niet meer mogen inloggen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack of back-end PHP developer

Functie Ieder onderdeel van de software draait op aparte servers en het bestaat dus echt uit verschillende componenten. Het team bestaat uit 4 developers, een klein team dus met korte lijnen. Alles in intern ontwikkeld en je werkt aan alle facetten. Van uitbreiding van de core tot maatwerk voor de klant. Ook liggen er verschillende uitdagingen op servervlak en databases. Je zult de eerste periode veel samenwerken met de lead developer om vervolgens echt je gang te gaan binnen de software. In het team streven ze naast de hoogst haalbare kwaliteit. Hiervoor werken ze nauw met elkaar samen en levert

Bekijk vacature »

Back-end developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde SQL Developer/ functioneel consultant. Jij wordt verantwoordelijk voor zowel het ontwerpen en implementeren van SQL-databases als voor het in kaart brengen van de bedrijfsprocessen van een organisatie en het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt als volgt uit te zien: Ontwerp en implementatie van SQL-databases: Je ontwerpt, ontwikkelt en implementeert SQL-databases om de data behoeften van de organisatie te ondersteunen; Analyse van bedrijfsprocessen: Je analyseert de bedrijfsprocessen van de organisatie om de behoeften van de klant te begrijpen en te vertalen naar

Bekijk vacature »

Developer (One Data)

Do you have experience with managing IT Teams in a service delivery organization? Are you keen to bring the team and our platform to a higher level? Then Nutreco has a very interesting role for you! As a One Data developer you are responsible for the management, running and functional use of our integration landscape and processes within Nutreco. Nutreco is using at this time BizTalk 2016, and Apigee for its API management, to be replaced by Azure Integration Services as of 2023. You will be part of a virtual teams of 11 people (own and outsourced) working in an

Bekijk vacature »

Back-end programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een uitdagende werkgever in omgeving Waalwijk zijn wij op zoek naar een enthousiaste softwareontwikkelaar met kennis of ervaring met C# en SQL. In een uitdagende rol als C#.NET Developer werk je samen met een enthousiast en informeel team aan het bouwen van maatwerk software voor variërende klanten. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je houdt je bezig met het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features ontwikkelen; Werken met technieken als C#, Angular 12 en Javascript,; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een team van 7 professionals ben je als Full Stack .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Wil je van meerwaarde

Bekijk vacature »

Junior / Medior C# .NET ontwikkelaar in Brabants t

Bedrijfsomschrijving Ben jij een gepassioneerde C# .NET ontwikkelaar met een voorliefde voor hardware? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Bij ons bedrijf krijg je de kans om deel uit te maken van een team van sociale en enthousiaste techneuten die er elke dag naar streven om onze eigen ontwikkelde software nog beter te maken. Het team van ongeveer 10 team medewerkers maakt zich hard om de interne processen gestroomlijnd te laten verlopen. Functieomschrijving Als lid van ons hechte en behulpzame team word je betrokken bij diverse projecten. Daarbij krijg je te maken met data-analyses, content en de logistieke

Bekijk vacature »

C# .Net Developer

Dit ga je doen Het bouwen van Api's; Nieuwe oplossingen bouwen met C# .Net; De huidige software uitbouwen met C# .Net; Meewerken in projecten; Meedenken aan de toekomstplannen en verbeteringen; Onderdeel van het Scrum Team. Hier ga je werken Onze klant is een dienstverlenende organisatie voor diverse soorten organisaties in Nederland. Ze zijn van oorsprong een familiebedrijf en er is een open cultuur. Ze zijn vooruitstrevend op IT gebied en hebben een eigen inhouse development team van circa 11 man. Je komt hier te werken in het subteam .Net Core. Hier werken ze volgens scrum met de nieuwste technieken en

Bekijk vacature »

