Mijnenveger

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Azure

Dit ga je doen Het ontwerpen en bouwen van diverse applicaties (C#, ASP.NET, MVC); Het ontwikkelen van Webservices (WCF); Het meewerken aan de transitie naar Azure; Het samenwerken met collega's binnen een Scrumteam en meedenken over de User Stories; Het bouwen van unittesten; Meedenken over nieuwe tooling, ontwikkelingen en technologieën in de markt. Hier ga je werken Je komt te werken bij een organisatie die verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van verschillende portalen. Deze portalen worden gebruikt door diverse partijen en jouw taak is om ervoor te zorgen dat deze optimaal functioneren. Je wordt onderdeel van een Scrumteam en werkt

Bekijk vacature »

Software Developer

Longship.io gaat de wereld veroveren met baanbrekende software en legendarische... pizza-avonden! Lees hier de vacature van Software Developer! Bij Longship werken we met een team van 5 mensen aan software voor laadpaal operators. Longship is ontstaan in 2020 met als doel om de elektrische mobiliteitstransitie aan te jagen. We zijn nu al een wereldwijde speler doordat we continu voorop lopen in innovatie. Ons platform helpt het versneld elektrificeren van wagenparken, internationaal! Wij zijn een startup met grote ambities die we willen bereiken met een relatief klein en efficiënt team. Je krijg de kans om ontzettend veel te leren van ervaren

Bekijk vacature »

SQL ontwikkelaar

Functieomschrijving Voor een gave werkgever in regio Breda zijn wij per direct op zoek naar een SQL ontwikkelaar/ functioneel consultant. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Je test de ontwikkelde oplossingen om er zeker van te zijn dat deze voldoen aan de functionele specificaties en de behoeften van de organisatie; Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Je stelt op

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Je richt je op het doorontwikkelen en herstructureren van het platform; Je werkt in teamverband en zelfstandig aan uitdagende projecten voor verschillende klanten; Softwareontwikkeling middels C# .NET; Je staat in contact met verschillende opdrachtgevers om de klantwensen te bespreken en deze vervolgens te ontwikkelen; Verbeteren van bedrijfsprocessen; Implementaties. Hier ga je werken Als .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Onder begeleiding van 3 accountmanagers waarvan er 1 binnen jouw expertise je aanspreekpunt zal zijn ga je aan de slag bij diverse opdrachtgevers. Hij of zij helpt je bij het vinden van een passende en uitdagende opdracht. Hierin houden ze uiteraard rekening met jouw situatie, ervaring en (technische) ambities. De opdrachten duren gemiddeld één tot 2 jaar. Hierdoor kun je je ook echt vastbijten in een project en als consultant impact maken. Naast de opdracht ben je regelmatig met je collega’s van de IT-afdeling om bijvoorbeeld onderlinge kennis te delen, of nieuwe trends te bespreken. Ook worden er regelmatig

Bekijk vacature »

.NET Developer Shared Driving

Bedrijfsomschrijving Onze klant richt zich op het toegankelijker maken van steden, een fantastisch mooi streven. Hoe ze dat doen? Met eigen ontwikkelde software, waarmee vervoersmiddelen gedeeld kunnen worden. Deze inspirerende werkgever maakt een maatschappelijke impact en dat doen ze nu al zo'n 25 jaar! Het bedrijf is gevestigd in het centrum van Rotterdam en kent ongeveer zo'n 90 medewerkers. Het personeel is lekker gewoon gebleven! Iedereen kleedt zich zoals hij of zij dat zou willen en de sfeer is er erg fijn. Een leuke werkgever om voor te werken, en bovendien zijn er voor jou als Software Developer veel mooie

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

As a Senior Front-end Developer you maintain the balance between creativity and functionality for our webshop, and you coach your fellow developers. How do I become a Senior Front-End Developer at Coolblue? As a Front-end Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present this within the team. You are also proud of your work and welcome all feedback. Would you also like to become a Senior Front-End Developer at Coolblue?

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Programmeren in .NET, Javascript & C# en ontwikkelen in Web Services, Windows Services en MS SQL Server; Zelfstandig verbanden maken Analyseren, testen, bugs fixen, reviewen en rapporteren; Juiste prioriteiten stellen en verantwoordelijkheid nemen; Op architectuur niveau meedenken; Af en toe klanten bezoeken. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij opzoek naar een .NET ontwikkelaar met minimaal 3 jaar werkervaring. Je komt te werken in een groeiend bedrijf met betrokken collega's die zorgen voor een familiaire sfeer op de werkvloer. Als .NET ontwikkelaar word jij vanaf de eerste werkdag betrokken bij het gehele ontwikkelproces. De

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Applicatie ontwikkelaar

Functie omschrijving Zelfstandige applicatie ontwikkelaar gezocht voor familiair bedrijf in omgeving Barendrecht! Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en zoek jij een informele werkgever waar je zelfstandig kunt werken binnen een leuk IT team, lees dan snel verder want wie weet zijn wij op zoek naar jou! Binnen deze rol houdt jij je met het volgende bezig: Onderhouden en ontwikkelen van de IT systemen; Opzetten van Azure Cloud systemen, denk aan interfaces, hardware op de Cloud, webportalen of BI functies; Werken aan scripts binnen verschillende software applicaties, denk aan ERP en CAD; Ontwikkelen en implementeren van MS PowerApps

Bekijk vacature »

SQL Database ontwikkelaar

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »
Michael

Michael

15/10/2006 23:44:00
Quote Anchor link
hallo allemaal.

