Mensen helpen met scripten tegen betaling

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

15/01/2013 21:06:23
Quote Anchor link
Beste iedereen,

Ben jij bezig met een site/loop je vast/wil jij een site voor jou sportclub of bedrijf?
Stuur me dan een bericht via pm, en daar spreken we dan een bedrag af en wat er precies moet worden gedaan.

SCRIPT/BETALING PAS ALS GEWENSTE SITE GELUKT IS!

Mijn code talen:
* CSS (goed)
* HTML (goed)
* Javascript(jQuery) (goed/redelijk)
* PHP (Ben nog bezig met het leren, kan met de dag meer dingen.)

Klopt er iets niet of heb je commentaar, hier onder graag ;).

Groetjes Robert-Jan Keizer.
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 08:00:04
 
Chris -

Chris -

16/01/2013 00:46:27
Quote Anchor link
Hoeveel jaar ervaring heb je? Kun je voorbeelden laten zien van eerder werk? Wat is jouw uurtarief? Ben je ZZP-er/Freelancer, student (zonder KvK) of ben je nog onder de 18?
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

16/01/2013 00:54:35
Quote Anchor link
Ik heb ruim 2,5 jaar ervaring.
Heb nog geen eerder werk gedaan.
Ben nog onder de achttien, namelijk 16.
Heb nog geen uurtarief.
Ik spreek liever af voor hoeveel ik een site maak, en kijk dan nog naar me uurtarief.
Nogmaals dit is de eerste keer dus weet ook nog geen tarief, misschien een voorbeeld voor een goed tarief?

Toevoeging op 16/01/2013 01:08:09:

Mensen kunnen me vragen, dan maak ik iets voor hun gratis, als ze het mooi vinden werk ik het verder uit voor geld. Dus Mensen als jullie twijfelen gewoon doen, ik maak toch eerst een gratis voorbeeld layout. Dan weet je het pas zeker of je verder wil of niet.
Gewijzigd op 16/01/2013 01:09:39 door Keizer Webdesign
 
Arjan hazewinkel

arjan hazewinkel

16/01/2013 09:12:36
Quote Anchor link
ben je goed met designs maken?
 
No One

No One

16/01/2013 09:21:35
Quote Anchor link
Ik heb eigenlijk alleen een design nodig...heb je een richtprijs van wat je ongeveer wilt verdienen voor bijvoorbeeld alleen het maken van een design??
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

16/01/2013 21:35:02
Quote Anchor link
@No One,

Heeft u een doelgroep of een voorkeur voor een design?
Hoeveel werk is het?
Zonder antwoord op bovenstaande vragen kan ik geen bedrag noemen...
Kunt u op pm komen om veder te praten?
 
Wouter J

Wouter J

16/01/2013 22:53:18
Quote Anchor link
Hoeveel werk het is hoor je natuurlijk als werkgever te zeggen en de eerste vraag heeft als het goed is geen invloed op de prijs...
 
Keizer Webdesign

Keizer Webdesign

16/01/2013 23:01:16
Quote Anchor link
@wouter,
Ja dat snap ik maar ik weet toch niet wat ik moet maken dus ook niet hoeveel het is!?


Is het een design voor een site die vernieuwing nodig heeft of voor een site die er nog moet komen?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.