Menu probleem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie The position we have for you As a .NET developer you will work for one of our customers active in the High Tech Industry. Our customers are mainly located in the Eindhoven area. We are very selective when it comes to the projects we accept and therefore only focus on innovative and complex projects. Because our customers are mainly specialized in machine construction, you often work close to the machines. Our team currently consists of Embedded engineers, IOT developers and Cloud engineers. We mainly work on Microsoft projects where WPF, UWP, .NET Core and Microsoft Azure are used. Eisen

Bekijk vacature »

Front-end developer (React)

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Developer! Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

WordPress & Azure Developer

Dit ga je doen Zowel front- als back-end development aan de online website omgeving; Het up-to-date houden van alle WordPress-sites; Koppelingen maken tussen applicaties; Meedenken en adviseren over verbeteringen; Development door middel van WordPress, Javascript, HTML en CSS; Werken binnen Scrum/Agile team. Hier ga je werken Voor een grote overheidsinstelling in Den Haag zijn wij opzoek naar een WordPress developer, met kennis en ervaring op het gebied van Azure. De organisatie zit in een grote transitie waarbij de gehele website/online omgeving vernieuwd zal gaan worden. Binnen dit Scrum/Agile team ben je verantwoordelijk voor deze grote migratie/ombouw van de omgeving. De

Bekijk vacature »

Back end developer Onderwijssoftware

Functie Als back end developer kom jij terecht in een klein, maar hecht team bestaande uit 5 andere developers (waarvan 2 senioren, 2 medior en 1 junior). Met de gezamenlijke missie om “ieder kind te helpen met onze software” wordt er dagelijks gepassioneerd en hard gewerkt aan ons in-house ontwikkeld platform. Deze software is gebaseerd is op AI, machine Learning en wetenschappelijke inzichten. Dagelijks zul jij werken met onze high traffic webapplicatie. We hebben ruim 300.00 gebruikers en meer dan 2 miljard records waar je te maken mee krijgt! Verder zul jij je bezighouden met: – Het ontwikkelen van hoogwaardige

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

C# Ontwikkelaar

In het kort Als C# .NET Core ontwikkelaar ga je binnen onze business unit Transport en Logistiek aan de slag complexe maatwerk software voor bedrijf kritische systemen binnen de technische automatisering. Denk bijvoorbeeld een IoT-oplossing voor de logistieke sector waarbij we van ruim 200.000 machines de telemetrie en events verwerken. We zijn actief in de distributielogistiek, havenlogistiek en productielogistiek. Naast C# en .NET Core maken we ook gebruik van Azure technologie. En als trotse Microsoft Gold Partner leren we graag van en met jou. Wil jij jezelf blijven ontwikkelen binnen de technische automatisering met .NET, dan gaan we deze uitdaging

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gorinchem zijn wij op zoek naar versterking. Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back end werken! Bedrijfsprofiel Onze

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 09:38:30
Quote Anchor link
Beste forumleden,

Wij van DutchFly Virtual Airlines (www.dutchflyva.nl) hebben een mooie website maar ik heb een probleem met het menu.
Als ik naar de homepage ga dan werken alle beschikbare menu's.
Maar nadat ik ben ingelogd werken de menu's niet meer.
Als ik dan eerst weer de homepage aanklik dan werken alle menu's weer.
Ik ben er al een hele tijd mee bezig maar kan de oorzaak niet vinden.

Zou iemand is naar onze website willen kijken?
Ik heb evt. nog een testaccount beschikbaar zodat je kunt inloggen en dus ook goed kan zien wat er aan de hand is
en bovenin de adresbalk wellicht kan achterhalen om welk php bestand het gaat die ik je dan kan toesturen.
Het is op dit moment een groot probleem omdat ik al mail kreeg van piloten dat de website niet werkte.

