Maximum execution time error

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

20/10/2009 13:40:00
Quote Anchor link
Hee, ik zou graag willen weten of er een mogelijkheid is om de "Maximum execution time" error weg te slopen, of kan afvangen ofzo.

want nu is het zo dat als de connectie met de odbc niet is geslaagd hij een fatal error geeft, maar ik zou dan graag willen dat ik heb dan naar een andere link kan stuuren ofzo met het nood programma.

Met Vriendelijke Groet,
DirkJan Heinen
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 02:16:23
 

20/10/2009 13:42:00
 
DirkJan Heinen

DirkJan Heinen

20/10/2009 14:18:00
Quote Anchor link
dusss.. wat ik wil is niet mogelijk zoals ik het daar lees?

En wat daar staat is ook deels niet wat ik zoek, daar staat dat de execution time er is voor slecht geschreven scripts, nou de mijne is niet slecht geschreven, maar het kan zijn dat een externe database niet berijkbaar is.

-DirkJan
 

20/10/2009 14:48:00
Quote Anchor link
@He!nen; ligt dan meer aan de functie/class die je gebruikt. In princiepe kun je de fatal error opvangen met een try/catch blok, en vervolgens daarna redirecten :) Denk dat dat is wat jij bedoelt!
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.