Moordscript voor maffia site (tegen betaling)

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Niels Beckers

Niels Beckers

15/06/2008 12:26:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik ben op zoek naar een GOED moord script.
Ik wil een script waarin ik zelf kan aangeven hoeveel kogels er gebruikt moeten worden als je die rank bent, die rank wil vermoorden, en zoveel moordervaing hebt.

bv: huurmoordenaar (rank) wil moordenaar(rank) killen, en heeft 25moordervaring. bv 15.000 kogels

bv huurmoordenaar wil zwerver killen en heeft 10moordervaring. bv 11.000 kogels.

Opgelet dit zijn voorbeelden. iemand die me dit kan maken?

Alvast bedankt Niels
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 19:15:20
 
TJVB tvb

TJVB tvb

15/06/2008 12:32:00
Quote Anchor link
Is dit puur het script voor de berekeningen of ook de layout voor de pagina waarop de gebruikers kunnen kiezen om te schieten?
Hoe zit je database in elkaar? (Waar haal ik welke gegevens vandaag) etc.
En moet er kans in of juist niet (wat je noemt lijkt namelijk op schiet zoveel kogels en * is altijd dood)
Is het OOP (oftewel heb je leuke objecten die makkelijk te gebruiken zijn?)
Oftewel, kun je meer informatie geven? Als het goed is heb ik vanaf volgende week iets meer tijd dus met wat gegevens en een richtprijs kan ik wel even kijken of het wat is (of niet)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door TJVB tvb
 
Robert Deiman

Robert Deiman

15/06/2008 12:35:00
Quote Anchor link
Dat vind ik dus altijd zoiets doms aan criminals, 11000 kogels om 1 persoon te doden, man de hele maffia kan je omleggen met zoveel kogels.
Beter zou zijn als je een schietbaan hebt, waarop je kan oefenen, een paar verschillende wapens en dat je met 1 à 2 schoten iemand KAN doden, de kans dat je iemand dood wordt groter naarmate je meer geoefend hebt op de schietbaan (dat kan je bijvoorbeeld wel die 11.000 kogels kosten) Plus dat je het wapen moet dumpen, zodat je niet met het moordwapen gepakt kan worden.

Daar hoge kosten/ trainingstijden aan geven lijkt me een betere optie. Plus dat je dan ook nog ervaring verliest naarmate je langer niet op de schietbaan bent geweest.

Edit:

En als je het op zo'n wat realistischere manier doet, ben je natuurlijk ook origineel, dat ben je met een vrij standaard manier als wat je noemt niet ;) Originele spellen trekken altijd mensen aan. :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robert Deiman
 
Niels Beckers

Niels Beckers

15/06/2008 13:38:00
Quote Anchor link
Hallo TJVB

Alvast bedankt voor je reactie.
Het gaat eigenlijk voornamelijk om de berekeningen.
De database sctructuur is eigenlijk niet heel hard van belang, aangezien ik zelf voldoende kennis bezit dit aan te passen indien nodig.
De meeste maffia script staan standaard ingesteld op +/- 10.000 tot 100.000 kogels voor een kil. Ik wil dit realistischer kunnen maken of soms zelf helemaal niet.
Dus dat ik bv een $var =10; verander in een $var = 1000; dat het moeilijker is om te vermoorden(meer kogels nodig)
Budget is er ik hoor de kostprijs wel.


@Robert:Het is ook de bedoeling dat dit aangepast gaat worden, dus zodat je maar weinig kogels nodig hebt. Van de traininsbaan is een goed plan. Zie je het zitten wanneer ik hier aan het script begin me te ondersteunen?



Iedereen al bedankt voor het meedenken.!
 
Robert Deiman

Robert Deiman

15/06/2008 14:34:00
Quote Anchor link
@Niels

Ik ben druk zat van mezelf, maar vind het wel leuk even mee te denken. Ik bedacht me nog dat je ook "moord-ervaring" op moet doen, de 1e keer ben je natuurlijk erg zenuw-achtig. Je begint wat te trillen van de zenuwen en schiet mis. Opgedane ervaring/ vertrouwen krijgt een terugval enz...
Als je vaker hebt gekilled, maar vooral "lagere rangen" dan is het nog wel erg spannend om iemand die een hogere rang heeft te proberen te killen. Zelfde verhaal dat je zenuwachtig kan zijn.

Punt: Je kan nog zo goed kunnen schieten, maar als je geen ervaring hebt met moorden, zal dat ook moeilijker zijn.


Als je aan het script begint, of misschien eerst het scenario (gewoon in tekst welke opties er zijn en wat er in bepaalde situaties gebeurt) gaan uitschrijven wil ik best wel eens meekijken, meescripten kan ik wegens tijdgebrek daarvoor helaas niet. (zelf een aantal projecten lopen)
 
Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

15/06/2008 14:43:00
Quote Anchor link
You Got Mail.
En anders moet je mij maar mailen :P
 
Niels Beckers

Niels Beckers

16/06/2008 13:20:00
Quote Anchor link
oke,

als ik donderdag gedaan hebt mijn mijn examens zal ik even alles op papier zetten, en vervolgens hier posten.!

iedereen alvast bedankt
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.