Modulesysteem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer C#

Bedrijfsomschrijving Als Junior of Medior .NET Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De organisatie heeft ook een adviserende rol, omdat het de klantprocessen raakt en de markt constant in beweging is. Je komt te werken bij een familiebedrijf met een prettige sfeer en een fijne werkomgeving. De IT

Bekijk vacature »

.NET developer / C# / Azure

Bedrijfsomschrijving Je komt als .NET Developer te werken bij een vooraanstaande softwareontwikkelorganisatie in de verzekeringswereld. De primaire ontwikkeltaal is C#, maar ook maken ze gebruik van ASP.NET (Core), MVC en TypeScript. Daarnaast worden de stappen gezet om dit jaar naar Azure te migreren. Het belangrijkste product is een webservice (WCF) dat optimale en veilige communicatie mogelijk maakt tussen aanbieders, zorgverleners en gebruikers. Deze service maakt het mogelijk dat er per maand gemiddeld meer dan 250 miljoen berichten door hun systeem gaan met 800 berichten per piek seconde. Door de automatisering in de zorgsector is deze organisatie in de afgelopen jaren

Bekijk vacature »

C#/Azure developer

Op zoek naar leuke collega's waarmee je kunt lachen, gave projecten en een ambitieuze werkgever die heel goed voor je zorgt? Aangenaam: Profit4Cloud! Wij zijn nu met 55 collega's en werken sinds 2015 vanuit 5 vestigingen aan mooie projecten met een fijne groep collega's die allemaal maar één ding willen: mooie en slimme software-oplossingen ontwikkelen met de nieuwste technieken. We zijn goed bezig en zijn daarom op zoek naar versterking: Medior C#/Azure developers. Ben jij de Medior C# developer die enthousiast wordt van mooie projecten waar binnen jij een belangrijke rol speelt? Dan is Profit4Cloud jouw 'place-to-be'! Als Medior C#

Bekijk vacature »

Medior .NET/Angular/Azure Developer - € 4.000

Bedrijfsomschrijving In verband met doorlopende groei is er momenteel ruimte voor een Medior Fullstack .NET/Angular Developer bij mijn klant. Deze organisatie richt zich op het bouwen van software voor bijvoorbeeld restaurants en hotels. Hierbij kun je denken aan automatiseringsoplossingen, voorraadbeheer, elektronische menukaarten, reserveringssystemen en alle applicaties die nodig zijn voor het beheer van de backoffice, bijvoorbeeld personeelsbeheer. Dit doen zij vanaf een prachtig kantoor in de omgeving van Boxtel, dat zowel met het OV als met de auto uitstekend te bereiken is. Klanten zijn bijvoorbeeld sterrenrestaurants en grote hotelketens. In totaal werken hier momenteel ruim 40 personen, waarvan ongeveer de

Bekijk vacature »

Software Developer

Bedrijfsomschrijving Deze internationale organisatie, waarvan het hoofdkantoor is gevestigd in regio Schijndel, bevindt zich in de technische- en transportsector. De bedrijfscultuur is representatief, internationaal en informeel. Tijdens een kennismakingsgesprek vertellen we je graag meer! Functieomschrijving Vastbesloten om een volgende stap in jouw carrière als Software Developer te zetten? Binnen dit moderne en internationale bedrijf zet jij je kennis van SQL in bij het bouwen van applicaties. Samen met jouw team van 3 collega’s ga je een platform ontwikkelen. Er is volop aandacht voor jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling. Ook zijn er doorgroeimogelijkheden en deelname aan gratis sportfaciliteiten mogelijk. Er wordt

Bekijk vacature »

Medior Front-End Developer

Als medior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Hoe word ik Medior Front-end Developer bij Coolblue? Als Medior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Je krijgt energie van het bedenken van creatieve oplossingen en presenteert dit graag binnen het team. Ook ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. ‘’Ook Medior Front-end Developer worden bij Coolblue? Else de Boer legt je uit hoe je dat doet.’’

