Marktplaats en facebook marketplace disabled vanwege verblijf buitenland

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

27/01/2021 13:42:59
Quote Anchor link
Beste,

Ik verblijf momenteel in Azie.
Ik heb een website waarbij huurwoningen via makelaars worden aangeboden. Maar elke keer als ik een woning, link of fb, danwel marktplaats (admart) wil plaatsen, dan lukt dit niet.

Weet iemand andere alternatieven waar ik (tegen betaling) kan adverteren en mijn marketing campagne kan verbeteren?? adwords vind ik dan nogal prijzig.

Groet,

Daniel
 
PHP hulp

PHP hulp

19/03/2024 08:21:40
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2021 13:52:16
Quote Anchor link
Wat lukt er niet aan? Het aanmelden of inloggen op die sites? In dat geval lijkt een VPN de oplossing.

Of loop je vast bij de regelgevingen van die bewuste sites met betrekking tot het aanbieden?
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

27/01/2021 13:55:36
Quote Anchor link
De huizensite is dus in Nederland. VPN al geprobeert, maar zoals ook in één van de van de marktplaats mails staat, word VPN als verwachte gezien.

Facebook Marketplace stopt de gehele toegang gewoon.
Ik zal gewoon willen weten of er alternatieven zijn.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

27/01/2021 13:59:04
Quote Anchor link
Op welke regio richt je je dan zoal met je verhuur?
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

28/01/2021 02:52:20
Quote Anchor link
Hoi,

Ik richt me in principe op heel Nederland, maar de meeste woningen komen voor in grote steden en voornamelijk de randstad.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2021 09:15:54
Quote Anchor link
Een VPN blijft de beste oplossing. Anders misschien via een Nederlandse server en een API wat fixen?
 
John D

John D

28/01/2021 10:37:20
Quote Anchor link
Wat Ariën zegt en dan raad ik aan OpenVPN op een Raspberry, thuis (in Nederland) en OpenVPN client op je laptop,telefoon of tablet is de oplossing. Ik heb dat al langdurig in gebruik en op een 150/25Mbit Ziggo abonnement en dat werkt geheel naar tevredenheid. OpenVPN is open source software en dus gratis in gebruik.Waar ik ook ben ik treed naar buiten als ziggo gebruikers profiel.
Gewijzigd op 28/01/2021 10:39:22 door John D
 
Daniel van Seggelen

Daniel van Seggelen

03/02/2021 02:44:29
Quote Anchor link
Het werkt niet. Heb openVPN, maar die laat nog steeds mijn huidige ipadres zien.
Mijn vraag is eigenlijk.

Ik wil marktplaats en facebook niet meer gebruiken, omdat deze het alsnog niet toelaten.
Weet iemand andere mogelijkheden om deze website op de markt te brengen, met niet al teveel kosten?
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

03/02/2021 14:03:12
Quote Anchor link
Ik denk dat je dan toch gauw terechtkomt bij Adwords. Je kunt daarbij zelf bepalen wat een 'klik' kost en je kunt ook een limiet instellen, zodat je niet over je budget heen gaat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.