Maria Mena Fanclub

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Junior Front end developer Onderwijssoftware

Functie Als Junior front end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van

Bekijk vacature »

IoT Developer

Ben jij innovatief, heb jij passie voor energie en ben je data gedreven? Bouw dan mee aan IoT binnen Bredenoord. Samen met een gedreven team werk jij aan mooie technische en innovatieve oplossingen. Wat houdt de functie van IoT Developer in? Binnen Bredenoord zijn wij momenteel volop in ontwikkeling met ons IoT platform. Als uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een IoT Developer. Je zal in projectverband meehelpen met het implementeren van IoT vraagstukken binnen Bredenoord. Als IoT Developer op onze R&D-afdeling word je verantwoordelijk voor het verder inrichten en beheren van ons nieuwe IoT platform. Dat

Bekijk vacature »

Senior Lead Front End Developer

Functieomschrijving Voor Stichting Waternet zijn wij op zoek naar een senior Lead Front End Developer. Binnen het DevOps team Online zijn we op zoek naar een Senior Lead Front End developer met kennis van toegankelijkheid. Deze developer zal zich bezighouden met development van webpaginas die in verbinding staan met systemen uit het back office. Taken Ontwerpen, ontwikkelen, implementeren, documenteren en beheren van webapplicaties in een Azure-omgeving Debuggen, analyseren en oplossen van problemen in de OTAPomgevingen Je participeert in het DevOpsTeam Online voor het verder uitwerken en implementeren van gebruikerswensen Je bent betrokken bij toegankelijkheid audits en het implementeren van WCAG

Bekijk vacature »

Traineeship Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij start via ons bij deze opdrachtgever als Trainee Java ontwikkelaar, tijdens het traineeship ga je in 1 jaar van de basis naar professioneel Java ontwikkelaar. Je start samen met een groep trainees, volgt de aangeboden cursussen en gaat aan de slag bij één van onze opdrachtgevers. Na een aantal maanden volgt de volgende opdracht. Door de groei in jouw rol kom je op steeds complexere opdrachten terecht. Veel afwisseling dus. Collega’s met ervaring helpen je bij deze groei en samen met jouw coach ga je een persoonlijke leerplan opzetten om jou

Bekijk vacature »

Laravel developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Developer gezocht! Ben jij een enthousiaste developer die graag wil bijdragen aan ontwikkelingen binnen een mooie organisatie? Solliciteer dan snel. Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer uit de regio Nijkerk die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een SaaS applicatie. Je moet beschikken over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal aangezien je samen met de klant gaat werken. Bedrijfsprofiel Je komt te werken binnen een echt familiebedrijf dat al sinds 1925 actief is binnen de FMCG branche. Het bedrijf heeft 40 medewerkers en er heerst een platte communicatiestructuur waarbij

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

IT Infrastructuur Developer

IT Infrastructuur Developer Ben jij (bijna) klaar met je HBO studie in de richting van IT? Opzoek naar een spannende eerste baan, waar je ontzettend veel kan leren? Dan hebben wij de ultieme job voor jou! Voor een goede klant van ons in de financiële dienstverlening zijn wij opzoek naar een Junior Infrastructure Developer. Deze baan is een mooie kans om een sterke start te geven aan jouw carrière binnen de IT! De job Je werkt nauw samen met het Devops team, en zal je voornamelijk bezighouden met het automatiseren van infrastructure componenten. De componenten worden opgevraagd door het DevOps

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer start jij in een development team met twee ervaren software ontwikkelaars. Jouw persoonlijke ontwikkeling is voor ons erg belangrijk en jij gaat dan ook meelopen met onze Senior .NET ontwikkelaar die jou met zijn kennis en ervaring een goede begeleiding kan aanbieden. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor het schrijven van software voor onze toonaangevende Automatiseringssystemen. Jij gaat aan de slag met de onderhoud van de kernsoftware, ondersteund de software van derden door het gebruik van onze webservices en als team zijn jullie verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze backend oplossingen. Wij maken op dit

Bekijk vacature »

Software Developer PHP

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Voor een opdrachtgever in de regio van Geldrop ben ik op zoek naar een Software Developer PHP. Jij krijgt een rol met veel verantwoordelijkheid in een groeiende organisatie. In deze functie werkt je voornamelijk remote en op een vast moment kom je met het team samen, om samen te werken en nieuwe doelen te bepalen. Wat ga je doen? Je wordt verantwoordelijk voor de interne applicatie; Je zorgt voor de doorontwikkeling van de applicatie: zowel back-end, front-end; De basis van het werk betreft front-end technieken; Periodiek bepaal je samen met