Bekijk vacature »

Organization Developer

Als Organization Developer help je mee Coolblue zo in te richten dat alle Coolblue’ers optimaal hun werk kunnen doen. Hoe word ik Organization Developer bij Coolblue? Heb jij een passie voor HR en het doorvoeren van verbeteringen en wil je deze tastbaar maken door te werken aan interessante projecten? Dan is dit dé functie voor jou. Ook Organization Developer worden bij Coolblue? Saskia legt je uit hoe je dat doet. Dit vind je leuk om te doen Zorgen voor het juiste organisatiemodel op jouw afdelingen, voor vandaag en voor de toekomst. Samen met afdelingsleidinggevenden bepalen welke functies er zijn, welke

Bekijk vacature »

PHP Full Stack Engineer

Full Stack Engineer– PHP / JavaScript / Agile / React / Symfony FANTASTIC OPPORTUNITY TO JOIN THE BEST TECHNICAL ORGANISATION UTRECHT HAS TO OFFER! Mid to senior-level candidates required Central Amersfoort location, easily commutable on public transport PHP / JavaScript / Agile / React / Symfony Competitive salary / flexi-time To apply please call +31(0)208 004 990 or +44 7880 358 143 or email me; Chris.hopley@searchability.com Based in our amazing offices in the heart of Amersfoort, we are a collective of talented professionals who are all self-motivated to provide the best technical solutions that our clients won't find anywhere else

Bekijk vacature »

Senior C# Developer

You'll build modern applications for Coolblue back’s office. We have a lot of friends, and they crave well-structured data and user-friendly, task-focused applications. How do I become Senior C# Developer at Coolblue? You regularly participate in brainstorm sessions about user experience, data, and task flow with the UX Designer, Product Owner, and Data Scientists in your team. Besides that you will create disconnected, highly congruent, and testable code that can easily be maintained and is future-proof. Want to become Senior C# Developer at Coolblue? Funda will explain how to do that. You enjoy doing this Working with various types of

Bekijk vacature »

Senior .Net Developer - Kartrekker Financieel Azur

De internationale en innovatieve FinTech is marktleider in financiële reporting en trends software en services en breidt wegens groeiend succes haar producten en development teams verder uit. Hiervoor zoeken ze Senior .Net C# Developer die mogelijk ook het nieuw te vormen team technisch zal aansturen. De huidige oplossingen staan; aan jou de taak samen met de huidige Tech Lead te kijken naar optimalisatie en innovatie van het platform. Daarnaast breid je de tooling met je team uit en maak je de stap om het nieuwe development team te vormen en sturen als nieuwe Tech Lead. Met hen bouw je aan

Bekijk vacature »

Ervaren full-stack C# developer, .NET CORE, Typesc

Voor een ambitieuze en snelgroeiende organisatie de regio Rotterdam zijn we momenteel op zoek naar een .NET C# developer. De organisatie bestaat inmiddels ruim 15 jaar en heeft een systeem ontwikkeld waarmee bedrijven de informatie van grote en complexe projecten beter kunnen managen. Dit systeem is geheel webbased. Om hun globale ambities waar te maken zijn ze recentelijk begonnen het systeem geheel te herbouwen met de nieuwste technieken. Denk hierbij aan technieken als .NET CORE, Typescript, React, Kubernetes en Azure. Niet alleen betekent voldoende nieuwe technische uitdaging maar ook betekent dit dat je voor 80 tot 90% van je tijd

Bekijk vacature »

Developer Integrations C# .NET

Developer Integration C# .NET Do you have a passion for C# .NET development? You make a difference as Developer Integration C# .NET by integrating several external systems with the internal platform. And so, you contribute to our respected international client who is the market leader in the manufacturing business. We are looking for a resourceful Developer Integration C# .NET who is able to set the standard within the team. Your impact as Developer Integration C# .NET You are responsible for the development and continuous improvement of 'integrations' across the IT landscape, as well as for the continuous improvement of the

Bekijk vacature »

