Meerdere formulieren in één keer verzenden en data behandelen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Hans Vereyken

Hans Vereyken

05/10/2008 14:19:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een systeem om hetvolgende te doen:

Mijn moeder heeft een database met al haar bloemen, vroeger stond deze database in ms access, maar dat was te veel werk om alles op de website te zetten. Daarom heb ik een mysql-php omgeving gemaakt. Alles gaat eigenlijk goed op 1 ding na, in ms access kon zij de volledige tabel weergeven en daar meteen wijzigingen in aanbrengen. Dat zou ik nu in php ook moeten kunnen doen.
Dus: alles wordt weergegeven in invulvelden, als onderaan op opslaan wordt geklikt moeten de gewijzigde gegevens in de database geplaatst worden.
Ik vraag uiteraard niet dat jullie mij code geven waarmee dit kan, maar ik zit een beetje vast, heb geen idee hoe ik eraan moet beginnen... Kan iemand mij op de goede weg zetten of mij een script aanwijzen waar ik wat uit kan leren hieromtrent?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:23:41
 
Noppes

Noppes

05/10/2008 14:28:00
Quote Anchor link
Kijk hier eens naar, daar wordt in het form array's gebruikt aan de hand van de index key name="record[index key]" wordt er verwezen naar het record wat geupdate moet worden

http://www.phpfreakz.nl/forum.php?forum=6&iid=1147058#id1147313
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.