mijn php probleem, waar post ik dit best aub?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Pellegrims

Dennis Pellegrims

28/08/2010 13:12:34
Quote Anchor link
Hallo iedereen, ik ben nieuw op het forum ... ik heb een site die vroeger werd opgemaakt door een collega (php kenner), onlangs is hij ermee gestopt en wil hij niets meer doen, ... helaas ken ik zelf te weinig van php waardoor ik nu een beetje een probleem heb, met een php codering betreffende een invulformuliertje (waarbij bezoekers bvb bepaalde velden verplicht moeten invullen en bepaalde velden helemaal niet verplicht zijn). Nu blijkt dat er twee velden NIET verplicht zijn en alle andere wel, als ik in de code ga speuren vind ik helaas geen enkel verschil tussen de velden, laat me zeggen, ... ik zie echt niet hoe die twee velden die men niet hoeft in te vullen gedefinieerd zijn, waardoor ze dus niet verplicht zijn en de andere velden net wel. Ik grijp niet meteen naar dit forum... met de redenering ach makkelijk, anderen zullen het even voor me oplossen. IK heb de coderingen meer dan eens rustig (geprobeerd alvast) te overlopen en te kijken waar er eventueel verschil in zit, waardoor het ene veld net wel en het andere veld niet verplicht in te vullen is.

Ik word er wel een beetje gek van, omdat ik al zoveel tijd spendeerde in het bekijken van de codering, maar ik vind het dus niet, zo blijkt ...

Kan iemand mij hierbij eventueel helpen? Eventueel post ik de code? Maar waar doe ik dat best op dit forum aub? Hartelijk dank alvast voor een reactie
 
PHP hulp

PHP hulp

16/04/2024 14:40:06
 
Joakim Broden

Joakim Broden

28/08/2010 13:24:12
Quote Anchor link
Als je een nieuwe topic start in het onderdeel: http://www.phphulp.nl/php/forum/algemene-php-scripting-en-meer/3/ en daar je code plaatst zijn er vast wel mensen die je kunnen helpen.
 
Dennis Pellegrims

Dennis Pellegrims

28/08/2010 13:31:22
Quote Anchor link
Dank u vriendelijk, ik doe dat meteen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.