niet meer mogen inloggen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Fullstack Software Developer

Functieomschrijving Voor een ambitieuze werkgever in regio Roosendaal zijn wij op zoek naar een Full Stack C#.NET Developer. Als software programmeur ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere developers en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Verder ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, dashboards en apps voor de eigen IOT-oplossingen; Testen en goedkeuren van de software; Je gaat aan de slag met de volgende technologieën en frameworks: C#, JS frameworks,

Bekijk vacature »

Medior/senior Front-end developer (Vue.js)

Functie Als Front-end developer ben je uiteindelijk overkoepelend aan de slag voor de 3 ontwikkelteams die ieder aan een specifiek product werken. In samenwerking met de UX-designer en de huidige Front-end developer zorg je voor gebruiksvriendelijke software. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en feautures naar een hoger niveau te tillen? En vind je het niet erg om oudere delen van de applicaties te refactoren i.c.m. het toevoegen van nieuwe functionaliteiten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en zelfredzaamheid)

Bekijk vacature »

Senior Front end developer Angular

Functie Er zijn momenteel 5 SCRUM-teams waarvan drie gefocust zijn op DevOps en de huidige projecten en twee op innovatie van de platformen. Jij zal onderdeel worden van het innovatie Scrum team. De 2 multidisciplinaire innovatie teams bestaan momenteel uit 14 werknemers. Jij als senior Front end developer wordt onderdeel van onze innovatieteams. De innovatieteams houden zich bezig met het door ontwikkelen van de huidige producten en denken na over nieuwe functionaliteiten. Binnen de rol van Front end developer krijg je veel vrijheid en kan je je dag zelf indelen. Dingen waar jij je dagelijks mee bezig zult houden is

Bekijk vacature »

Junior Software Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Junior Software Developer .NET, C# voor een gaaf bedrijf in de omgeving van Utrecht! Sta jij aan het begin van je carrière en heb je net je HBO of WO-diploma in de richting van ICT of Techniek mogen ontvangen? En heb jij grote affiniteit met software development? Lees dan snel verder! Voor een opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een Junior Software Developer. Werk jij graag aan verschillende projecten en ga je graag klanten op bezoek? Dan is dit de ideale functie voor jou! Binnen deze functie

Bekijk vacature »

NodeJS developer

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden, maar hiernaast doe je onderzoek naar de inzet van nieuwe technieken, tools of bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Qua technische kennis zoeken ze iemand die goed op de hoogte is van de nieuwste ontwikkelingen, daar zij nu ontwikkelen op NodeJs back-end,

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Ontwerpen en bouwen van nieuwe functionaliteiten binnen de complexe omgeving; Proactief de processen kwalitatief en efficient inrichten; Opzetten van Unit Tests; Code Reviews; Regie nemen voor innovatieve projecten; Landschap beheren en de bijbehorende ketens hierbij in het oog houden. Hier ga je werken De organisatie is actief binnen de financiele branche en heeft een IT afdeling van circa 450 man. De organisatie voorziet de maatschappij binnen de financiele dienstverlening en is gedurende de jaren een onmisbare schakel geworden. Het is een high profile organisatie waar ze veel te maken hebben met veranderingen voortkomend uit maatschappelijke ontwikkelingen,

Bekijk vacature »

Backend Developer Scrummaster .NET

Samengevat: Deze werkgever is een ambitieus internetbedrijf met een passie voor digitale communicatie. Ben jij geschikt als Backend Developer? Heb je ervaring met .NET platform? Vaste baan: Backend Developer / SCRUM Master Scrum HBO WO €3.800 - €6.000 Deze werkgever is een innovatief bedrijf met enthousiaste mensen die jarenlang ervaring hebben met het ontwikkelen internet- en intranetoplossingen. Wij houden van korte lijnen en open en eerlijke communicatie. Wij zetten graag onze jarenlange ervaring in om perfect werkende oplossingen te ontwikkelen. Wij ondersteunen dienstverlenende organisaties bij het ontwikkelen en realiseren van een effectief, adaptief communicatieplatform. Je ontwikkelt met ons de meest

