Mp3 Player met chat voor eigen gebruik.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 00:32:00
Quote Anchor link
Hoe vinden jullie dit:

http://jeffro.no-ip.info/jeffros/mp3player.html

Dit is versie 2 van me mp3 speler (Ik wil geen flash gebruiken want dan heb je soms slome speed)

Maar hij hoort te werken. En wat vinden jullie van design ofzo. In internet explorer en firefox doet ie het. Ik moet alleen nog wat verzinnen op mp3 met vraagtekens in de naam dus als iemand een manier weet om dit over een $_GET weet te krijgen graag :)
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 17:05:53
 
Vincent -

vincent -

11/06/2007 09:36:00
Quote Anchor link
het ziet er wel leuk uit.
Alleen ik vind de tekst in de chatbox niet echt makkelijk te lezen met die achtergrond.
en muziek kan ik niet horen :P
zit op me werk en heb hier geen boxen :P

*edit
Ik zag trouwens iets van een warning.
heb hem niet precies kunnen lezen

*edit2
screenshotje van de error:
http://www.ugf-hq.com/files/error.jpg
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door vincent -
 
M Ypma

M Ypma

11/06/2007 10:29:00
Quote Anchor link
niet erg leesbaar en erg jammer van je iframe en table gebruik
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

11/06/2007 11:52:00
Quote Anchor link
- is dit legaal???? denk het niet namelijk
- het lettertype vind ik erg onduidelijk
- de 'website' heeft maar 25% van mijn beeldscherm in gebruik
- de flash player zie ik nu ook, alleen is het die van quicktime, dus dat verschil is er echt niet
- chat is het niet, het is gewoon een shoutbox
 
Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 14:05:00
Quote Anchor link
Legaal is het zeker. Allemaal gamemuziek en anime muziek mogen vertoond worden mits ik ze niet te downloaden aanbied. Over de Iframe gebruik tja de reden hiervoor is het refreshen. Als ik door de nummers heen wil scrollen stopt het nummer door de refresh. Die fout in de shoutbox zit er idd maar die wou ik verbergen door een snelle refresh te doen.

Misschien hebben jullie een tip voor me ofzo hoe ik dit het beste aan kan pakken.

Ik wil dat ik de nummers nog steeds uit de database haal. En een shoutbox/Chatbox hou in dezelfde pagina.

Dus aub komt met tips aan :P
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 14:13:00
Quote Anchor link
Volgens mij begrijp je het niet goed, want je mag ze wel laten luisteren, maar door de manier waarop je nu werkt zijn ze HEEL gemakkelijk te downloaden. Daar zou je eens soort van beveiliging in moeten zetten.

Voor wat betreft het refreshen en de Iframe -> Ajax kan dit ook, zonder frames.

Voor wat betreft het refreshen van de shoutbox/ chat -> Ajax
 
Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 14:16:00
Quote Anchor link
Ja ik zat er al aan te denken om de mp3 link te coderen en decoderen >.< Ik zal proberen met ajax te werken ookal ben ik daar nog niet echt bekwaam in.

Ik zal v3 later ook aan jullie laten zien. als jullie nog meer feedback hebben ben ik tevreden. Ik probeer steeds meer te leren hierover en tis mijn hobby geworden ^_^ Dus bedankt voor alle feedback die hier gegeven wordt.
 
Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 14:18:00
Quote Anchor link
En nog iets ik wil de nummers kunnen browsen maar kan ik met ajax ook zorgen dat de mp3 player neit gerefreshed word?
 
Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 14:19:00
Quote Anchor link
sorry voor de triple post maar werkt ajax ook in internet explorer. Want ik heb soms gee nzin om op school helemaal ff te installeren (gebruik thuis wel ff btw ;))
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

11/06/2007 15:09:00
Quote Anchor link
Afbeelding zit er niet voor niets.. volgende keer word je topic gesloten (zie http://www.phphulp.nl/faq/#24 )
 
Robert Deiman

Robert Deiman

11/06/2007 15:13:00
Quote Anchor link
Ajax is javascript. Ajax werkt gewoon cross-browser, mits JavaScript aan staat. Wat Terence terecht opmerkt is dat je gewoon het edit knopje moet gebruiken, omdat je nu aa het bumpen bent.
 
Jorik

Jorik

11/06/2007 15:20:00
Quote Anchor link
Natuurlijk zit AJAX ook in Internet Explorer. Misschien moet je eens uitzoeken wat het is..
Het wordt onder andere (maar lang niet beperkt tot) gebruikt door Google met Gmail, het Suggest ding, etc. Veel professionelere sites die veel data heen en weer sturen (kleine beetjes data) maken er vaak ook gebruik van.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Asynchronous_JavaScript_and_XML
 
Jefffrey

Jefffrey

11/06/2007 15:27:00
Quote Anchor link
Ja ik merk het spijt me. maar ik ben gewend geen edit knop te hebben :P
Ik heb ook al het verschil gezien :)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
function createRequestObject() {
    var ro;
    var browser = navigator.appName;
    if(browser == "Microsoft Internet Explorer"){
        ro = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP");
    }else{
        ro = new XMLHttpRequest();
    }
    return ro;
}


Ie heeft andere manier van code gebruiken.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.