Niet aan favorieten toevoegen beveiliging

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

20/06/2010 13:37:14
Quote Anchor link
Sorry als dit op de verkeerde plek staat, verplaats het dan even naar de goede...

Ik zoek een scriptje waarmee ik er voor kan zorgen dat mensen mijn site niet aan hun favorieten toe kunnen voegen. Ik heb al een beveiliging zodat de sneltoets niet gebruikt kan worden.

Ik doe dit voor beveiliging van bepaalde pagina's zodat ze niet via de 'achteringang' naar binnen kunnen.

Mvg,
Jurrian Nijland
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 15:58:21
 
Joren de Wit

Joren de Wit

20/06/2010 13:40:54
Quote Anchor link
Los dat alsjeblieft op een andere manier op. Bepaal niet wat de gebruiker wel of niet aan zijn favorieten toe mag voegen! Bovendien biedt het nog geen zekerheid, want je voorkomt echt niet dat iemand de url kopieert en in een tekst bestandje op zijn bureaublad bewaart.

Nee controleer liever op de betreffende pagina's of ze niet als 'achteringang' bezocht worden. Als ze geïnclude worden in een andere pagina kun je bijvoorbeeld een variabele aanmaken in de hoofdpagina en vervolgens in de pagina die geïnclude wordt controleren of die variabele bestaat. Dit is een voorbeeld, maar voor elke situatie valt wel een oplossing te verzinnen...
 
Jurrian Nijland

Jurrian Nijland

20/06/2010 13:45:22
Quote Anchor link
Blanche PHP op 20/06/2010 13:40:54:
Los dat alsjeblieft op een andere manier op. Bepaal niet wat de gebruiker wel of niet aan zijn favorieten toe mag voegen! Bovendien biedt het nog geen zekerheid, want je voorkomt echt niet dat iemand de url kopieert en in een tekst bestandje op zijn bureaublad bewaart.

Nee controleer liever op de betreffende pagina's of ze niet als 'achteringang' bezocht worden. Als ze geïnclude worden in een andere pagina kun je bijvoorbeeld een variabele aanmaken in de hoofdpagina en vervolgens in de pagina die geïnclude wordt controleren of die variabele bestaat. Dit is een voorbeeld, maar voor elke situatie valt wel een oplossing te verzinnen...


Dat is waar. Het is wel voor de veiligheid van de chatters (het is een chatsite)...
 
Synaps Framework

Synaps Framework

20/06/2010 13:56:41
Quote Anchor link
wat heeft met javascript voorkomen dat iemand de site met een sneltoets tussen zijn favorieten kan zetten nu met de veiligheid van chatters op je chatwebsite te maken?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.