Back End Developer

Als Back End developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Je hebt een focus op de back end van onze software, daarvoor werken wij hoofdzakelijk met C# en .NET. Wij hanteren een full-stack benadering, wat betekent dat je naast de back-end ook meehelpt bij andere onderdelen van de code. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Junior PHP (Laravel) Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Laravel Developer! Sta je aan het begin van je carrière en ben je op zoek naar een leuke baan? Lees dan verder! Voor een softwarebedrijf in omgeving van Schiphol zijn wij op zoek naar een ervaren PHP (Laravel) Developer. Je gaat je bezighouden met het ontwikkelen van innovatieve bedrijfsapplicaties. Samen met het team, bestaande uit designers en developers, maak je mooie oplossingen voor bedrijven in diverse branches. Je zorgt dat de opgeleverde websites perfect werken en de klant meer dan tevreden is. Je kunt rekenen op een afwisselende baan met leuke

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

Senior Applicatie ontwikkelaar Java

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving We verwachten van je,

Bekijk vacature »

PHP Back-end Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Starter Werklocatie: Nijmegen Vacature ID: 13633 Introductie OUr client develop websites, webshops, and digital environments that are used by many visitors daily. They are seeking an experienced PHP-Developer Back-end to join the team. If you're looking for a position where you can tackle challenging, innovative, and multidisciplinary ICT projects and make a difference, this vacancy might be for you! Functieomschrijving As a PHP developer, you'll develop websites and digital environments used by many visitors daily. You'll work as a back-end developer and want to continuously develop in this field. You can work independently and efficiently,

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

J A

J A

25/04/2008 16:03:00
Quote Anchor link
Cookies kan je uitschakelen of verwijderen.. dan heeft kan de persoon dus gewoon doorgaan met proberen in te loggen.
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 23:19:11
 
Joren de Wit

Joren de Wit

25/04/2008 16:18:00
Quote Anchor link
Je bent nu echt met dingen bezig die normaal gesproken helemaal geen probleem hoeven te zijn, en waarvan je dus echt moet overwegen of je daar wel 'beveiliging' tegen wilt inbouwen...

Allereerst moet de persoon die probeert in te loggen beschikken over een correcte gebruikersnaam en vervolgens moet daar een correct wachtwoord bij gevonden worden. Vertel bij een foute inlogpoging dus niet dat bijvoorbeeld een gebruikersnaam niet bestaat, maar gewoon dat het inloggen niet gelukt is. Dan weet die persoon ook niet of een gebruikersnaam juist is.

Heeft hij wel een juiste gebruikersnaam te pakken, blokkeer dat account dan na 5 foute inlogpogingen bijvoorbeeld voor 10 minuten. En blokkeer het account volledig als het foute inloggen na die 10 minuten doorgaat. In beide gevallen stuur je een mailtje naar het email-adres dat bij dat account hoort met de mededeling dat er meerdere malen fout ingelogd is en de vraag of de gebruiker een nieuw wachtwoord aan wil maken. Bij definitieve blokkade is dat de enige mogelijkheid.

Zoals je ziet komt het ip-adres in dit hele verhaal nog niet eens naar voren omdat je een gebruiker daaraan nooit uniek kunt identificeren. Uiteraard sla je het ip-adres wel op bij een foute inlogpoging en enkel als blijkt dat vanaf dat adres doelbewuste hackpogingen gedaan worden, zou je het kunnen blokkeren. Maar als het om een doelbewuste hacker gaat, zal deze snel genoeg terug zijn via bijvoorbeeld een proxy, dat houdt je toch niet tegen...
 
J A

J A

25/04/2008 17:32:00
Quote Anchor link
Hmm, dat is wel een slim idee. Ik zal dat eens gaan uitwerken.

Bedankt ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
J A

J A

25/04/2008 21:08:00
Quote Anchor link
Ik ben ondertussen al aardig ver en ik heb helaas niet kunnen vinden hoe ik het volgende doe:

Bij het inloggen (als uiteindelijk alles goed is) word er een lange string van letters en nummers gemaakt in $_SESSION['user_id']. En die word ook in de database gezet. Maar hoe zorg ik er nou echt voor dat er niet zomaar iemand op die pagina komt.
Ik heb al iets gevonden over session_start() .. maar daar snapte ik niet hoe ik die nou in verband breng met die lange string.
 