Bekijk vacature »

Fullstack Webdeveloper .NET Azure Big Data SaaS

Bedrijfsomschrijving Deze klant van ons is recentelijk onderdeel geworden van een grote moederorganisatie, ze zijn dé partij als het gaat om software maken voor ambitieuze ondernemers, ze maken maatwerk software. Vanuit het fantastisch vormgegeven hightech gebouw te Rotterdam centrum werken ze met zo'n 40 medewerkers aan hoogwaardige software gericht op financiële data, betaalinformatie, maar ook backoffice software. De software wordt webbased, desktop en mobile aangeboden en er worden zeer moderne ontwikkeltechnieken toegepast. Je moet dan denken aan patroonherkenning, Big Data, Machine Learning en OCR. Als Developer, ongeacht je niveau, ga je hier te maken krijgen met de allerleukste kant van

Bekijk vacature »

.Net ontwikkelaars voor de zorgsector

Bedrijfsomschrijving Voor onze klant in de omgeving van Zwolle zijn wij op zoek naar een ervaren .Net ontwikkelaar, bij voorkeur met ervaring binnen de belangrijkste sector van Nederland, namelijk: de zorgsector. Deze internationale organisatie ontwikkelt software voor de zorgsector. Er werken zo'n 25 medewerkers hard aan een oplossing die gebruikt wordt door heel Nederland. Er heerst een informele sfeer waarbij er altijd ruimte is voor een grapje. Je collega's zijn stuk voor stuk sterke ontwikkelaars vanuit verschillende achtergronden en met verschillende leeftijden. Je komt hier terecht in een organisatie die zich hard inzet om de zorgsector te verbeteren. De mogelijkheden

Bekijk vacature »

Java developer (remote)

Functie Wat ga je doen als Java Developer? Jij als Java ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 ontwikkelaars binnen onze organisatie waarbij jij de brug slaat tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je jouw taken op voor de dag. Hieronder een aantal taken die jij zal uitvoeren: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden

Bekijk vacature »

C# .NET Software Developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen software development waar je gaat werken voor een jong en flexibel bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Software Developer met ervaring binnen C# .NET die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! In deze functie ga jij je bezighouden met: Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je aan de

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Medior/senior front end developer

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn ze op zoek naar een Technische front end developer. Momenteel hun front end back end team gescheiden aan het werk. Hier willen ze verandering in krijgen. Omdat ook veel interne applicaties ontwikkeld worden zoeken ze iemand die hen kan helpen om de interne applicaties te voorzien van de juiste Vue.js componenten. Zodoende willen ze de interactie tussen front end en back end versoepelen en de volgende stap binnen het platform gaan zetten. Deze componenten die jij ontwikkeld zullen in elk project gebruikt worden. Het back end team bestaat momenteel uit 8 ontwikkelaars

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

J A

J A

21/04/2008 18:48:00
Quote Anchor link
Als ik het goed begrijp, moet ik dus hetvolgende (in deze volgorde?) doen in mijn script:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
- controleren of ip al in die tabel staat
    - zo ja:
        - controleren of het nodig is om te wachten
            - zo ja: geef melding voor wachten
            - zo nee:
                - geef inlogscherm weer
                    - als inlogformulier gesubmit is
                        - de tijd van inlog veranderen naar nu
                        - counter 1 omhoog gooien
                        - controleren of wachtwoord + naam goed is
                            - zo ja: verwijder rij uit tabel
                            - door laten gaan naar beveiligde gedeelte
                        - zo nee:
                            - inlogformulier laten zien
    - zo nee:
        - geef inlogscherm weer
            - als formulier gesubmit is:
                - ip invoeren + de tijd van inlog
                - counter in tabel 1 omhoog gooien
                - controleren of wachtwoord + inlognaam goed is
                    - zo ja:
                        - verwijder de rij uit tabel
                        - door laten gaan naar beveiligde gedeelte
                    - zo nee:
                        - inlogformulier laten zien


