MySQL vraagstuk
Hi.
Weet iemand waarom een insert in een tabel de melding geeft Field 'adres' doesn't have a default value als ik het veld adres een waarde toeken én ik zelfs in de structuur heb opgegeven dat het veld leeg mag zijn.
Overigens is de regel in de database wel goed geschreven.......
Alvast dank
Weet iemand waarom een insert in een tabel de melding geeft Field 'adres' doesn't have a default value als ik het veld adres een waarde toeken én ik zelfs in de structuur heb opgegeven dat het veld leeg mag zijn.
Overigens is de regel in de database wel goed geschreven.......
Alvast dank
Gewijzigd op 31/05/2021 16:34:43 door - Ariën -
Hi Ward. Dat is moeilijk. Ik heb de tabel gedefinieerd bij mijn provider in phpmyadmin. Een afbeelding daarvan krijg ik niet in dit kader.
Maar goed. het gaat er om dat de definitie niet afwijkt van het veld daarvoor of daarna. Dat deze velden geen problemen geven en dat het notabene 3 jaar heeft gewerkt. En dat nu dat ene veld vreemd begint te reageren. Misschien is het wel de provider, die onlangs een en ander heeft geupgrade.
Maar goed. het gaat er om dat de definitie niet afwijkt van het veld daarvoor of daarna. Dat deze velden geen problemen geven en dat het notabene 3 jaar heeft gewerkt. En dat nu dat ene veld vreemd begint te reageren. Misschien is het wel de provider, die onlangs een en ander heeft geupgrade.
Gewijzigd op 31/05/2021 17:48:56 door jovank vank
Die query is iets wat geen probleem moet zijn in phpMyAdmin, of met het maken van een schermdump.
Gewijzigd op 31/05/2021 17:50:10 door - Ariën -
Uploaden bij www.imgbb.com omdat wij hier geen uploadmogelijk bieden.
of je copy/paste het antwoord hier direct naar het forum (en zet het dan tussen [ c o d e ] en [/ c o d e ] tags
(zonder de spaties)
(zonder de spaties)