[MooTools] Fx.Slide

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

IT Manager team PaaS

TenneT is hard groeiende om haar ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Lead PaaS die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je wordt de Teammanager (Lead) van een nieuw team binnen de afdeling Basic van Information Technology and Facilities (ITF) van TenneT. Het team heet Platform as a Service. Hier wordt elke dag in een goede sfeer met zijn allen hard gewerkt om vanuit IT

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

.Net Ontwikkelaar

Dit ga je doen Het ontwerpen en ontwikkelen van software voor klanten; Het bijdragen van kennis en ervaring; Het integreren van van de software en afstemmen met klanten; Het functioneel testen van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Voor onze relatie zijn wij momenteel op zoek naar een .Net Developer die wilt werken aan software die draait op machines wereldwijd. De organisatie produceert software voor applicaties die gebruikt worden in verschillende branches. De software wordt geleverd aan fabrikanten van verschillende robotica en machines. Als .Net ontwikkelaar ben je intern onderdeel van het team wat de applicatie omgevingen ontwikkeld en

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het development team. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Scrum Master

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Scrum master op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je begeleidt twee teams binnen de afdeling Platform Services (PLS). Je helpt mee de devops manier van werken van de teams verder door te ontwikkelen. Je helpt de PO bij het managen van de product backlog; het voorbereiden van

Bekijk vacature »

Software developer (PHP) - Utrecht centrum

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

Applicatieontwikkelaar Java EE

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving De afdeling IV –

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer (React)

Functie Met een ontwikkelafdeling van ruim 20 collega’s is dit zo ongeveer de helft van alle medewerkers. De software(ontwikkeling) is dan ook de drijvende kracht binnen de organisatie. Ze werken aan het verbeteren dan de bestaande, maar zeker ook nieuwe producten. De software bestaat uit verschillende (React) webapplicaties, maar ook een mobile (React native) app. Hierdoor kom je met verschillende uitdagingen in aanraking en is Mobile kennis natuurlijk mooi meegenomen. De software wordt door vele duizenden professionals dagelijks gebruikt en bevatten grote hoeveelheden data. Aan het team de uitdaging om hierin de best mogelijke gebruiksvriendelijkheid neer te zetten door gebruik

Bekijk vacature »

Functioneel applicatiebeheerder - SOP-SYS-SAM

TenneT is hard groeiend om de onze ambities waar te kunnen maken. Zo nemen wij een leidende rol in het aanjagen van de energietransitie. Het werven van nieuw talent speelt daarin een cruciale rol. Wij zijn op zoek naar een gedreven Functioneel Applicatiebeheerder voor het financiele domein op onze locatie Arnhem die hieraan wil bijdragen en misschien ben jij dat wel? Jouw bijdrage aan TenneT Je gaat samenwerken in een team van circa 15 functioneel applicatiebeheerders en gaat onderdeel uitmaken van een DevOps team. Met dit team ga je applicaties (laten) ontwikkelen en beheren. Hierbij concentreer je je vooral op

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »
W W

W W

29/04/2009 20:48:00
Quote Anchor link
Ik probeer via Mootools 2 formpjes in 1 pagina te maken die doormiddel van Fx.Slide verwisselen.

De bedoeling is als je op de text "Ik ben mijn wachtwoord vergeten" klikt, het login venster links verdwijnt via de fx.slide en de display op none word gezet. Nadat dit gedaan is, moet de display van de wachtwoord vergeten form op block gezet worden en deze weer verschijnen via de fx.slide.

Echter, ben ik een leek in javascript, maar toch een poging gewaagd. Ik zit alleen nu in loopje waar de formpjes zich afwisselen. Dit komt omdat de on complete functies zich de heletijd herhalen.

Mijn vraag aan jullie hoe ik uit deze lus kom.