En daarvoor heb ik de volgende sql tabel:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
    id    |        ip        |    counter    |    datum    
-----------------------------------------------------------
 int(11)  |   varchar(255)   |     int(3)    |   datetime  


En zo controleer ik of de tijd al klaar is:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<?php

    $sSql
= "
        SELECT
            *
        FROM
            logintijd
        WHERE
            ip = '"
. $ip . "'
        AND
            (datum + INTERVAL 15 MINUTE) < NOW()
    "
;

    if ( !$rRes = mysql_query ( $sSql ) )
    {

        // Foutmelding geven
    }
    else
    {
        if ( mysql_num_rows ( $rRes ) )
        {

            // Gebruiker mag niet inloggen
        }
        else
        {
            // Gebruiker mag inloggen
        }
    }

?>


Ik kan het helaas nu niet zelf uitproberen (server ed is down). Dus vraag ik maar: kan dit zo kloppen?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 03:59:23
 
Marcel

Marcel

22/04/2008 11:03:00
Quote Anchor link
je checkt of datum+15 minuten KLEINER DAN nu is. Als dat zo is, dan is het minstens 15 minuten geleden sinds de laatste inlogpoging, en levert mysql_num_rows dus niet 0 op. Je moet // Gebruiker mag niet inloggen me t deze query dus omwisselen met // Gebruiker mag inloggen ;-)

En dat verhaal klopt vast ook wel (Y)
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

22/04/2008 11:20:00
Quote Anchor link
waarom hier een database mee overbelasten? werken sessies niet meer?
bij foute login:
$_SESSION['wronglogins']['trys']+= 1;
$_SESSION['wronglogins']['time'] = time();

loginform:
if(isset($_SESSION['wronglogins']) && $_SESSION['wronglogins']['trys'] >= 10) {
echo 'je mag niet inloggen';
} else {
//formulier
}

alleen nog even controle inbouwen voor de tijd (al kleine hint meegegeven)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/04/2008 11:38:00
Quote Anchor link
Quote:
werken sessies niet meer?
Nadeel van sessies is vaak dat je geen/minder controle hebt over wanneer ze verlopen. Soms is het al zo dat een sessie verloopt bij het afsluiten van de browser zodat de gebruiker daarna dus weer kan proberen in te loggen. Dat lijkt me niet echt gewenst...

@Jordi: waarom zou je telkens met 1 record in de database werken? Als je nu voor elke inlogpoging gewoon een nieuw records aanmaakt, kun je aan de hand van al die records wel bepalen of een gebruiker te vaak heeft geprobeerd in te loggen.

Sla dus bijvoorbeeld het ip, het tijdstip van de poging, en of de poging wel/niet gelukt is op in zo'n record. Vervolgens kun je met een eenvoudige SELECT query dan wel achterhalen hoe vaak een gebruiker achter elkaar binnen een bepaalde tijd een gebruiker in mislukte inlogpoging gedaan heeft...
 
J A

J A

22/04/2008 17:43:00
Quote Anchor link
@Marcel, oh, stomme fout van mij. Ik verander het :)

@Blanche, zou ik kunnen doen inderdaad, maar ik ben nu toch al bezig met het idee dat ik hierbovenaan heb 'gepresenteerd'. Als dit toch niet lukt, zal ik jouw idee proberen.

Thx allemaal ;)
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/04/2008 18:51:00
Quote Anchor link
En wat nu als er twee mensen vanaf hetzelfde ip inloggen? Als de ene gebruiker dan geblokkeerd wordt kan de andere gebruiker ook niet meer inloggen?

Dit is een van de dingen waar je met dit soort toepassingen over na moet denken...
 
J A

J A

22/04/2008 21:30:00
Quote Anchor link
Het gaat in dit geval om een klantensysteem en er komt niet blokkeer systeem oid bij. Zou ik eigenlijk wel kunnen doen, maar dat is een ander verhaal.
Maar nu je het zo zegt, ik had er inderdaad nog niet aan gedacht. Maar volgens mij is dit niet mogelijk als ik dat zo bekijk... Het kan dan wel iets met cookies/sessions gaan doen, maar dan heeft die andere persoon er dus ook niks aan.
 
