MySQLi - real_escape_string

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Dennis Mertens

Dennis Mertens

02/12/2008 20:42:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik lees de vaak dat mensen bij het invoeren van gegevens in de database etc. o.a. controleren met get_magic_quotes_gpc. Daarnaast ook met mysql_real_escape_string.

Sinds ik met MySQLi (OO) werk heb ik hier nooit bij stil gestaan, maar is $mysqli->real_escape_string veilig genoeg?

M.v.g.
Dennis Mertens
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 12:39:22
 
Frank -

Frank -

02/12/2008 20:43:00
Quote Anchor link
Yep, dat is de beveiliging die je nodig hebt.

Magic_quotes zet je uiteraard wel uit, er is niets magisch aan beveiliging.
 
--

--

02/12/2008 20:44:00
Quote Anchor link
Ja hoor, dat werkt prima.
 
Dennis Mertens

Dennis Mertens

02/12/2008 20:48:00
Quote Anchor link
Precies wat ik dacht, maar je leest teveel, waar onder ook ontzettend veel onzin of achterhaalde code, dat is dan weer jammer.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.