Modal laten tonen en invoeren

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ray Mond

Ray Mond

20/07/2020 12:03:07
Quote Anchor link
Dag beste mensen,

Ik zit met het volgende stukje code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
<?php
                                if($row->is_fake == 0){
                                    if(isset($_POST["submitprofielmelden"])) {
                                    $db->query("UPDATE `messages_notification` set  _initiator = 'pauze' where `from`='".$_POST['submitprofielmelden']."'" );
                                    header( 'Location:index.php' );
                                    }

                                    echo '<form method="post"><button type="submitprofielmelden" name="submitprofielmelden" value="'.$row->profile_id.'" class="btn btn-danger">Profiel melden</button></form><br />';
                                }

                                ?>


Ik heb dit nu in mijn script staan en dat werkt eigenlijk perfect, hij doet wat het moet doen enkel zou ik in plaats van row profile_id de row message_id willen pauzeren enkel kan hij de message_id niet vinden, hoe kan ik die hier alsnog aan koppelen?

Verder zou ik graag een popupje (modal) willen laten tonen na het klikken op profiel melden waarin een paar opties staan samen met een 'anders' functie met een klein tekstvakje die een persoon kan invoeren wat dan ook naar de database gaat, hoe zou ik dit kunnen maken? :)
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 13:42:57
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/07/2020 12:16:45
Quote Anchor link
Waar komt $row vandaan? Mogelijk mist dat veld in je SELECT?

Verder kan je met de Bootstrap of jQueryUI mooie models implementeren. Of je zoekt een tutorial op internet. ;-)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.