Joren de Wit

Joren de Wit

22/04/2008 21:35:00
Quote Anchor link
Quote:
Het gaat in dit geval om een klantensysteem en er komt niet blokkeer systeem oid bij.
Je hebt het over 15 minuten niet in kunnen loggen. Dat is lijkt mij toch redelijk blokkeren van de inlogmogelijkheid. Als je dat per ip-adres doet, dupeer je dus iedereen met hetzelfde ip-adres. Denk bijvoorbeeld aan bedrijfsnetwerken waarbij vaak 1 extern ip-adres gebruikt wordt.
 
Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/04/2008 21:36:00
Quote Anchor link
De situatie dat twee mensen met hetzelfde ip inloggen is helemaal niet uitzonderlijk. Bij mij op het werk zitten twintig mensen aan de pc met allemaal hetzelfde externe ip-adres.
 
Bart Waarom verplicht

Bart Waarom verplicht

23/04/2008 00:27:00
Quote Anchor link
Wat je misschien ook kunt doen is dat mensen een CAPTCHA moeten invullen als ze willen inloggen (na het 10x verkeerd invoeren). Op deze manier kunnen mensen toch nog inloggen en houd je eventuele bots / scripters tegen.

De CAPTCHA kan je dan of globaal doen (dus controleren op IP) of per gebruiker (zodat het slachtoffer altijd 'beschermd' is, ook als de aanvaller een dynamisch IP / proxy heeft).
 
J A

J A

23/04/2008 17:57:00
Quote Anchor link
Hmm.. dat is dus een heel ander plan. Het zou inderdaad wel beter zijn om een goede captcha na 10 x verkeerd inloggen te doen. Ook al denk ik niet dat het heel erg is voor een bedrijfje met iedereen hetzelfde ip om een kwartiertje te wachten.

Maar ik zal eerst maar even een goede captcha zoeken, ik kan namelijk helemaal niks met plaatjes maken met php (nja, ik kan wel iets, maar een goede capcha niet)

Edit:
Ik heb aardig snel een goede gevonden, misschien wel een beetje kinderlijk. Maar dat maakt mij niet uit :P

http://phphulp.jorendewit.nl/view/43/

Edit:

Ik zal nu ook maar gewoon dat idee met de hele tijd een rij invoeren per ip :). Is in deze situatie wel wat makkelijker :)

Edit:

Alweer edit :P..

Ik denk niet dat die captcha helemaal goed is, er word namelijk heeltijd een ander plaatje neergezet. Dan kan iemand ook wel zien van: oh, dat is 5.png .. ah, dat is dus een koe oid. Of oh, dat is 4.png .. dat is dus een kip. Of denk ik nu helemaal verkeerd ??
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
J A

J A

24/04/2008 16:17:00
Quote Anchor link
Bumpje ...

Ik heb nu ervoor gezorgt dat dat plaatje in een file word gezet ipv dat die [nummer].png word weergegeven. Maar nu is hij niet meer doorzichtig, heeft er iemand verstand van GD bij php ??

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?php
header ("Content-type: image/png");
$_SESSION['key'] = rand(0,25);

if (!$im = imagecreatefrompng($_SESSION['key'].".png"))
{

  echo 'Image '.$_SESSION['key'].'.jpg is niet gevonden!!';
}


$color = ImageColorAllocate($im, 255, 255, 255);
ImageColorTransparent($im, $color);

imagepng($im);

?>


Voorbeeld: http://jordi.frih.net/KlantenSysteem/includes/captcha.php
 
Crispijn -

Crispijn -

24/04/2008 16:32:00
Quote Anchor link
Image '.$_SESSION['key'].'.jpg

Je gaat dus met een jpg aan de slag ipv een png... een jpg kan nooit doorzichtig worden
 
Joren de Wit

Joren de Wit

24/04/2008 16:36:00
Quote Anchor link
Een captcha zal hier je probleem echt niet oplossen. Dat is om bots buiten de deur te houden en heeft helemaal geen nut als je het over gebruikers hebt. En laten we het hier nu net over gebruikers hebben die proberen in te loggen...