Gedreven Java programmeur met interesse in securit

Bedrijfsomschrijving Voor een gerenomeerd bedrijf dat zich al jaren bezig houdt met intensieve security binnen de communicatiesector ben ik opzoek naar een Java Developer. Omdat dit bedrijf erg aan het groeien is kunnen ze versterking op elk gebied gebruiken, de mate van werkervaring is dus niet heel erg belangrijk. Ben je dus een starter, medior of senior Java Developer? Dan is dit een mogelijk interessante rol voor jou. Men werkt hier aan in Java ontwikkelde (veiligheid)oplossingen op het gebied van netwerken en beveiliging van voice en video. Grote hoeveelheden data spelen een rol. Bij deze organisatie werken op dit moment

Bekijk vacature »

Java Ontwikkelaar FileNet P8 suite Overheid

Bedrijfsomschrijving De organisatie waarbinnen je aan de slag zal gaan levert diensten aan een groot aantal ministeries binnen Nederland. De systemen die zij beheren worden dan ook dagelijks door duizenden medewerkers gebruikt. Hierdoor is het van groot belang dat deze systemen altijd optimaal werken. Recent is er een project gestart waarbij een deel van de huidige systemen vernieuwd gaan worden. Voor de afdeling die verantwoordelijk is voor het inrichten en beheren van de nieuwe omgeving zijn mij momenteel opzoek naar een Java ontwikkelaar met kennis op het gebied van FileNet. Als FileNet Ontwikkelaar ga jij er samen met jouw DevOps

Bekijk vacature »

Senior Backend Developer - .NET//WinForms/Azure -

Bedrijfsomschrijving Deze organisatie richt zich op het bouwen van applicaties voor de gezondheidssector. Dat doen zij met een team van ongeveer 12 personen (waarvan de helft ontwikkelaar). De sfeer is het team is prettig en informeel, maar toch ook uiterst professioneel. Iedereen is trots op de producten die hier gebouwd worden en iedereen werkt hard mee. Ter versterking van het hechte team is men momenteel zoekende naar een ervaren Backend .NET/SQL Developer. Functieomschrijving Als Backend Developer ga je hoofdzakelijk aan de slag met C#, WinForms, SQL Server en Azure. Ervaring met deze technieken is dan ook vereist. Ook gebruikt men

Bekijk vacature »
Jeroen Langenberg

Jeroen Langenberg

01/06/2007 19:12:00
Quote Anchor link
Beste PHP'ers,

Ik wil een héél groot project beginnen, dat als CMS moet gaan dienen. Om het globaal op te zetten had ik de volgende planning:

- Ledensysteem
- Rechtensysteem
- Modulesysteem

Ik wilde het op die 3 systemen bouwen. Dus het ene systeem is sterk afhankelijk van het andere systeem. Nu is dat ledensysteem geen probleem, en ook het rechtensysteem is al een keer uitgebreid besproken hier, dat lukt dus ook. Het probleem is dus het modulesysteem.

Dit systeem wilde ik gaan bouwen d.m.v. classes. Het modulesysteem zelf is een class. Alle losse modules wilde ik extern in één class verwerken. Dat lijkt me namelijk ook niet zo moeilijk te realiseren.

Voor het modulesysteem had ik de volgende mappenstructuur bedacht:

- Modules
- Core
- Page

In 'Core' komen dan alle modules die ALTIJD beschikbaar moeten zijn, zoals een statistieken systeem. Bij Page kunnen de pagina modules geïmplementeerd worden, dat wil zeggen: een fotoalbum hoeft niet altijd geincluded te worden, dat wordt dus een 'page' module.

Natuurlijk zijn er nog meer mogelijkheden brainstorm met me mee!!

PHP hulp

PHP hulp

04/12/2020 21:59:25

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

01/06/2007 19:21:00
Quote Anchor link
Ik zouw dan zelf nog denken aan een "core" module die om de zoveel tijd kijkt naar nieuwe updates van andere bepaalde modules of van het hele CMS en deze dan automatisch downloaden en installeren...

Zo een soort script heb ik trouwens al eens gemaakt: http://www.phphulp.nl/php/scripts/7/741/

Ook zouw een hele mooie en uitgebreide install bestand ook heel mooi zijn:)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.