Mobile redirect

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Brainworx CC

Brainworx CC

12/07/2013 01:45:12
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<head>
<?php @require_once 'mobile_device_detect.php'; mobile_device_detect(true,false,true,true,true,true,true,'http://m.sitenaam.nl',false); ?>

<?php @require_once 'includes/meta.php'; ?>
</head>


Ik krijg met deze header in de index.php foutmelding: "headers already sent"

De site zelf laad normaal op een standaard browser. Mobiel geeft hij dus bovenstaande foutmelding.
Kom niet achter een oplossing met zoekmachines, tubes en weet ik veel allemaal wat voor hulpmiddelen.

Iemand een idee.. het is een php site zonder CMS.
Gewijzigd op 12/07/2013 01:46:01 door Brainworx CC
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 15:30:41
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

12/07/2013 01:50:19
Quote Anchor link
Dit is geen header, maar een html <head>. Waarschijnlijk wordt in een van de bestanden die wordt geinclude iets ge-echoot en wordt er vervolgens een header verstuurd. Dat is niet oké. Er mag niks worden ge-echoot voordat er een header wordt verstuurd.
 
Brainworx CC

Brainworx CC

12/07/2013 11:25:33
Quote Anchor link
Ja de php redirect code staat in de <head>. Het is een redirect in een php site die ik niet zelf gemaakt heb. Ik zie ook even niet wat er mis gaat... lijkt erop dat er een loop ontstaat als ik de line error lees.

Wie zou mij hierbij kunnen helpen?

Thanks
 
Wouter J

Wouter J

12/07/2013 11:27:19
Quote Anchor link
nou, zoek eens hier in de tutorials naar headers already sent en lees die tutorial...
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.