Groet,
Martien Roelofs (CEO Dutchfly Virtual Airlines)
Gewijzigd op 14/06/2022 09:40:23 door Martin Roelofs
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:33:21
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/06/2022 09:46:44
Quote Anchor link
Hoe bedoel je? "Het werkt niet meer?"
Wat gebeurt er dan?
Is het menu weg?
Klapt het niet meer uit?
Werken de linkjes niet meer?
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 09:47:33
Quote Anchor link
Het klapt niet meer uit.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/06/2022 09:49:39
Quote Anchor link
Heb je in de HTML-source al gekeken of je verschillen vindt in het moment dat je in- en uitgelogd bent? Hierbij kan een diff-tool (zowel online of als linux) wel helpen: https://www.diffchecker.com/
Gewijzigd op 14/06/2022 09:50:29 door - Ariën -
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 09:50:53
Quote Anchor link
Ik heb de website niet zelf gemaakt en mijn kennis reikt hiervoor niet ver genoeg.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/06/2022 09:53:43
Quote Anchor link
Op zich hoef je alleen maar de HTML-code (paginabron) vanuit de browser te bekijken, en beiden even te vergelijken. ;-)
Ergens moet de HTML-code verschillend zijn, en dan weet je waar het fout zou kunnen zitten. Of heb je een demo-account?
Gewijzigd op 14/06/2022 09:55:03 door - Ariën -
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 10:05:33
Quote Anchor link
Nee hoor, de website staat gewoon al een tijd online bij Vimex.
Ik gebruik Xampp om eerst alles te testen.
Maar kijk, wat je schrijft over de paginabron vanuit de browser te bekijken, weet ik al niet hoe ik dat moet doen.
Vandaar dat ik hier hulp vraag.
Heb je al op de website gekeken? dan kan je zien dat de menu's gewoon uitklappen als je er op klikt.
Na het inloggen kan je klikken wat je wil, maar de menu's blijven gesloten.
Kan je me vertellen welk bestand ik in de browser moet openen?

Toevoeging op 14/06/2022 10:08:27:

Ik moet nu even een paar uurtjes weg, vanmiddag ben ik er weer.
Als je kan zeggen wat ik precies moet doen dan probeer ik dat vanmiddag even en laat ik het je weten.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/06/2022 10:10:24
Quote Anchor link
Als je een demo-account kan delen, wil ik wel kijken.
Wordt alleen niet meer vandaag.

De HTML-source/Paginabron kan je gewoon zien in je browser met een rechtsklik en dan te kiezen voor Paginabron bekijken, of iets in die trant.
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 15:44:55
Quote Anchor link
Ja, dit doe ik wel vaker en ken dat wel.
Meestal klik ik dan op Inspecteren.
Je ziet inderdaad zoals je zegt verschillen, maar dat komt dat als je ingelogd bent, de menu's ook veel uitgebreider zijn. Ik zie alleen niet waarom het menu niet uitklapt na het inloggen.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

14/06/2022 21:02:35
Quote Anchor link
Ik zie dat jullie Bootstrap gebruiken voor de uitklapmenu's. Het kan zijn dat bootstrap niet goed geladen wordt op het moment van inloggen.

Als je mij zo'n demo account geeft kan ik even kijken.
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

14/06/2022 23:13:12
Quote Anchor link
Het probleem is inmiddels gevonden.
Dank voor jullie reacties.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

14/06/2022 23:31:21
Quote Anchor link
Deel je ook nog even wat het probleem was?
 
Martin Roelofs

Martin Roelofs

15/06/2022 07:55:01
Quote Anchor link
Er zijn heel veel aanpassingen gedaan door iemand die voor ons de website naar onze wens aanpast.
Al die toegestuurde php bestanden heb ik nog en heb die allemaal vanaf het eerste bestand weer terug geplaatst.
Ik zag dat het menu weer werkte. Iedere keer keek ik met Xampp of alles nog werkte en het ging goed, maar 5 php bestanden verder werkte het menu ineens niet meer. Nu weet ik niet wanneer het begon en na welk bestand, dus daar moet ik nog even achter komen. Ik ben nu inmiddels weer zover dat het menu weer werkt en ga vandaag bestand voor bestand overschrijven (ik maak steeds een BU) en dan weet ik in welk bestand de fout zit. Die stuur ik dan naar degene die het onderhoud doet en ik beloof dat ik laat weten wat het is geweest. En jullie weten ook wel,... een punt of een komma verkeerd, en de boel werkt niet meer.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

15/06/2022 09:44:40
Quote Anchor link
Misschien is het een idee om te kijken naar Git als 'versioningsystem'? Dan kan je in het vervolg dergelijke wijzigingen zo traceren tot naar de gebruiker, en deze weer terugdraaien. ;-)
Gewijzigd op 15/06/2022 09:45:16 door - Ariën -
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.