Ik ben bezig met een mijnenveger spelletje.
Deze bestata uit 100 vakjes (10 x 10).

Nu wil ik 18 mijnen in het veld, die via een rand worden gekozen.
Alleen om deze allemaal 1 voor 1 uit te zoeken is te ingewikkeld en kan leiden tot fouten (2x het zelfde getal bijvoorbeeld).

Weet iemand hoe ik dit in een keer eruit kan halen?

Alvast bedankt,
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 19:48:34
 

15/10/2006 23:47:00
Quote Anchor link
for
Dan 18 keer random laten bepalen, en per keer controlleren of al bezet, indien bezet nog een keer door laten lopen $i -1
 
Michael

Michael

16/10/2006 00:07:00
Quote Anchor link
Kan je een voorbeeldje posten? Snap niet precies hoe je het bedoeld, en de site kom ik ook niet 100% aan uit. Bedankt!
 
Kalle P

Kalle P

16/10/2006 00:15:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je hier wel een eind mee komt
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
<?php
// een array 1-100 in random volgorde zetten
$array = range(1,100);
shuffle($array);
// eerste 18 selecteren
$array_slice = array_slice($array, 0, 18);

echo '<table><tr><td></td>';
for($i = 1;$i < 101;$i++){
   //zit $i in $array_slice
   if(in_array($i, $array_slice)){
       echo '<td style="color:f00;">1</td>'; //1 is mijn
   }
   else{
       echo '<td id="vak">0</td>'; //0 is geen mijn
   }

   if($i%10 == 0){
      echo '</tr><td>';
   }
}

echo '</tr></table>';
?>


edit: ff de foutjes eruit gehaald


edit2: fixed
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kalle P
 
Michael

Michael

16/10/2006 11:43:00
Quote Anchor link
Bedankt!

Helaas werkt hij nog niet hij gaf als eerste hier een fout aan:

if($i%10 = 0){

wat ik veranded heb in: if($i%10 == 0){

Nu deed hij het alleen krijg ik deze foutmelding nog 18x: "fout in lijn 32".

if(in_array($i, $array_slice)){ (32).

Verder zie ik ook Dat je een mijn zo aangeeftL:

echo '<td id="mijn">1</td>'; //1 is mijn

Kan ik ze ook laten weg schrijven naar mijn mysql?

Bijvoorbeeld 1 tm 18 hebben allemaal mijnen,

Nu wil ik dat ze zo weg geschreven worden:

1.2.3.4.5.6.7.8 etc.

Met punt ertussen zodat ik ze kan exploden.

Alvast bedankt,
Michael.
 
Michael

Michael

16/10/2006 11:49:00
Quote Anchor link
Exacte foutmelding:

Warning: array_slice(): The first argument should be an array in /home/virtual/site50/fst/var/www/html/spel.php on line 27

Warning: in_array(): Wrong datatype for second argument in /home/virtual/site50/fst/var/www/html/spel.php on line 32
 
Kalle P

Kalle P

16/10/2006 15:14:00
Quote Anchor link
Hmm ik heb de 2 foutjes geedit, de = die ik vergeten was had jij al gezien. Ik gooide de shuffle in een var, dat mag niet.

Waarom zou je het in een database willen doen?

Ik heb het wel ff gemaakt, maar ik zou me eerst afvragen waarom?
Ohja het is niet de efficienste manier, maar zo zie je beter hoe het werkt, anders moet je de query er in de if(in_array($i, $array_slice)) zetten.


Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
// een array 1-100 in random volgorde zetten
$array = range(1,100);
shuffle($array);
// eerste 18 selecteren
$array_slice = array_slice($array, 0, 18);

$a = array();

echo '<table><tr><td></td>';
for($i = 1;$i < 101;$i++){
   //zit $i in $array_slice
   if(in_array($i, $array_slice)){
       $a[] = $i;
       echo '<td style="color:f00;">1</td>'; //1 is mijn
   }
   else{
       echo '<td id="vak">0</td>'; //0 is geen mijn
   }

   if($i%10 == 0){
      echo '</tr><td>';
   }
}

echo '</tr></table>';

//database
foreach($a as $key => $waarde){
   $key++;
   //wel eerst database connectie make
   $query = "INSERT INTO mijnenveger (key, waarde) VALUES ('".$key."', '".$waarde."')";
   mysql_query($query) or die("Fout bij uitvoeren query");
  
}

?>

Wat misschien ook kan dat weet ik niet is:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<?php
//database
$query = array();
foreach($a as $key => $waarde){
   $key++;
   //wel eerst database connectie maken
   $query[] = "INSERT INTO mijnenveger (key, waarde) VALUES ('".$key."', '".$waarde."')";  
}

mysql_query($query) or die("Fout bij uitvoeren query");

?>
 

16/10/2006 19:10:00
Quote Anchor link
Ik ben hier pas nieuw maar mag ik wat vragen aan Micheal kan je de script aub helemaal (als het doet) hier posten of ff met de PM alvast bedankt
 

19/10/2006 17:26:00
Quote Anchor link
Ik ben hier pas nieuw maar mag ik wat vragen aan Micheal kan je de script aub helemaal (als het doet) hier posten of ff met de PM alvast bedankt
 
Leroy Boerefijn

Leroy Boerefijn

19/10/2006 18:12:00
Quote Anchor link
ja.. dat is te zien.. (je post dubbel) :P
Edit:
niet onaardig bedoelt hoor!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Leroy Boerefijn
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.