Multi-site statistieken systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/01/2014 11:26:41
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een student die een heel simpel systeem (snel) voor mij in elkaar kan zetten.

Ik beschik over een database met daarin paginabezoeken van een groot aantal websites. Er moet een statistieken systeempje gemaakt worden die waar je gemakkelijk grafiekjes kan bekijken per website (per maand en over de gehele tijd). Ook moet er een simpele grafiek van alle statistieken bij elkaar gegenereerd worden.

Opbouw:
[Dashboard]
Algemene statistieken (op maand selecteren, afgelopen week, over de hele tijd)
[Lijst van websites]
Lijst van websites met daarachter bezoeken van afgelopen maand, afgelopen week, altijd.
[Website profiel]
Website specifieke statistieken (op maand selectere, afgelopen week, over de hele tijd)
Op deze pagina moet ook een lijst komen van IP adressen waar achter staat: bezoeken van afgelopen maand, afgelopen week, altijd.

Dit alles moet uiteraard achter een login systeem komen.
De layout staat er al: http://jorisvanrijn.com/stats/ (standaard bootstrap admin systeem).
Ik heb ook al een opzet gemaakt voor de basis maar dit mag je uiteraard veranderen.

Ik bied 150 euro. De reden dat dit niet al te hoog is, is omdat ik dit projectje als een soort test wil gebruiken. Ik wil kijken hoe de samenwerking loopt en of je werk geschikt is om later meer (beter betaalde) opdrachten aan uit te besteden.

Als dit je wat lijkt, of als je meer wilt weten, mail me dan graag op [email protected]. Graag zie ik voorbeelden en broncodes van eerdere werken!

Bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 10:17:29
 
TJVB tvb

TJVB tvb

16/01/2014 11:32:08
Quote Anchor link
Wat denk je van piwik? ( piwik.org )
 
Michael -

Michael -

16/01/2014 11:34:07
Quote Anchor link
Lijkt het je niet veel makkelijker een kan en klaar pakket te installeren?
Heeft een hoop voordelen wat betreft updates, uitgebreid, scheelt je een hoop werk, tijd en geld.

edit: te laat X_X
Gewijzigd op 16/01/2014 11:34:26 door Michael -
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/01/2014 11:36:22
Quote Anchor link
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal er eens naar gaan kijken.

-Edit:

Het lijkt erop dat pikwik niet precies is wat ik zoek. Daarnaast is zoals gegeven, deze opdracht niet hoofdzakelijk bedoeld om het systeem te hebben maar meer om te kijken of een toekomstige samenwerking gaat werken.

Hierbij zal dit afhangen aan de sneldheid van werk, kwaliteit van werk en het verloop van contact.
Gewijzigd op 16/01/2014 11:42:35 door Joris van Rijn
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

26/01/2014 15:41:09
Quote Anchor link
vervult.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.