Mijn design site

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Medior .NET developer

Functie Jij gaat als Medior .NET ontwikkelaar aan de slag in ons scrumteam met 6 developers die gepassioneerd en actief bezig zijn om onze spelers kwalitatieve en mooie spelervaringen aan te bieden. Als medior .NET developer ga jij werken aan een technisch hoogwaardig platform welke bezoekerspieken verwerkt van tienduizenden tot honderdduizenden gebruikers per minuut! Ons scrumteam werkt in drie wekelijkse sprints en wij beginnen iedere ochtend met een stand-up. Jij werkt bij ons met C# .NET, .NET Core, React.JS, Xamarin, Azure, Docker en Kubernetes. Wij hechten enorm veel waarde aan het leveren van hoogwaardige en kwalitatieve code. Zodra jij de

Bekijk vacature »

SQL database developer

Functieomschrijving Heb jij ongeveer 3 jaar ervaring als SQL database developer? Dit bedrijf bouwt applicaties om processen in distributiecentra te optimaliseren. Ter uitbreiding van het development team zijn wij op zoek naar een SQL database ontwikkelaar. Wil jij werken voor een groeiende werkgever in regio Breda waar jij de ruimte en tijd krijgt jezelf te ontwikkelen? Lees dan snel verder! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je houdt je bezig met het creëren en bouwen van MS SQL server databases; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van logistieke processen; Je gaat projecten vanaf het begin tot het

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op de functionele aspecten, zodat

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Back-end ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meebouwen aan diverse databasesystemen in een klein bedrijf met een platte organisatie? In een team van ruim 10 ontwikkelaars wordt er aan diverse ICT oplossingen gewerkt. Jouw taken hierbij zullen bestaan uit: Het onderhouden en door-ontwikkelen van bestaande databases. Denk hierbij aan schema verbeteringen en performance-tuning. Bij nieuwe ontwikkelingen ga jij ook bezig met het bouwen van het databaseschema. Omdat je in een klein team werkt zal je ook de C# routine verder uitbouwen en ontwikkelen. Ook kan je meedraaien in algemene refactory-, ontwikkel- of testwerkzaamheden. Je zal voornamelijk gebruik maken van de volgende technieken: .NET

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:33:00
Quote Anchor link
Ik wil graag wat meningen over mijn site:
http://www.jongste.org/jongste
registreer alleen wel even! Dan kan je het profiel gedeelte ook zien. Forum is wel leuk maar dat is gewoon phpBB... Maar ik wil weer een nieuw project starten (staat op het forum meer informatie over). Graag jullie meningen en tips!

EDIT:
hier zijn de login gegevensL
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

Dankjulliewel!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelmer
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 07:20:06
 
Joren de Wit

Joren de Wit

23/12/2007 18:35:00
Quote Anchor link
Quote:
registreer alleen wel even!
Maak even een phphulp accountje aan?

ps. Hij valideert niet echt lekker...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Joren de Wit
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:39:00
Quote Anchor link
is gedaan.
inlognaam: phphulp
pass: phphulp

alleen registreer voor een eigen account met een werkend email adres, dan kun je de admin opties bekijken zoals, profielen bewerken / mailtjes sturen / nieuws aanmaken/wijzigen

EDIT:
@ Blanche;
klopt, krijg hem nooit door validator heen, hij zegt zelfs dat het DOCtype verkeerd is, terwijl hij wel goed behoort te zijn. Maar hij doet het in IE en FF...
Opera en NetScape nog niet geprobeerd. Behoort geen fouten te geven neem ik aan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door jelmer
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 18:46:00
Quote Anchor link
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 18:59:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 18:46:
http://www.jongste.org/jongste/beveiligd/ingelogd.php leuke error (als je op inloggen druk en dan niets invult) dit script toevallig gebruikt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/588/ ?

Edit: naardat ik op "Inloggen" heb gedrukt zonder iets in te vullen staat er op iedere pagina een error ;)



Grappig, die foutmelding had hij eerst niet... zal er in de vakantie even naar kijken.. ojah, klopt dat inlogsysteem heb ik gebruikt... alleen zeer uitgebreid van wat het was. Het is nog niet klaar want er komt een ander forum (ik haat namelijk het phpBB forum) waarmee je hetzelfde profiel kan gebruiken xD
Kijk voor dit project maar op het forum.

