MPDF factuur regels over verschillende pagina's

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Richard Vos

Richard Vos

20/09/2016 13:29:17
Quote Anchor link
Hallo,

Al enige tijd maak ik gebruik van MPDF van hieruit genereer ik een factuur. Normaal gaat dat goed.
Wanneer echter ik veel factuur regels heb (ca. 155) dan krijg ik een factuur van b.v. 95 pagina's met 1 factuur regel en de 94ste pagina de verdere regels op 1 pagina, de laatste pagina de totalen etc.
Het heeft niets te maken met geheugen want daar krijg ik geen error op.
De Headers en de Footers werken prima. behalve de factuur regels verdeeld MPDF over 95 pagina's.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Op internet (mijn grote vriend Google) vind ik ook geen oplossing.
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 23:01:05
 
Ivo P

Ivo P

20/09/2016 14:37:21
Quote Anchor link
Ik ken mpdf niet.

Maar geef jij zelf aan dat er een nieuwe pagina moet worden gestart, of geef jij gewoon 155 regels aan mpdf, met de melding "zoek maar uit"?

Wat als je wel zelf de melding "nieuwe pagina" geeft bij het bouwen van de pdf?
 
Richard Vos

Richard Vos

20/09/2016 15:17:58
Quote Anchor link
Bedankt voor je reactie.
Als het goed is, normaal gesproken zou mpdf zelf een pagebreak maken op het moment dat er meer tekst is dan mogelijk is op de pagina. want ik krijg ook netjes een header en een footer.
Het is een HTML input die ik genereer. Hoe zou ik een pagebreak kunnen maken in het genereren van factuur regels uit de tabel? Wel een idee overigens. Al schrijvend kom je tot "goede" ideeën. Wellicht mogelijk om een pagebreak te forceren tijdens het maken van de factuur regels.

Ik hoop dat iemand dit ook al eens heeft gehad.

groet,
Richard
 
Ramon van Dongen

Ramon van Dongen

20/09/2016 22:04:38
Quote Anchor link
Quote:
Ik ken mpdf niet

Is volgens mij een aparte class binnen TCpdf.

Uit m'n hoofd met <br pagebreak="true"> ofzoiets maak je met TCpdf een pagebreak.
 
Richard Vos

Richard Vos

21/09/2016 11:18:05
Quote Anchor link
Heren, bedankt voor de feedback.

Ik heb het deel t.b.v. van het genereren opnieuw geschreven en het werkt.
Vreemd hoor, maar ik zal het toch anders hebben gedaan.

dus het is opgelost.
Groet,
Richard
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.