpg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jens
 
Lode

Lode

18/03/2008 21:24:00
Quote Anchor link
Dit heeft toch niks met fucties te maken? Het gaat erom dat er een bepaald niveau is. Als je model klopt hoef je dat alleen maar aan te passen.
Aan zo'n html printscreentje onleen ik niet zo veel overigens.
 
Jens

Jens

18/03/2008 21:32:00
Quote Anchor link
Lode schreef op 18.03.2008 21:24:
Dit heeft toch niks met fucties te maken? Het gaat erom dat er een bepaald niveau is. Als je model klopt hoef je dat alleen maar aan te passen.
Aan zo'n html printscreentje onleen ik niet zo veel overigens.


Functies in de betekenis van taken, rechten zoals de functie Administrator, Moderator,...

En volgens mij snap je mijn vraag niet helemaal, ik zoek een oplossing zodat ik de desbetreffende personen kan updaten.

volgens mij moet ik dit doen met een lusje, maar ik zou niet weten hoe..
 
Crispijn -

Crispijn -

18/03/2008 23:29:00
Quote Anchor link
Hoe vaak wil je users gaan updaten? Maak gewoon een profiel pagina in de backend waar jij de gegevens van een user kan bewerken. Hier kan je dan ook een niveau aanpassen
 
Lode

Lode

19/03/2008 01:34:00
Quote Anchor link
Jens schreef op 18.03.2008 21:32:
Functies in de betekenis van taken, rechten zoals.....


Dat zijn dus rechten! Functies hebben te maken met php code. Rechten betreft een partoon wat jij wilt vaststellen voor je gebruikers.
Dat is nogal een verschil IMO.

Ik heb je de uitleg al gegeven. Lees anders eens tutorial over rechten zou ik zeggen?! http://www.phphulp.nl/php/tutorials/1/243/

En het is wel makkelijk als CONCREET je probleem, errors, relevante code e.d. vermeld. Want dit is weer giswerk en communicatie van niks...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.