Javascript
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
<?php //voor kleurtjes
<script type="text/javascript">
            window.addEvent('domready', function() {
                var
SliderLogin = new Fx.Slide('login-div', {mode: 'horizontal'});
                var
SliderEmail = new Fx.Slide('forgotpass-div', {mode: 'horizontal'});
    
                 /*
                Fx.Slide.implement({
                  isVisible: function() {
                    return (this.wrapper.offsetHeight == 0 || this.wrapper.offsetWidth == 0) ? false: true;
                  }
                });
                */

                
                SliderEmail.hide();

                $('login-switch').addEvent('click', function(e){
                
                    if(SliderLogin.isVisible() == true)
                    {

                        e.stop();
                        SliderLogin.toggle();
                        
                        SliderLogin.addEvent('complete', function(e){
                        $('login-div').style.display = 'none';
                        $('forgotpass-div').style.display = 'block';
                        $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Inloggen</a>');
                        SliderEmail.slideOut();
                        
                        });
                    }

                    else
                    {
                        e.stop();
                        SliderEmail.toggle();
                        
                        SliderEmail.addEvent('complete', function(e){    
                        $('forgotpass-div').style.display = 'none';
                        $('login-div').style.display = 'block';
                        $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>');
                        SliderLogin.slideOut();
                        
                        });
                    }                    
                });
            });

    </script>

?>


Stuk HTML
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php //kleurtjes
<body>
        <
div class="login">
            <
div class="screen">
                <
div class="login-left" id="login-left">
                    <
img src="images/logo_beeldmerk.png" alt="">
                <
/div>
                <
div class="login-right">
                    <
div class="loginscreen">
                        <
h1><b>MEDIAFLUX</b>CMS</h1>
                        <
div class="login-input" id="login-div">
                            <
form name="login" action="">
                                <
input type="text" id="firstname" name="firstname" class="username">
                                <
input type="text" id="password" name="password"  class="password">
                                <
div class="login-submit">
                                    <
input type="submit" name="btnLogin" value="Inloggen" />
                                <
/div>
                            <
/form>
                        <
/div>
                        
                        <
div class="forgotpass-input" id="forgotpass-div" style="display: none;">
                            <
input type="text" id="email" name="email" class="email">
                            <
div></div>
                            <
div class="login-submit">
                                <
input type="submit" name="btnLogin" value="Inloggen" />
                            <
/div>
                        <
/div>
                        
                        <
div class="forgotpassword" id="login-switch">
                            <
a href="javascript:void(0);" id="login-switch">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>
                        <
/div>
                    <
/div>
                <
/div>
            <
/div>
        <
/div>
    <
/body>
?>


Hier staat het live en dus bugged
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door W W
 
PHP hulp

PHP hulp

18/04/2024 19:35:51
 

29/04/2009 20:58:00
Quote Anchor link
Sinds wanneer doe je een break in een if die een switch moet zijn?
Je hebt volgens mij ook niet echt gekeken wat die fx.slider doet...
(Iig als je toggle aanroept.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
W W

W W

29/04/2009 21:02:00
Quote Anchor link
lol, die break was een "ik heb geen oplossingen" probeersel. Ik haal het eruit want het heeft geen nut en zal waarschijnlijk meer kwaad doen dan goed.
 

29/04/2009 21:07:00
Quote Anchor link
Om je vraag maar te beantwoorden: Je zit niet eens in een lus.
Kijk eens in firefox met firebug. Kun je zo alles aanroepen. Ga d'r regel voor regel doorheen.... (Zoals je debug't.)
 
W W

W W

29/04/2009 21:14:00
Quote Anchor link
Kijk eens naar mijn voorbeeld svp. Die oncomplete worden elke keer na elkaar uitgevoerd waardoor hij niet meer stopt. Ik debug met chrome en die geeft geen fouten aan. Onderaan in mijn 1e post staat een link.

Mvg.
 

29/04/2009 21:20:00
Quote Anchor link
Pepijn schreef op 29.04.2009 21:14:
Kijk eens naar mijn voorbeeld svp.

Schat, wat denk je dat ik heb gedaan?
Pepijn schreef op 29.04.2009 21:14:
Die oncomplete worden elke keer na elkaar uitgevoerd waardoor hij niet meer stopt.

Je zit niet in een lus, omdat die javascript niet klopt.
Firefox geeft deze waarschuwing:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
invalid break
[Break on this error] break;\n
website (line 36)

En Opera deze:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
JavaScript - http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/
Inline script compilation
Syntax error while loading: line 30 of inline script at http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/ :
Untargeted break/continue
                        });
-------^

Dus
Pepijn schreef op 29.04.2009 21:02:
lIk haal het eruit want het heeft geen nut en zal waarschijnlijk meer kwaad doen dan goed.

