Mijn documenten openen via javascript

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/08/2008 10:59:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik ben bezig met een uploadscriptje, alleen nu wil ik het hele formulier met css opmaken. Echter willen inputvelden met type=file niet echt mooi worden. Daarom vroeg ik me af of je via een javascript functie datzelfde schermpje kan krijgen als je krijgt als je op 'Bladeren' klikt bij een type=file. Google leverde nou niet bepaald handige resultaten op. Die dacht volgens mij dat het meer ging om een bestand te openen (kreeg voornamelijk resultaten van window.open()).

Groet,
- Jezpur
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 16:33:16
 
Mitchell

Mitchell

12/08/2008 11:09:00
Quote Anchor link
Dit kan Jquery met een plugin wel voor je oplossen, maar dan moet je wel rekening houden dat het niet totaal cross browser is.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

12/08/2008 11:51:00
Quote Anchor link
Hoeft ook niet. Iedereen die er toegang tot heeft gebruikt toch Firefox of IE :). Ik zal eens even gaan googlen.

Edit: Kan nou niet bepaald iets vinden.. Heeft iemand misschien een snel linkje voor me? :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

12/08/2008 12:10:00
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.