Met SPOED PHP'er gezocht!

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ayerthon Sadikrama

Ayerthon Sadikrama

01/03/2011 06:52:54
Quote Anchor link
Ik heb met spoed een PHP Foto album nodig voor mijn website: www.wearepixelated.com

Fotoalbum moet er zo uit zien:
http://testcase.wearepixelated.com/voorbeeld.jpg

Benodigdheden:
Quote:
- Album lijst (zie voorbeeld foto: links) word automatisch geüpdate als ik een foto map upload op mijn webserver. De lijst moet automatisch op datum gesorteerd zijn. (nieuwste boven)

- Bezoekers moeten "Vorige" en "Volgende" kunnen klikken bij het bekijken van foto's. (mogelijk onder bij "controls" zie voorbeeld foto)

- Thumbnails is niet noodzakelijk! Als de bezoeker klikt op een album dan mag het gelijk naar volledig formaat gaan. (zie voorbeeld foto)

- Facebook Comments Social plugin moet onder elk foto komen.zie: http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/comments/
(Dit kan ik ook eventueel zelf integreren.)

- Liefst ZONDER mysql database


extra info:
Quote:
Menu box afmetingen: 200x400
Foto afmeting: 600x400
Facebook comment plugin: width=600px


Dit is vrijwillig dus ik heb helaas geen vergoeding. Maar ik kan persoonlijk wel €15,- aanbieden of een kratje bier? :P

Ik heb geprobeerd om het zelf in elkaar te zetten door verschillende gratis scripts op het internet te gebruiken... Maar tot nu toe geen succes.


Kan jij dit in elkaar zetten? Stuur mij dan gelijk een mailtje naar: [email protected]
Gewijzigd op 02/03/2011 05:45:27 door Ayerthon Sadikrama
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 11:13:21
 
Nick Nurmodeluxe

Nick Nurmodeluxe

16/03/2011 16:14:57
Quote Anchor link
Beste Ayerthon,

Ik kan precies maken wat jij zoekt:

Albumlijst
(Thumbnails)
Vorige Volgende
---Automatische aanpassing grootte (dus hoeft niet 600*400, kan ook 3000*8000 bijv.-
ZONDER MYSL

voorbeeld: http://hsgjeugd.nl/album/12ehsgjeugdtoernooi/index.php

Alleen moet ik nog even kijken naar die facebook plugin

Laat maar weten of je geinteresseerd bent,

Groeten Nick
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.