Heb je nog niet gedaan. Verwacht je dan dat ik je verder ga helpen?

Pepijn schreef op 29.04.2009 21:14:
Ik debug met chrome en die geeft geen fouten aan. Onderaan in mijn 1e post staat een link.

Lekker handig debuggen, geen foutmeldingen...
Die link klopt ook echt lekker:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
http://phphulp.nl/forum/%22http://www.mediaflux.nl/klanten/zsp%2B/website/%22


Pepijn schreef op 29.04.2009 21:02:
lol, die break was een "ik heb geen oplossingen" probeersel.

Als je al logisch nadenkt (dus gewoon aan php denkt) kán die break daar niet.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
W W

W W

29/04/2009 21:25:00
Quote Anchor link
Beste,

Breaks zijn eruit.

De url blijkt gewoon te werken.

Misschien zit hij TECHNISCH niet in een lus. Maar als je de link ziet, lijkt het wel alsof hij in een lus zit.

Gr.
 
Mar cel

Mar cel

29/04/2009 23:30:00
Quote Anchor link
Ik zie trouwens dat je de inloggegevens via $_GET verzend. Leuk, staan je ingevoerde gegevens in de geschiedenis van je browser. Gebruik gewoon $_POST.
 
W W

W W

29/04/2009 23:31:00
Quote Anchor link
lol, totaal niet relevant. De Hml is alleen nog maar gemaakt. Qua php en request weet ik wel hoe het in elkaar steekt. Dit gaat puur om de javascript.
 
W W

W W

30/04/2009 21:48:00
Quote Anchor link
Ik heb het na wat kloten opgelost. Misschien niet de beste manier, maar hier is mijn oplossing.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
<?php
<script type="text/javascript">
            window.addEvent('domready', function() {
            
                var
SliderEmail = new Fx.Slide('forgotpass-div', {mode: 'horizontal'});
                
                var
username = $('customernumber');
                var
password = $('password');
                var
email = $('email');
                
                username.addEvent('click', function(e){
                    username.value = '';
                });

                
                username.addEvent('blur', function(e){
                    username.value = 'Klantennummer';
                });

                
                password.addEvent('click', function(e){
                    password.value = '';
                });

                
                password.addEvent('blur', function(e){
                    password.value = 'Wachtwoord';
                });

                
                email.addEvent('click', function(e){
                    email.value = '';
                });

                
                email.addEvent('blur', function(e){
                    email.value = 'E-mail adres';
                });

                
                 /*
                Fx.Slide.implement({
                  isVisible: function() {
                    return (this.wrapper.offsetHeight == 0 || this.wrapper.offsetWidth == 0) ? false: true;
                  }
                });
                */

                
                SliderEmail.hide();
                $('forgotpass-div').style.display = 'none';
                
                
            });

    function
switchLogin()
    {
        var
SliderLogin = new Fx.Slide('login-div', {mode: 'horizontal'});
        var
SliderEmail = new Fx.Slide('forgotpass-div', {mode: 'horizontal'});
        
        SliderLogin.toggle();
                        
        SliderLogin.addEvent('complete', function(e){
            $('login-div').style.display = 'none';
            $('forgotpass-div').style.display = 'block';
            $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch" onclick="javascript:switchForgotPassword()">Inloggen</a>');
            SliderEmail.toggle();
        });
    }
    
    function
switchForgotPassword()
    {
        var
SliderLogin = new Fx.Slide('login-div', {mode: 'horizontal'});
        var
SliderEmail = new Fx.Slide('forgotpass-div', {mode: 'horizontal'});
        
        SliderEmail.toggle();
                        
        SliderEmail.addEvent('complete', function(e){    
            $('forgotpass-div').style.display = 'none';
            $('login-div').style.display = 'block';
            $('login-switch').set('html', '<a href="javascript:void(0);" id="login-switch" onclick="javascript:switchLogin()">Ik ben mijn wachtwoord vergeten</a>');
            SliderLogin.toggle();
        });
    }

    </script>

?>
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.