Na login terugkeren naar ingevoerde url

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Niek Weevers

Niek Weevers

02/12/2008 23:08:00
Quote Anchor link
Moi moi,

stel:
ik heb een beheerderkant van een site met 3 pagina's + een loginpagina.
Waarin je naar een van de 3 pagina's wilt, maar je bent nog niet ingelogd, dan spring je naar inloggen.php. Wanneer je inlogt wil ik graag naar de pagina die je hebt ingevoerd in de adresbalk. Hoe los ik dit het beste op?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 01:56:39
 
PHP Newbie

PHP Newbie

02/12/2008 23:22:00
Quote Anchor link
Niet naar de inlogpagina linken maar het inlogformulier includen en de bezoeker dus gewoon op de huidige pagina houden.
 
Niek Weevers

Niek Weevers

02/12/2008 23:39:00
Quote Anchor link
Ja dat zal inderdaad wel het slimste zijn. Ok, thnx voor reactie.
 
- Ricardo -

- Ricardo -

03/12/2008 06:49:00
Quote Anchor link
Je kan het ook zo doen, dat je op een of andere manier de url achterhaald, zal best kunnen, en dan dit ertussen zet:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<?php
//...
echo "
<script language=\"JavaScript\">
<!--
 window.location=\paginawaarjevandaankomt.php"
;
//-->
</script>

";
//...
?>

zodat de gebruiker als het script is uitgevoerd weer naar de vorige pagina gaat.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.