Quote:
Dan kan iemand ook wel zien van: oh, dat is 5.png .. ah, dat is dus een koe oid. Of oh, dat is 4.png .. dat is dus een kip.
En bot kan dus niet verzinnen dat de een een 'koe' en de ander een 'kip' is of andersom. Vandaar dat het tegen bots wel werkt maar tegen gebruikers niet.

Quote:
Ook al denk ik niet dat het heel erg is voor een bedrijfje met iedereen hetzelfde ip om een kwartiertje te wachten.
Dat lijkt mij dus wel. Het is hoogstirritant als je een website nodig hebt en je moet 15 minuten wachten voordat je erop kunt. Weet je wel wat 15 minuten van de baas z'n tijd kost :-P

Kortom, je zult toch echt met een andere oplossing moeten komen. Wellicht dat een sessie icm een cookie wellicht de beste (gebruiksvriendelijkste) oplossing is.
 
J A

J A

24/04/2008 17:04:00
Quote Anchor link
Quote:
Image '.$_SESSION['key'].'.jpg

Je gaat dus met een jpg aan de slag ipv een png... een jpg kan nooit doorzichtig worden


Dat is een typfoutje en dat is gewoon tekst die word weergegeven als het plaatje niet is gevonden. Dat heeft dus niets te maken met het plaatje zelf.

@Blanche, die oplossing van sessie en cookie heb je zelf een paar posts hierboven eigenlijk afgekeurd :P

Quote:
Nadeel van sessies is vaak dat je geen/minder controle hebt over wanneer ze verlopen. Soms is het al zo dat een sessie verloopt bij het afsluiten van de browser zodat de gebruiker daarna dus weer kan proberen in te loggen. Dat lijkt me niet echt gewenst...


Die captcha is nu ik erover nadenk maar half werk, als een persoon het 10 keer fout heeft, moet de persoon gewoon een captcha invullen. Maar de persoon kan natuurlijk zelf wel die captcha achterhalen.
Maar het is wel een goede beveiliging voor brute force.
Dit word dus moeilijk :P
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
Joren de Wit

Joren de Wit

24/04/2008 17:08:00
Quote Anchor link
Jordi schreef op 24.04.2008 17:04:
@Blanche, die oplossing van sessie en cookie heb je zelf een paar posts hierboven eigenlijk afgekeurd :P
Nee, ik heb gebruik van enkel sessies voor dit doel afgeraden en dat doe ik nog steeds.

Met een cookie zou je echter kunnen ondervangen dat de sessie mogelijk niet meer beschikbaar is als de browser afgesloten wordt, de cookie blijft dat namelijk wel.
 
J A

J A

25/04/2008 15:13:00
Quote Anchor link
Is er dan echt helemaal geen goede oplossing zonder cookies te gebruiken ??
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/04/2008 15:40:00
Quote Anchor link
Wat is de reden dat je absoluut geen cookies wilt gebruiken? Bijna elke website maakt daar wel gebruikt van, dus waarom zou jij dat niet willen?
 
J A

J A

25/04/2008 15:53:00
Quote Anchor link
Tjah, ik heb dat gewoon.. ik vind cookies onveilig :)

Maar ik heb een oplossing bedacht.
Na 10x fout = cookies (5 min wachten)
Na 20x fout = captcha
Na 30x fout = ban (15 van ip)

Als het een echte gebruiker was, zou die allang op wachtwoord reset hebben gedrukt ...
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/04/2008 15:55:00
Quote Anchor link
Quote:
k vind cookies onveilig :)
En geef daar dan eens argumenten voor? Cookies zijn niet per definitie onveilig, alleen de manier waarop ze gebruikt worden kan onveilig zijn...
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.