MS-Access Database To MySql

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Joeri

Joeri

05/01/2008 10:35:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik had graag eens rondgehoord of er niemand een php script weet dat een MS-ACCESS database converteerd naar Mysql?? Ik heb wel al redelijk veel programma's gevonden ervoor maar had graag een web based php script gevonden om een mdb bestand na upload te verwerken en de data weg te schrijven naar een MySql database. Ik heb namelijk voor het werk een Windows Application geschreven in VB .Net waar data word weggeschreven naar een lokaal access db bestand. Deze zouden gesynchronyseerd moeten worden indien deze geupload werden. Momenteel moet ik eerst de access database converteren naar een .xls bestand en lees dat dan uit om daarna in te lezen naar een mysql database.

Iemand die me kan helpen met een PHP class hiervoor???

En ja ik heb reed gegoogled maar vind niet echt wat ik nodig heb. Alvast bedankt voor de hulp.

JBke.
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 06:42:24
 
Gerben G

Gerben G

05/01/2008 10:55:00
Quote Anchor link
Ik heb hiervoor een keer een script gescreven. Ik zal even kijken of ik het nog kan vinden.

Edit:

Ik heb het script niet meer.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Gerben G
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/01/2008 11:00:00
Quote Anchor link
Heb je geen script voor nodig: Access2MySQL
 
- -

- -

05/01/2008 11:29:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 05.01.2008 11:00:
Heb je geen script voor nodig: Access2MySQL

Look at this:
Joeri schreef op 05.01.2008 10:35:
Ik heb wel al redelijk veel programma's gevonden ervoor maar had graag een web based php script gevonden om een mdb bestand na upload te verwerken en de data weg te schrijven naar een MySql database.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

05/01/2008 11:32:00
Quote Anchor link
@ Jonathan: pak ff een andere browser ;-)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
 
- -

- -

05/01/2008 11:39:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 05.01.2008 11:32:
@ Jonathan: pak ff een andere browser ;-)
Ik weet niet of ik dat aan kan: als ik IE gebruik kan het binnen het Firefox venster (IEtab), maar dan heb ik geen UBB-bar van Jelmer... Nou ja, ik zal het volhouden tot de nieuwe versie.':'(
 
Joeri

Joeri

05/01/2008 12:58:00
Quote Anchor link
Beste,

alvast bedankt maar Jan, dat gebruik ik nu dus ook maar dan moet ik elke dag van 60 werknemers dat progje gebruiken om de database te exporteren. Mja, had liever gehad dat dat vanzelf geconverteerd werd. Ben aan het zien met ADO en odbc_connect() maar krijg het niet in orde!!!

Ik heb nochtans wel met success een excell reader class geschreven die wel correct een excel uitleest in array's propt en zo weer wegschrijft naar mysql.

Heb script voldoende maar krijg steeds volgende error omdat ik meen dat de scripts voor Windows servers geschreven zijn en niet voor Unix/Linux based.

heb ook de SYBASE proberen aan te passen en de odbc.ini maar steed niets.

Toch bedankt
 
Arend a

Arend a

05/01/2008 13:22:00
Quote Anchor link
Ik doe het meestal door vanuit ms access naar een mysql server te verbinden per odbc
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.