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Front-end Developer - React - Data Driven

Bedrijfsomschrijving Onze klant is een snelgroeiende organisatie die een data-driven inspectieapp op de markt hebben gebracht die nu al een aantal jaar door verschillende organisaties wereldwijd gebruikt wordt. Er zijn zo'n 6 mensen werkzaam bij dit bedrijf en ze zijn nu vooral op zoek naar een sterke front-end developer die wil gaan werken aan nieuwbouw applicaties en de uitbouw van de huidige applicaties. De reden dat ze zoeken is omdat er veel werk op komst is en ze hier de juiste capaciteit voor willen hebben. Er heerst hier een hele prettige sfeer waarin respect en eerlijke communicatie belangrijk is. Ook

Bekijk vacature »
Stefan

Stefan

17/11/2006 09:38:00
Quote Anchor link
Hey php'ers. :-)

Ik heb al een tijdje de Maria Mena Fanclub site. Dit is een fanclub voor Maria Mena, een zangeres uit Noorwegen die steeds populairder wordt in Nederland.

Vorige week heb ik de site vernieuwd, ik heb de menu's aan beide kanten gedaan ipv alleen aan de bovenkant. Hierdoor kan er meer op de site komen te staan.

In IE is er nog een probleem met het menu, maar ik zou geen idee hebben hoe ik dat moet oplossen.

Klik hier voor de site.

Bedankt voor de reviews :)
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:40:54
 
- wes  -

- wes -

17/11/2006 09:44:00
Quote Anchor link
and whyyyyhyyhyhyhyhyhyhyhyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyy is its soo haaaahaahaahaard

and whyyhyyhyhyyyyyyyyhyhyhyhyhyyyyyyhyyyyyyyyyyy do i feel..
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/11/2006 09:46:00
Quote Anchor link
ben je fan vanwege haar muziek, of omdat ze gewoon lekker is? ;)

Ik vind het er netjes uitzien (beetje vlug gekeken)
Alleen de header is slordig, de foto's. Die kunnen wel recht staan denk ik. Laat de link naar Forum ergens anders terug komen. (het liefst helemaal uit de header.)

voor zover!

Edit:

@ wes:

Vandaar dat je zoveel posts hebt ;)
Ook beetje jammer dat je alleen dat nummer kent
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jason de Ridder
 
- wes  -

- wes -

17/11/2006 09:49:00
Quote Anchor link
Ha toevallig ken ik haar muziek al een paar jaartjes langer dan de meeste nlers :) dus guess again

i kan alleen dat nummer niet uitstaan ^^ plus dat het vrijdag is
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

17/11/2006 10:12:00
Quote Anchor link
Norway! home of satanic blackmetal :)

Quote:
ziet er goed uit
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jurgen assaasas
 
Stefan

Stefan

17/11/2006 10:13:00
Quote Anchor link
Jason de Ridder schreef op 17.11.2006 09:46:
ben je fan vanwege haar muziek, of omdat ze gewoon lekker is? ;)


Allebei ;) Nee ze is gewoon zo open, prachtige nummers, en natuurlijk leuke meid! ;) En ze is nog zo jong (20 jaar) :)

Jason de Ridder schreef op 17.11.2006 09:46:
Ik vind het er netjes uitzien (beetje vlug gekeken)
Alleen de header is slordig, de foto's. Die kunnen wel recht staan denk ik. Laat de link naar Forum ergens anders terug komen. (het liefst helemaal uit de header.)

voor zover!


Foto's in de header is inderdaad klein beetje prutswerk; maar misschien dat ik daar nog wat aan ga veranderen. Forum uit de header; weet niet of da handig is. Zie nog wel ;)
 
Stefan

Stefan

17/11/2006 17:11:00
Quote Anchor link
Nog meer reviews?! :)
 
Winston Smith

Winston Smith

17/11/2006 17:34:00
Quote Anchor link
Het menu loopt zowel links als rechts over elkaar heen en deels ook uit het menu zelf. Ik gebruik Firefox 2.0 op SuSE Linux. De laadtijd van je pagina (13.370 sec) vond ik wat lang, wat voornamelijk door de header door de externe links naar bv. YouTube kwam maar dat zal wellicht eenmalig geweest zijn.
Het linkje naar het forum in de header vind ik een vrij onlogische keuze, maar voor vaste bezoekers is het wellicht een mooie 'snelkoppeling'?