J A

J A

27/04/2008 18:57:00
Quote Anchor link
bump ...
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

27/04/2008 19:00:00
Quote Anchor link
op welke pagina mag iemand niet komen?

bedoel je de pagina waar je eigenlijk ingelogd moet zijn?
die beveilig je natuurlijk.
 
J A

J A

27/04/2008 19:07:00
Quote Anchor link
Ik snap dat met dat sessions niet. En dat beveiligen doe ik met sessions. Hoe krijg ik dat nummer dat bij het inloggen is gezet
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$_SESSION['user_id']
naar de volgende pagina. Zodat ik daar kan kijken of dat nummer ergens in de database staat bij een persoon. En die persoon is dan de ingelogde.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door J A
 
Erwin Nieuwenhuis

Erwin Nieuwenhuis

27/04/2008 19:10:00
Quote Anchor link
helemaal boven aan de pagina session_start() zetten, dit moet gebeuren voordat er ook maar een output(html/php) is gedaan.

vervolgens kun je $_SESSION['user_id'] gewoon aanroepen
 
J A

J A

27/04/2008 19:25:00
Quote Anchor link
Jah, dat dacht ik dus ook. Maar bij mijn test werkt dat niet.

http://jordi.frih.net/test/sessiontest1.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);

$_SESSION['test'] = "grappig";
echo $_SESSION['test'];
echo '<br /><br /><br /><br />';

echo '<a href="sessiontest.php">ga verder</a>';
?>


Er word dan doorgelinkt naar sessiontest.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
session_start();

ini_set('display_errors', 1);
error_reporting(E_ALL);


echo $_SESSION['test'];


Maar ik krijg het niet voor elkaar om die session['test'] daar te echoën :s
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

27/04/2008 19:31:00
Quote Anchor link
Dat komt omdat op je eerste pagina ook session_start(); moet staan, anders maak je geen sessies aan.
 
J A

J A

27/04/2008 19:33:00
Quote Anchor link
Oh .. en om zo'n stomme fout zit ik nu al een hele tijd te kloten. Het is gelukt. Thx ;)
 
J A

J A

28/04/2008 10:50:00
Quote Anchor link
Hmm.. ik weet niet of dit aan de session ligt. Maar ik kom niet verder...

http://jordi.frih.net/KlantenSysteem/admin/

Als je daar naar toe gaat, kijkt een script of je bent ingelogd. Dat zal niet zo zijn. En je word doorgestuurd naar login.php. Daar kun je inloggen
(gb: admin, ww: admin). Als je dan op inloggen klikt, blijft hij bij mij gewoon stilstaan.

Dan na een tijdje klik ik op 'stop' in mijn browser. Ik ga opnieuw naar index.php en daar blijft hij ook gewoon stilstaan. Ik ga dan specifiek naar http://jordi.frih.net/KlantenSysteem/admin/login.php en krijg 3 errors te zien :s. En pas als ik dan naar http://jordi.frih.net/KlantenSysteem/admin/uitloggen.php ga. (daar word de sessie verwijderd). Kan ik weer opnieuw beginnen en dan gebeurt het verhaaltje opnieuw.

de 3 errors:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
Notice: Undefined variable: query1 in /home/jordi/domains/jordi.frih.net/public_html/KlantenSysteem/admin/login.php on line 53

Notice: Undefined variable: query1 in /home/jordi/domains/jordi.frih.net/public_html/KlantenSysteem/admin/login.php on line 55

Notice: Query was empty
In query: in /home/jordi/domains/jordi.frih.net/public_html/KlantenSysteem/admin/login.php on line 55


