mp3 tracker

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer

Functie Als senior .NET ontwikkelaar en aankomend lead developer ben jij in één van de drie development teams verantwoordelijk voor het volgende: • Jij hebt een oogpunt op modernisering en bent verantwoordelijk voor de technische staat en architectuur van de applicatie; • Jij bent verantwoordelijk voor het reviewen van de technische haalbaarheid van verschillende onderwerpen; • Jij bent verantwoordelijk voor een goede aansluiting binnen het multidisciplinaire team en de bijbehorende taken; • Jij bent verantwoordelijk voor het aandragen van verbetervoorstellen en ontwikkelstandaarden in zowel de techniek als architectuur; • Jij bent meewerkend voorman en ondersteunt en coacht jouw team op

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

REMOTE - Front-end Angular developer

Functie Het IT-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn momenteel op zoek naar een ervaren Front-end developer die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaat, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties bezig is. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI in Angular. Maar ook het ontwikkelen van een mobiele app. Hierbij hechten ze veel waarde

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

BizTalk/ Azure Developer

Dit ga je doen •Understanding the scope of required functionality, translate them within context of way of working of the team into developed solutions, whilst safeguarding documentation; •Planning based on assigned sprint tasks; •Acting as an expert in estimation techniques and planning; •Understanding your role in the agile process and act in this way; •Facilitating internal communication and effective collaboration; •Working closely with scrum master to handle backlogs and new requests; •Providing information to the third parties about activities and needs for compliance. Hier ga je werken Our client is a leading organization focusing on animal nutrition, offering solutions that

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Functie Als Senior .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag in ons Research & development team. Ons team bestaat uit 17 collega’s! Wij zijn momenteel druk bezig met het opzetten van een geheel nieuwe architectuur voor een nieuw product. Hierbij maken wij o.a. gebruik van VS2022 en .NET 6.0. Jouw functie is dan ook voornamelijk backend georiënteerd bij ons. Aangezien wij meetapparatuur ontwikkelen voor de chemische industrie is het ook erg belangrijk om kwalitatief hoogwaardige software te ontwikkelen voor de besturing hiervan. Verder ben jij verantwoordelijk voor het designen, implementeren en testen van nieuwe features. Ook zorg jij voor toekomstbestendige

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Ons programma is voor afgestudeerde enthousiastelingen die het als een uitdaging zien om met een klein dynamisch team bij de grootste bedrijven van Nederland aan de slag te gaan. Tijdens jouw dienstverband word jij begeleid door een talent manager. Het ontwikkelen van jouw talent staat hierbij centraal. Het programma doorloop je met een team van circa 8 Mede- trainees. De eerste maand start je met een fulltime inhouse opleiding. Deze staat geheel in het teken van de werkzaamheden die jij verder in het programma zult uitvoeren. Na deze opleidingsmaand ga je aan de slag in een dynamische omgeving bij

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Front-end (Angular) developer

Functie Om bovenstaande ambities waar te kunnen maken zijn ze op zoek naar een Front-end (Angular) developer. Het it-team bestaat momenteel uit de IT Manager, 2 back-end developers, 1 fullstack developer, 1 designer en een DevOps engineer. Ze zijn dus op zoek naar professionals die autonoom en gedisciplineerd aan de slag gaan, en bij aanvang als enige developer met hun Front-end applicaties aan de slag gaat. Wel hebben ze de ambitie om hier snel een 2e developer bij te vinden die jij dan ook zal kunnen aansturen/begeleiden. Je zult aan de slag gaan met het doorontwikkelen van hun bestaande UI

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

.NET Developer C# VB

Samengevat: Deze werkgever is actief in software voor het matchen van vraag en aanbod van gebruikte auto-onderdelen. Ben jij een .NET Developer? Heb je ervaring met het ontwikkelen (REST) en integreren van webservices? Vaste baan: C# .NET Developer C# VB HBO €2.600 - €6.200 Wij ontwikkelen software om vraag en aanbod van onderdelen van personenauto's bij elkaar te brengen. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. De branche van dit bedrijf is Automotive. Functie: Voor de vacature als .NET Developer Dordrecht HBO ga je

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Wij hebben drie scrumteams. Het eerste team focust zich op het stukje hardware wat wij in huis doen. Zij maken als team o.a. gebruik van C++. De andere twee scrumteams zijn allebei bezig met data verwerking en maken hierbij in de backend gebruik van C# .NET / .NET Core. Het verschil tussen deze teams is dat één team de data verwerking doet voor de mobiele applicatie. Zij werken hierbij dus ook met Xamarin. Het andere team focust zich op de webapplicaties en maakt hierbij ook gebruik van ASP.NET MVC. Op basis van jouw ambities en kwaliteiten kijken wij samen

Bekijk vacature »

PHP Developer (junior functie)

Functie omschrijving Ben jij een starter en wil je werken bij een jong en leuk bedrijf? Lees dan verder! Wij zijn op zoek naar een PHP Developer binnen een junior functie. Binnen dit bedrijf gaat het om persoonlijke aandacht en ontwikkeling! Je komt te werken voor een leuk communicatiebureau die alles op het gebied van online en offline communicatie doet. Dit doen zij voor verschillende branches, waardoor je aan diverse soorten projecten mag werken, dit maakt deze baan erg leuk! Daarbij werk je aan een door hun zelf ontwikkeld framework welke goed leesbaar is. Je maakt voor bedrijven op maat

Bekijk vacature »