Voor de rest: ik vind de opmaak wel aardig, wat hoekig misschien. Wel een redelijk goed kleurgebruik. Over het algemeen genomen komt hij wel professioneel op mij over, met uitzondering van de overlap in het menu. De andere punten die ik noem zijn maar kleine dingetjes.
 
Stefan

Stefan

17/11/2006 17:43:00
Quote Anchor link
Zo je misschien even een screenshot er van kunnen maken zodat ik een beetje een idee heb hoe het er uit ziet :)? Dank daarvoor :)
 
- -

- -

17/11/2006 17:43:00
Quote Anchor link
mooi, alleen moet je GEEN PHPBB FORUM GEBRUIKEN! vreselijk onproff
 
Stefan

Stefan

17/11/2006 17:44:00
Quote Anchor link
Jonathan Hogervorst schreef op 17.11.2006 17:43:
mooi, alleen moet je GEEN PHPBB FORUM GEBRUIKEN! vreselijk onproff


Jammer dan ;) Ken genoeg gigantisch druk bezochte sites waar het wel gebruikt word. Overigens is mijn site niet professioneel. Ik ben een scholier van 16 die dit als hobby heeft.
 
Winston Smith

Winston Smith

17/11/2006 17:49:00
Quote Anchor link
Jonathan Hogervorst schreef op 17.11.2006 17:43:
mooi, alleen moet je GEEN PHPBB FORUM GEBRUIKEN! vreselijk onproff
Jij maakt je fiets ook liever zelf dan dat je een kant-en-klare fiets in de winkel koopt?
 
- -

- -

17/11/2006 17:52:00
Quote Anchor link
@kasper: nee, ik koop liever een fiets. maar niet gratis!
 
Harmen

Harmen

17/11/2006 17:54:00
Quote Anchor link
ik vind het een mooie site :D

Quote:
and whyyyyhyyhyhyhyhyhyhyhyyhyyyyyyyyyyyyyyyyyyy is its soo haaaahaahaahaard

and whyyhyyhyhyyyyyyyyhyhyhyhyhyyyyyyhyyyyyyyyyyy do i feel..

als ik eerder op phphulp was zou ik precíés hetzelfde hebben getypt :D
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Harmen
 
Jeroen

Jeroen

17/11/2006 18:09:00
Quote Anchor link
Jurgen schreef op 17.11.2006 10:12:
Norway! home of satanic blackmetal :)


nice nice xD satanic blackmetal is the best xD
 
Jason de Ridder

Jason de Ridder

17/11/2006 18:36:00
Quote Anchor link
Jonathan Hogervorst schreef op 17.11.2006 17:52:
@kasper: nee, ik koop liever een fiets. maar niet gratis!


Jonathan,

Ik merk het wel vaker dat je heeel graag het wiel opnieuw wilt uitvinden. Maar waarom? dat is het mooie van open-source :D
Het is ook geen kritiek wat ik nu geef. Ja eigenlijk wel... weet ik veel... doe er wat mee
 
Stefan

Stefan

17/11/2006 19:01:00
Quote Anchor link
Mag het nu weer over de site zelf gaan en niet over fietsen..?
 
Marien xD

Marien xD

17/11/2006 19:18:00
Quote Anchor link
Het nadeel van phpbb is dat er veel exploits in gevonden worden. Ik heb zelf zo ook eens mensen het leven zuur gemaakt omdat ze mij tot op het bot irriteerden. Ik heb toen een scriptje laten draaien welke in een mum van tijd 1000 members aanmaak :D

Verder leuke site, ik mis de multimedia kant van de site (dus clips en muziek). Ik heb 2 jaar geleden ook een clipsite gehad, dus even als tip: je mag dus zonder dat ze je wat kunnen maken videoclips deeplinken met bronvermelding (dus domein waar het vandaan komt). Als je zelf een videoclip heb, ff met een programma je website naam erin zetten en op een gratis host van een internet provider gooien :) Clips zijn een gewild object om te deeplinken :)

Misschien dat je hier wat aan heb: Oude website van mij :) Voor complimenten bij de huidige webmaster zijn ;) layout is niet meer van mij ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Marien xD
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.