Specifiek gedeelte in login.php waar het waarschijnlijk verkeerd gaat.
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php
if(isset($_SESSION['user_id']))
        {

            $query = "
                SELECT
                    a1.id,
                    a1.user_id,
                    a2.id,
                    a2.url
                FROM
                    admin AS a1,
                    algemeen AS a2
                WHERE
                    a1.id = '1' AND
                    a2.id = '1'
            "
;

            if(!$res1 = mysql_query($query1))
            {

                trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$query1);
            }

            else
            {
                if($_SESSION['user_id'] != $row['user_id'])
                {

                    echo $login['admin']['fout'];
                }

                else
                {
                    header('Location: '.$row['url'].'admin/index.php');
                }
            }
        }

        else
        {
// formulier en controle enzovoort...
?>


Het script dat kijkt of je bent ingelogd (maar volgens mij zit hier geen fout in.)
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
<?php
[code]<?php
session_start();

$query = "
    SELECT
        a1.id,
        a1.user_id,
        a2.id,
        a2.url
    FROM
        admin AS a1,
        algemeen AS a2
    WHERE
        a1.id = '1' AND
        a2.id = '1'
"
;

if(!$res = mysql_query($query))
{

    trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$query);
}

else
{
    $row = mysql_fetch_assoc($res);

    if(!isset($_SESSION['user_id']))
    {

        header('Location: '.$row['url'].'admin/login.php');
    }

    else
    {
        if($_SESSION['user_id'] != $row['user_id'])
        {

            header('Location: '.$row['url'].'admin/login.php');
        }

        else
        {
            header('Location: '.$row['url'].'admin/index.php');
        }
    }
}

?>

?>
 
J A

J A

28/04/2008 14:39:00
Quote Anchor link
*bump* .. sorry:$
 
Scrptr

Scrptr

28/04/2008 14:56:00
Quote Anchor link
In je eerste phpcode gebruik je de variabel $query1. Alleen is deze leeg. Want je hebt de query in de variabel $query gestopt.
Dit zou dus moeten werken:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
<?php
if(isset($_SESSION['user_id']))
        {

            $query1 = "
                SELECT
                    a1.id,
                    a1.user_id,
                    a2.id,
                    a2.url
                FROM
                    admin AS a1,
                    algemeen AS a2
                WHERE
                    a1.id = '1' AND
                    a2.id = '1'
            "
;

            if(!$res1 = mysql_query($query1))
            {

                trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$query1);
            }

            else
            {
                if($_SESSION['user_id'] != $row['user_id'])
                {

                    echo $login['admin']['fout'];
                }

                else
                {
                    header('Location: '.$row['url'].'admin/index.php');
                }
            }
        }

        else
        {
// formulier en controle enzovoort...
?>

En daarnaast heb je in je tweede code 2x < ?php en ?>
 
Leon Kunst

Leon Kunst

28/04/2008 15:04:00
Quote Anchor link
wss deed ie da voor phphulp. voor syntaxmarkering, ma da stond er nog in:) dus dubbel
 
J A

J A

28/04/2008 15:28:00
Quote Anchor link
Dat
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<?php en ?>
heb ik hier fout getypt idd :)
De errors zijn nu weg .. Maar het werkt nog niet. Bij het inloggen staat hij gewoon echt vast (op meerdere servers geprobeerd). Als de session bestaat kan ik niks meer ... geen errors of wat dan ook. Bij het laden blijft hij gewoon heeltijd op 30% ofzo staan ....

