MySQL

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C#.NET-developer - JUNIOR

Functie omschrijving Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Brielle zijn wij op zoek naar een junior developer. Werk jij graag met de volgende tools & technieken? C#, .NET, ASP.NET, MVC en SQL? Kijk dan snel of dit iets voor jou is! Als programmeur bij een productiebedrijf zal je voornamelijk nieuwe software schrijven maar ook bestaande software verbeteren. Verder werk je veel samen in back end projecten met leuke collega's. Bedrijfsprofiel Met een team van ruim 130 personen staan ze elke dag weer klaar om IT en Business te combineren door het ontwikkelen van producten op maat. Er zijn 3 teams,

Bekijk vacature »

Front-end developer (Medior/Senior)

Functie Het front-end team bestaat momenteel uit 4 collega’s en is hard aan het groeien! Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren. Je werkt in het front-end team samen met de back-end teams en product owners om te zorgen dat de applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Jouw expertise zorgt ervoor dat de juiste keuzes gemaakt worden qua techniek en ontwerp, van back-end tot aan gebruiker. In samenspraak met je team bepalen jullie de beste keuze voor techniek. Ook is er altijd ruimte om nieuwe technieken te ontdekken. Eisen • Je hebt gedegen

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer

Functie Je maakt deel uit van een DevOps Scrum team en werkt samen met back-end developers, test-engineers, interaction designers en een projectmanager. Er zijn verschillende groepen Scrum teams. Een roadmap team is jouw ‘’thuisbasis’’, daar wordt gewerkt aan doorontwikkeling van bestaande omgevingen voor een aantal klanten. Hiernaast zijn er projectteams waar nieuwe omgevingen worden gebouwd, of grote complexe wijzigingen worden doorgevoerd op bestaande omgevingen. Je kunt (afhankelijk van jouw wensen en doelen) dus afwisselend werken in beide teams. Hiernaast participeer je in het Chapter Front-end development waar gezamenlijk kennis en ervaring wordt gedeeld. Als Front-end developer is het jouw doel

Bekijk vacature »

Starter/junior Magento developer gezocht!

Functie Je komt te werken in een zelfsturend team waarin vertrouwen voorop staat en inbreng en ideeën worden gewaardeerd. Ook staat innovatie centraal. Ze bieden jou de mogelijkheid om jezelf door te ontwikkelen. Denk hierbij aan cursussen en een persoonlijk ontwikkelplan. Je komt terecht in het team van momenteel 4 (ervaren) collega’s en zal meewerken aan de doorontwikkeling en nieuwbouw van de Magento platformen van meerdere opdrachtgevers volgens Agile/Scrum. Denk hierbij aan nieuwe functionaliteiten, UX en koppelingen met verschillende back-end systemen. Als starter/junior developer zul je direct begeleid worden door een senior uit het team. Het is van belang dat

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

Als PHP developer (Symfony) bijdragen aan betere z

Functie Als Medior/Senior PHP developer wordt er een mate van zelfstandigheid verwacht, maar ook dat je goed in een team kunt opereren waar kennis wordt gedeeld en er bijvoorbeeld codereviews plaatsvinden. Kwaliteit staat voorop, mede hierom werken ze bijvoorbeeld zonder echte deadlines in hun sprints. De SaaS-applicatie wordt volledig ontwikkeld in PHP en Symfony. De module bestaat uit een stuk informatie verrijking en intelligentie wat resulteert in een medische check. De logica wordt daarom in de code geïntrigeerd. Je bent onder andere bezig met complexe databases waar meer dan 80.000 medicijnen op verschillende niveaus in staan, die maandelijks worden geactualiseerd.

Bekijk vacature »

Front-End Developer

As a Front-End Developer at Coolblue you improve the user-friendliness of our webshop for millions of customers. How do I become a Front-End Developer at Coolblue? As a Front-End Developer you work on the user-friendliness of our webshop for millions of customers. You enjoy working with the UX Designer to pick up stories. You get energy from coming up with creative solutions and are happy to present these within the team. You also take pride in your work and welcome any feedback. Would you like to become a Front-End Developer at Coolblue? Read below if the job suits you. You

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack Java developer

Dit ga je doen Start jij op 7 augustus bij de Experis Academy dan kickstart jij jouw IT-carrière! We leiden je op tot een gewilde Full Stack Java Developer met alle kennis en vaardigheden die nodig zijn om de arbeidsmarkt te betreden. Wat kun je verwachten, hoe zit een dag in het leven van een Trainee eruit? Periode 1 Als Full Stack Java Developer Trainee volg je vanuit huis een op maat gemaakte onlinetraining die in het Engels wordt gegeven. De tijd die je kwijt bent aan het volgen van de training kun je vergelijken met een fulltime werkweek. In

Bekijk vacature »

Lead javascript developer Node.js React

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Java/Kotlin Developer Ben jij een ervaren Java/Kotlin developer met een passie voor het automatiseren van bedrijfsprocessen? Wil je graag deelnemen aan uitdagende projecten bij aansprekende klanten? En ben je op zoek naar een professioneel, ambitieus en dynamisch bedrijf om je carrière verder te ontwikkelen? Kom dan ons team bij Ritense in Amsterdam versterken! Zo ziet de functie eruit: Als Java/Kotlin developer bij Ritense ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van applicaties die bedrijfsprocessen automatiseren, zodat onze klanten slimmer, efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Als developer ben je in de lead en zorg je voor de correcte oplevering van

Bekijk vacature »
Danny K

Danny K

17/05/2006 12:41:00
Quote Anchor link
Ik heb een applicatie gemaakt in php icm mysql..
Ik heb mijn applicatie gemaakt in Mysql 5..