PS. Hoe wist je dat ik dat loginsysteem als basis had gebruikt?
 
Roeltje M

Roeltje M

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik heb zelf ook een design website, en ik zal als ik jou was de website iets aantrekkelijker maken.. Layout moet iets meer van computers/webdesign af hebben vind ik zelf. Kijk maar of je iets met deze tip doet. .Meer tips? PM :)
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 19:00:00
Quote Anchor link
Ik vind het erg netjes :)
 
Jelmer

jelmer

23/12/2007 19:03:00
Quote Anchor link
@ roel, over het uiterlijk heb je gelijk xD aleen dat is mijn smaak. Ik zal er nog wel wat aan toe passen alleen ik wil graag een overzichtelijke site hebben.

@ Orhan, dankjewel!
 
Kwastie

Kwastie

23/12/2007 19:06:00
Quote Anchor link
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kwastie
 
Niek Weevers

Niek Weevers

23/12/2007 20:48:00
Quote Anchor link
Heb je die foto's bovenin zelf gemaakt? Mooie foto's.
Ik zou op de home sowieso een titel bovenin zetten. Zoiets als 'laatste nieuws'.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

23/12/2007 20:51:00
Quote Anchor link
Ja zoals reeds gezegd, je site valideert niet. En dat je anno 2007 (bijna 2008) nog met tabellen werkt is opmerkelijk.

Qua eerste indruk vind ik het ontwerp wel mooi, maar de letters hebben te weinig contrast met de achtergrond.
 
Jens V

Jens V

23/12/2007 21:46:00
Quote Anchor link
Mooie layout van de site, maar ik raad je wel aan dat je die smilies uit je nieuws systeem haalt. Komt niet echt professioneel over.
In een reactie systeem of bij comments mogen smilies er echter wel in.

Mvg,
Jens
 
Orhan T

Orhan T

23/12/2007 22:13:00
Quote Anchor link
@jelmer,

je had ooit gepost bij het login systeem van Peter dat je bijna alle bugs eruit had. Kan je misschien deze scripts naar me toe verzenden :)
 
Jelmer

jelmer

24/12/2007 11:20:00
Quote Anchor link
Kwastie schreef op 23.12.2007 19:06:
@jelmer
even de error message gegoogled
maar verder mooie site hoor (Y)
Je hebt trouwens leuke benamingen van scriptjes :)
/menu/lol.php


haha ja klopt, alleen hoe kan jij dat weten want die include ik alleen maar.. dus dat kan je niet vanuit de bron code bekijken.... heb je ietsm et injecties gedaan ofzo, want daar is mijn script nog niet tegen bestend.
 

24/12/2007 13:13:00
Quote Anchor link
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.
 
Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

24/12/2007 13:38:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 24.12.2007 13:13:
Quote:
Server niet gevonden
Firefox kan de server op www.jongste.org niet vinden.


same
 
Robert Deiman

Robert Deiman

24/12/2007 13:39:00
 

24/12/2007 13:41:00
Quote Anchor link
Geen verschil Robert
 
- -

- -

24/12/2007 13:59:00
Quote Anchor link
Ik kan hem ook niet meer vinden :)
 

24/12/2007 15:38:00
Quote Anchor link
Je kan alleen je eigen profiel pagina bekijken.
Je profiel pagina is vatbaar voor XSS. Als je nu inlogd als phphulp en naar je profiel pagina gaat merk je het vanzelf.

Ah je Leden pagina is ook vatbaar voor XSS (klik).


Oplossing gooi over alle waardes htmlentities()
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Jelmer

jelmer

25/12/2007 02:23:00
Quote Anchor link
site is weer online!

@Webmakerij, ik heb je een pm gestuurd, want ik heb geen flauw idee wat XSS is. Dankje dat je het toch even meld. Dit is trouwens de eerste keer dat ik dit zie :(
 

Pagina: 1 2 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.