Met mijn handen in het haar..

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ronald Simons

Ronald Simons

02/08/2011 17:45:23
Quote Anchor link
Hallo,
Ik heb een probleempje en kan er maar niet achter komen hoe het op te lossen.
Na dagen gegoogle en nog steeds niets gevonden. Misschien dat ik verkeerd heb gegoogled. Dus plaats ik hier mijn vraag (probleem).

Wat ik heb:
Een lege pHp webpagina.
Een adminpanel pagina met 2 knoppen.

Uitleg van werking:
Ik heb een lege pHp pagina en wanneer ik op knop1 klik in admin panel, dan verschijnt er een foto op die lege pHp pagina.
Wanneer ik op knop2 klikt komt er een andere foto op die lege pHp pagina te staan.

Dit werkt prima.

Nu het probleem.

I.p.v. dat bij het aanklikken van de 2e knop een foto getoond wordt, zou ik willen dat er een andere pagina erop verschijnd (op die lege pHp pagina), die dan blijft staan totdat ik knop 1 weer aan klikt en dan de foto weer terug is.

Is dit uberhaubt mogelijk?

Groetjes van Ronald
Gewijzigd op 02/08/2011 17:46:08 door Ronald Simons
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 10:20:37
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

02/08/2011 18:01:34
Quote Anchor link
Is een betere titel mogelijk? Als ik je titel zo lees verwacht ik eerder een bad-hair-day problem, dan een PHP-fout ;-).

Over je probleem, je kan gebruik maken van SESSIES of GET-parameters.
Gewijzigd op 02/08/2011 18:02:37 door - Ariën -
 
Ronald Simons

Ronald Simons

02/08/2011 19:20:09
Quote Anchor link
Hoi Aar,

Als ik een bad hair day zou hebben had ik het niet in een topic vanpHphulp geplaatst maar bij de kapper hahahahaha,

Maar ik zal eens kijken wat ik kan doen met je tips.
Totdus alvast dank je wel voor je reactie.

Groetjes Ronald
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.