Nu heb ik de applicatie af..
Dus ik maak met mysqldump een .sql file zodat ik deze op de server kan importeren..
Nu staat op de server nog MySQL v3..
Krijg ik allemaal syntax error's..
En ik heb eerlijk gezegd niet zo veel zin om alles met de hand aan te passen..
De sql file is namelijk 41 mb groot..

Iemand een idee hoe ik deze kan "converteren" of iets anders?
Ik heb al wel contact opgenomen met de hostingprovider.. Maar ik vrees dat hun er niet veel aan kunnen doen.. en upgraden zullen ze waarschijnlijk ook wel niet doen..

Kortom.. HELP!!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Danny K
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 05:39:53
 
Frank -

Frank -

17/05/2006 12:51:00
Quote Anchor link
Syntax errrors omdat je database niet met je sql uit de voeten kan? Dan mankeert er nog wel meer aan je applicatie, bv. de foutafhandeling... Dat is de basis van iedere applicatie omdat alles wat fout kan gaan, vroeg of laat ook fout zál gaan.

Zoek een andere hostingprovider, dat zal de snelste manier zijn om de boel aan de praat te krijgen. Dat wil overigens niet zeggen dat je niets aan foutafhandeling hoeft te doen.

Een andere oplossing is om je systeem te herschrijven. En gezien het ontbreken van een foutafhandeling, is dat nog niet eens zo'n slecht plan.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Frank -
 
Danny K

Danny K

17/05/2006 12:57:00
Quote Anchor link
ik denk dat jij het verkeerd begrijpt..

Ik heb een mysqldump gemaakt..
Die wil ik in een nieuwe database plaatsen..
Maar dat kan dus niet..
Omdat hij komt met syntax error's..

Ik kan daar dus niets aan doen Frank..
Ligt aan de backward compatibility van mysql.
 
Frank -

Frank -

17/05/2006 13:08:00
Quote Anchor link
Wie is 'hij' in dit geval? En waarom krijg je errors? Waarschijnlijk omdat je code gebruikt die niet wordt ondersteund door versie 3. Dat heeft volgens mij dan niets te maken met backward compatibility van mysql.
 
Danny K

Danny K

17/05/2006 13:14:00
Quote Anchor link
"Hij" is de mysql console in dit geval..

Ik maak die code niet he..
Die word door mysql gemaakt..
Wat ik wil is dus.. een database gemaakt in mysql 5..
gebruiken in mysql 3..

en dat accepteert mysql 3 dus niet..
(en dat is ook wel logisch..)
Maar ik wil wel graag die database van een nieuwe versie plaatsen in een oudere versie..
 
Frank -

Frank -

17/05/2006 13:19:00
Quote Anchor link
Alle code waar MySQL 3 niet mee over weg kan, zul je moeten herschrijven. Niets aan te doen.

Ik vraag me wel af wat er dan allemaal in die dump staat, volgens mij is er bij het aanmaken van tabellen niet zo gek veel veranderd. Geef eens een voorbeeldje (een paar regels) uit de dump die problemen oplevert.
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/05/2006 13:23:00
Quote Anchor link
Kan je niet gewoon MySQL updaten?
 
Danny K

Danny K

17/05/2006 13:27:00
Quote Anchor link
HET IS ME GELUKT

je kan bij de dump opgeven dat hij compatible moet zijn met een andere versie..
Dat werkte.. *gelukkig*
 
Raymond ---

Raymond ---

17/05/2006 13:28:00
Quote Anchor link
Arjan:
Kan je niet gewoon MySQL updaten?


Niet elke host doet dat zomaar...
 
Danny K

Danny K

17/05/2006 13:32:00
Quote Anchor link
Arjan:
Kan je niet gewoon MySQL updaten?


Ik wou dat dat kon.. Dan had ik het gelijk gedaan..
Ik heb gister wel contact opgenomen met de hoster..
En ik hoop dat ze het doet..
 
Jelle -

Jelle -

17/05/2006 13:36:00
Quote Anchor link
Wist niet dat MySql v3 nog bestond 8-)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

17/05/2006 15:34:00
Quote Anchor link
Raymond:
Arjan:
Kan je niet gewoon MySQL updaten?


Niet elke host doet dat zomaar...


Ik weet best hoe die wereld in elkaar zit, maar om nou een best onveilige versie 3 te laten draaien...
 
Danny K

Danny K

17/05/2006 15:44:00
Quote Anchor link
Arjan:
Raymond:
Arjan:
Kan je niet gewoon MySQL updaten?


Niet elke host doet dat zomaar...


Ik weet best hoe die wereld in elkaar zit, maar om nou een best onveilige versie 3 te laten draaien...


Volgens mij is 3 niet zo onveilig hoor..
Maja.. ik zie liever een versie 4 of 5 daar op de servers..
maja.. het is goed gekomen :-p
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.