Account Developer

Voor Bol.com zijn wij per direct op zoek naar een Account Developer voor 32-40 uur per week op het kantoor in Utrecht. Wil jij een directe bijdrage leveren door partners van de juiste data-inzichten te voorzien en via campagnes op nieuwe platformkansen en features te wijzen? Ben jij analytisch sterk en kun jij dit vertalen naar plannen en inspirerende gesprekken? Lees dan snel verder! wat bieden wij jou Salaris van €2400 - €2600 obv 40 uur Minimaal 6 maanden Werklocatie is Utrecht Werken bij bol.com wie ben jij Jij bent commercieel gedreven en weet altijd aan de juiste knoppen te

Bekijk vacature »

Outsystems Developer Junior

Dit ga je doen Bouwen aan nieuwe en innovatieve applicaties; Maken van koppelingen tussen Outsystems en het bestaande applicatielandschap; Troubleshooting op bestaande software. Hier ga je werken De organisatie is internationale speler binnen de bouwbranche en richt zich op de infrastructuur, zowel boven als onder de grond. Ze zijn ruim 1100 man groot en maken op IT vlak een mooie groei door. Als junior Outsystems Developer kom je te werken op een IT-afdeling van zo'n 25 man groot. Een aantal jaar geleden hebben ze de keuze gemaakt om zich meer te gaan richten op ontwikkeling en door de groei van

Bekijk vacature »
Mark D

Mark D

01/05/2007 09:18:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een layout voor een online shop voor mp3 spelers. Ik heb alles al gemaakt, maar voor het menu heb ik geen inspiratie meer.
Ik wil daar een beetje de kleuren in laten terug komen van de header, maar ik weet niet hoe ik dat in de huidige stijl kan houden. Heeft iemand hier een goed idee daarvoor?

Afbeelding

Oja, ook wil ik wel eens wat meningen horen over wat ik nu heb.

Alvast bedankt,
Mark
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:11:25
 
- wes  -

- wes -

01/05/2007 09:26:00
Quote Anchor link
erg mooi, lekker luchtig!
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:02:00
Quote Anchor link
Ziet er goed uit!
Kleuren van de header komen naar mijn mening genoeg terug in de rest van het design.
Alleen dat de text "Gezocht Op" 2 verschillende kleuren zijn stoord me een beetje.
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:05:00
Quote Anchor link
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?
 
- -

- -

01/05/2007 10:08:00
Quote Anchor link
Wow, een IPod Nano van 30GB, die wil ik ook wel :P

Ziet er goed uit. Het menu moet je gewoon met dezelfde borders doen (duh :P), en dan nog een aanbieding erin, net als bovenin, en je winkelmandje eventueel. Verder gewoon dezelfde stijl aanhouden.

Trouwens, het is "2 resultaten" of "2 producten gevonden", en niet "2 resultaten gevonden" :P Klein detail...

Keep up the good work verder! (Y)
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:14:00
Quote Anchor link
Ik zal eens wat gaan proberen met het menu, resultaat post ik zometeen wel.
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:18:00
Quote Anchor link
Mark schreef op 01.05.2007 10:05:
Stoort die text je alleen daar, of ook bij beste koop e.d.

Ik ben een beetje bang dat het te saai wordt als ik het menu hetzelfde doe als content vakjes. Dan krijg je zo'n saai geheel denk ik. Hoe kan ik dat voorkomen?


Alleen daar imo, bij "Beste Koop" etc staat het mooi.
 

01/05/2007 10:26:00
Quote Anchor link
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender. De bovenkant is één druk stuk in mijn ogen en aangezien ik net ben op gestaan irriteerd mij dat mate loos.

Dan staat er [red]gezocht[/red][yellow]op[/yellow] waarbij ik die op dezelfde kleur zal geven als gezocht.

Dan zie ik weer allemaal blokken, vind ik vrij onoverzichtelijk.
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 10:28:00
Quote Anchor link
Webmakerij schreef op 01.05.2007 10:26:
Ik vind het menu met header goed zo.
Ziet er leuk, strak uit.
Dan komt rechts dat enorm grote zoek ding in beeld (vind ik al erg storrend).
Dan staat iets verder naar onder weer zo'n grijsvlak, die nog meer aandacht op eist, nog storrender.


Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het aandacht op eist! Omdat je wilt dat mensen naar die MP3 spelers kijken ;)


* Typo *
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
Jacco Engel

Jacco Engel

01/05/2007 10:38:00
Quote Anchor link
Tip van een design noob :

Onmouseover de kleur van je menutekst gelijk maken aan je header kleur en verder zo laten?
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 10:43:00
Quote Anchor link
@Webmakerij
Je vindt dus de vakken vlak bij de header het meest storend? Zouden deze rustiger worden als ik deze dezelfde achtergrondkleur geef als de content?

Edit:
Layout incl menu ook klaar:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 
Thijs X

Thijs X

01/05/2007 11:02:00
Quote Anchor link
Zou voor de footer dezelfde kleuren gebruiken als het menu.

Edit:
Ja je hebt gelijk, lijkt net of bovenkant donkerder is.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Thijs X
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 11:04:00
Quote Anchor link
Dat is het toch ook?
 

01/05/2007 11:11:00
Quote Anchor link
Ja die vind ik het meest storrend daarnaast vind ik de hoeveelheid vlakken te veel -> te druk.
 
Ponzi

Ponzi

01/05/2007 11:22:00
Quote Anchor link
Leuk en luchtig ! Het menu vind ik wel een beetje 'saai'. Misschien de footer in het klein er terug laten komen bij de kopjes? Of een lijntje in kleur onder de kopjes ofzo?
 
Mark D

Mark D

01/05/2007 11:35:00
Quote Anchor link
@ponzi
Die lijntjes heb ik al eens geprobeerd, maar omdat ik alleen dat rood in het menu heb stond oranje er niet. Maar als ik dat rode deed voegde het niet echt iets toe.

Edit:
Vakken in en net onder de header hebben nu dezelfde stijl als het menu en content:
Afbeelding
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mark D
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.