Jullie kunnen het nog steeds uitproberen .. http://jordi.frih.net/KlantenSysteem/admin
inloggen met: admin + admin
 
Scrptr

Scrptr

28/04/2008 16:51:00
Quote Anchor link
hoe verwerk je het inlogformulier? want daar zit volgensmij de fout
 
J A

J A

29/04/2008 12:09:00
Quote Anchor link
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
<?php
if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST')
            {

                $_SESSION['errors'] = array();
                $_SESSION['input'] = array();

                $formuliervelden = array(
                    'naam'          => 'text',
                    'wachtwoord'    => 'text',
                );


                $no_check = array('');

                foreach($formuliervelden as $veld => $type)
                {

                    if($type == 'checkbox')
                    {

                        if(empty($_POST[$veld]) && !in_array($veld, $no_check))
                        {

                            $_SESSION['errors'][$veld] = true;
                            $errors[] = $faq['form']['controle']['checkbox'].$veld;
                        }

                        else
                        {
                            $_SESSION['input'][$veld] = $_POST[$veld];
                        }
                    }

                    elseif($type == 'radio')
                    {

                        if(empty($_POST[$veld]) && !in_array($veld, $no_check))
                        {

                            $_SESSION['errors'][$veld] = true;
                            $errors[] = $faq['form']['controle']['radio'].$veld;
                        }

                        else
                        {
                            $_SESSION['input'][$veld] = $_POST[$veld];
                        }
                    }

                    else
                    {
                        if(isset($_POST[$veld]))
                        {

                            $value = $_POST[$veld];
                            $_SESSION['input'][$veld] = $value;

                            if(in_array($veld, $no_check))
                            {

                                continue;
                            }

                            else
                            {
                                if(empty($value))
                                {

                                    $_SESSION['errors'][$veld] = true;
                                    $errors[] = $faq['form']['controle']['overig'].$veld;
                                }
                            }
                        }

                        else
                        {
                            $errors[] = $faq['form']['controle']['ontbreekt'].$veld;
                        }
                    }
                }


                $query = "
                    SELECT
                        *
                    FROM
                        admin
                    LIMIT
                        1
                "
;

                if(!$res = mysql_query($query))
                {

                    trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$query);
                }

                else
                {
                    $row = mysql_fetch_assoc($res);
                    if($_POST['naam'] != $row['naam'])
                    {

                        $_SESSION['errors']['naam'] = true;
                        $_SESSION['errors']['wachtwoord'] = true;
                        $errors[] = $login['admin']['mislukt'];
                    }

                    else
                    {
                        if(md5(sha1($_POST['wachtwoord'])) != $row['wachtwoord'])
                        {

                            $_SESSION['errors']['naam'] = true;
                            $_SESSION['errors']['wachtwoord'] = true;
                            $errors[] = $login['admin']['mislukt'];
                        }
                    }
                }


                if(empty($_SESSION['errors']))
                {

                    $_SESSION['user_id'] = sha1(md5(date('djlNSwFMtLoYiaGpru')));

                    $query2 = "
                        UPDATE
                            admin
                        SET
                            user_id = '"
.$_SESSION['user_id']."'
                        WHERE
                            id = '1'
                    "
;

                    if(!$res2 = mysql_query($query2))
                    {

                        trigger_error(mysql_error().'<br />In query: '.$query2);
                    }

                    elseif(mysql_affected_rows() == 0)
                    {

                        echo $login['admin']['fout'];
                    }

                    else
                    {
                        header('Location: index.php');
                        echo '<meta http-equiv="REFRESH" content="0; URL=index.php">';
                    }
                }


                if(isset($errors))
                {

                    echo '<ul>';
                    foreach($errors as $error)
                    {

                        echo '<li>'.$error.'</li>';
                    }

                    echo '</ul>';
                }

                elseif(isset($content))
                {

                    foreach($content as $line)
                    {

                        echo $line;
                    }
                }
            }

?>
 
Joren de Wit

Joren de Wit

29/04/2008 12:15:00
Quote Anchor link
Het lijkt erop dat er een oneindige loop in je index.php zit. Als je eenmaal ingelogd bent wordt je telkens weer naar index.php gestuurd waardoor de pagina nooit geladen kan worden...
 
Terence Hersbach

Terence Hersbach

29/04/2008 12:16:00
Quote Anchor link
bij de eerstvolgende onterechte bump word je topic gesloten..

Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Terence Hersbach
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.