Mijn logo is veranderd

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

10/04/2006 21:19:00
Quote Anchor link
Ik had een logo met een ietwat "ongebruikelijke" tekst.

Nu is de tekst van mij logo veranderd. Ik heb dit NIET zelf gedaan! Wie heeft dit gedaan?

Ik vind het geen enkel probleem, sterker nog, ik had het zelf aangepast als iemand me gewoon gezegd had dat het anders moest.
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 17:23:00
 
Steff   an

Steff an

10/04/2006 21:21:00
Quote Anchor link
Dit is iets voor de moderators/administrators
 

10/04/2006 21:22:00
Quote Anchor link
Is dat geen inbreuk op auteursrecht?
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/04/2006 21:23:00
Quote Anchor link
moderators kunnen geen logo's veranderen.
dus 1 deel daarvan is al opgelost.
 

10/04/2006 21:25:00
Quote Anchor link
@Erik, die had ik ook al bedacht, want jullie kunnen ook geen scripts wijzigen. En dat is allemaal het bestanden werk; net zoals logo's.

Kunnen jullie logo's trouwens ook niet verwijderen?

edit:
@steffan

Ik geef niet zo veel om dat auteursrecht, het is maar een dom plaatje, waarvan ik ook nog de helft(het google logo) van internet geplukt heb. En de rest is gewoon wat typen en positioneren.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/04/2006 21:27:00
Quote Anchor link
we kunnen wel scripts wijzigen.
Nee, logo's verwijderen ook niet.
alles over gebruikers management moet je aan de administrators van PHPhulp vragen :)
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

10/04/2006 21:29:00
Quote Anchor link
Ik vind deze tekst beter dan de vorige :)
Zat nog te denken of ik er iets over kon zeggen tegen de admin's/mods. Maar had het niet meer gedaan, ik dacht, moet hij zelf maar weten. Maar iemand anders dacht er blijkbaar anders over :P

Edit
PHPhulp loopt nu alweer 3 minuten voor :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
 

10/04/2006 21:30:00
Quote Anchor link
@Erik

Niet de hier geplaatste scripts maar de achterliggende scripts die hier de site vormen.

Eigenlijk mogen jullie dus alleen wat dingen met de database doen. :-P

Want het verhuizen van topics, het sluiten van topics, het wijzigen van berichten/topics/scripts/tuts en misschien het blocken van mensen??? zijn allemaal database bewerkingen

edit:
@willem-jan
Ik had eerst ook wel bedacht dat ik even aan een admin/mod moest vragen of ik hiermee te ver ging, maar wat mij betreft moet je dit soort dingen gewoon zeggen. Zolang als er maar geen persoonlijke verwijten aan te pas komen.

edit2:

Er zit nog een bugje in de PHPHulp website, ik krijg in deze categorie van het forum af en toe als ik mijn bericht edit een foutmelding dat ik geen rechten heb om dit forum te bekijken, maar het wordt gewoon gewijzigd. Bij het plaatsen van nieuwe berichten heb ik dit overigens niet.

edit3:
Quote:
Forum niet toegankelijk

Dit forum is niet toegankelijk voor jou. Dit omdat je niet de juiste rechten hebt om dit onderdeel van het forum te bekijken.

Dat is de exacte foutmelding waar wij programmeurs altijd zo veel waarde aan hechten. (Ook al is dit een door de autheur gemaakte error en geen PHP error :-p)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/04/2006 21:35:00
Quote Anchor link
@ Gijs.

Wat ik allemaal voor privileges heb is nu niet heel erg van belang.

antwoordt op edit2: Hier wordt momenteel keihard aan gewerkt door onze meesterlijke administrator van PHPhulp ;)
 
Eris -

Eris -

10/04/2006 21:40:00
Quote Anchor link
Admins kunnen het ook niet. (Heb het ooit een gedaan hellaas werd die van van mij geupdate...
 
PHP Newbie

PHP Newbie

10/04/2006 21:42:00
Quote Anchor link
ik kan het niet, ik ook niet, ja, en ik ook niet, maar wie wel ;-)
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

10/04/2006 21:43:00
Quote Anchor link
maar het is toch stom dat als er een klein scheldwoordje op staat zoals

scriptkiddie

scheldwoord voor als je hacker bent ik niet weet gewoon toevallig dan is dat toch niet zo erg wie kent er nou geen scheldwoorden?

GR. mebus!


edit:
maar me moeten ook geen mensen gaan beschuldigen van wie het zou kunnen hebben gedaan:))

edit2:
zelf vind ik wel dat de schuldige zich even bekent maakt en waarom ie het heeft gedaan:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

10/04/2006 21:54:00
Quote Anchor link
Jemig wat een gezeik. Het was gewoon een niet al te vriendelijke tekst, en Bas wil zijn website netjes houden, wat zijn grootste recht is en waar ik het helemaal mee eens ben. Wel had hij even een PM kunnen sturen waarom hij hem verandert heeft.
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/04/2006 21:55:00
Quote Anchor link
topic zal nog wel worden nagelezen naar de andere administrators
 
Steff   an

Steff an

10/04/2006 21:56:00
Quote Anchor link
Quote:
Allereerst zijn wij niet verplicht om verantwoording af te leggen. Wij weten het toch altijd beter ;-).

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=8&id=16235&page=
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

10/04/2006 21:57:00
Quote Anchor link
ja okeey mischien kennen dan zo een beetje alle nederlanders dan wel scheldwoorden maar ze horen niet deze site te verpesten!

Srry!

GR. mebus!
 
Erik Rijk

Erik Rijk

10/04/2006 22:02:00
Quote Anchor link
Steffan:
Quote:
Allereerst zijn wij niet verplicht om verantwoording af te leggen. Wij weten het toch altijd beter ;-).

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=8&id=16235&page=


geen commentaar :p
 
B a s
Beheerder

B a s

18/04/2006 10:55:00
Quote Anchor link
He Gijs,

That was me! I'm sorry.. Ik dacht dat ik je daar een PM over had gestuurd :) Of ik zei het in een ander topic tegen je.. nja kweet het niet meer..

Maar fucking was niet zo vriendelijk en ik verveelde me.. Sorry!
 
- SanThe -

- SanThe -

18/04/2006 11:07:00
Quote Anchor link
@Bas: Nu nog even je eigen post cencureren en alles is weer rustig op het forum. :-)
 
ArendJan

ArendJan

18/04/2006 11:09:00
Quote Anchor link
Je hebt het logo niet via een url?

Zal wel niet, mwah dan weet ik het ook niet?

Een hacker.... :)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.