Niet-Zelfgemaakte Scripts Posten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

No-Code Betty Blocks ontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving Wil jij de bedrijfsprocessen van klanten revolutionair digitaliseren en optimaliseren zonder beperkt te worden door programmeertalen? Kom werken bij een snelgroeiende en professionele organisatie met een gezonde dosis humor en veel vrijheid om jezelf te ontwikkelen. Als No-Code Betty Blocks ontwikkelaar werk je vanuit ons kantoor in het hart van Nederland, je thuiswerkplek of op locatie bij de klant. We faciliteren de juiste trainingen en ondersteuning zodat je een echte Betty Blocks expert wordt. Naast het werk zijn er bij ons bijzondere events, zoals een jaarlijkse zeildag, een zomerse barbecue en een knus kerstdiner om de grillige maanden door

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Remote - Front-end Angular developer

Functie The IT team currently consists of the IT Manager, 2 back-end developers, 1 full-stack developer, 1 designer, and a DevOps engineer. They are currently looking for an experienced Front-end developer who will work autonomously and in a disciplined manner, being the only developer working on their Front-end applications at the start. They do have the ambition to find a second developer soon, who you will then be able to supervise. You will be working on the further development of their existing UI in Angular. But also developing a mobile app. They place great value on User Experience and opt

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken In een klein team van professionals ben je als C# .NET Developer verantwoordelijk voor het ontwikkelen van één van de applicaties voor het grootste inhouse product: een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

3D BIM Add-on Developer

As a 3D BIM add- on developer at KUBUS, you will develop add-ons (called BCF- Managers) to the leading building information modeling (BIM) programs Revit, Navisworks, Archicad, AutoCAD and Tekla Structures. BCF Managers enable data transfer between BIM software and BIMcollab. You will work on both the front- and the back-end. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact in the market, but small enough that as an individual

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

(Junior) PHP Ontwikkelaar bij een retail bedrijf i

Bedrijfsomschrijving Ben jij een ervaren PHP ontwikkelaar met een passie voor retail en ICT? Wil jij werken in een team dat zich bezighoudt met het ontwikkelen van uitdagende applicaties voor een groot retailbedrijf in Delft? Dan zijn zij op zoek naar jou! Functieomschrijving Als PHP Ontwikkelaar werk je in een team aan de ontwikkeling van applicaties die door de gehele organisatie worden gebruikt. Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, testen en implementeren van deze applicaties. Je werkt hierbij nauw samen met andere ontwikkelaars, projectmanagers en stakeholders binnen de organisatie. Je taken bestaan onder andere uit: Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten en

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving In deze functie ga je werken als C# Developer. Jij gaat aan de slag met de volgende taken: Maatwerk software bouwen; Huidige softwareprojecten verder uitbouwen en optimaliseren; Ideeën van de klant omzetten naar handige oplossingen en tools; Bovenstaande doe je middels de Microsoft- stack: C#, ASP.NET en MVC/ Entity Framework. Ben je net afgestudeerd aan een HBO opleiding Informatica, aarzel dan niet om te solliciteren. Dit is namelijk de ideale startersfunctie! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van websites. Dit is door

Bekijk vacature »

.NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functie Middels Scrum en sprints bouw jij in deze functie mee aan complexe webapplicaties en ons SaaS platform. Hierbij hoort ook architectuur tot een van je taken. Daarnaast ben je één van de leden van het Scrum team. Dat betekent dat je naast je kerntaken ook in contact staat met de product owner. Oftewel, je bent bij het gehele ontwikkelproces betrokken. Tools die hierbij gebruikt worden zijn o.a. PHP, Symfony en Git. Eisen • Minimaal HBO werk- en denkniveau • Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring met PHP • Kennis en ervaring Symfony (Laravel is pré) & Lando • Kennis van

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 volgende »

Stefan

Stefan

06/06/2006 16:44:00
Quote Anchor link
Hallo,

Ik wil even een 'klacht' indienen over de laatste 3 scripts die vandaag (/ gister) geplaatst zijn...

Marnix heeft 3 scripts geplaatst en beweert dat hij deze zelf geschreven heeft.

Als wij even goed meekijken:

Kop of munt
PHPhulp: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/661/
Orginele script: Door MobyGod @ http://www.wmcity.nl/scripts.php?actie=bekijk&id=1382

Raad het getal
PHPhulp: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/663/
Orginele script: Niels v R. @ http://www.webscripters.nl/scripts/script.php?id=133

Steen, papier, schaar!
PHPhulp: http://www.phphulp.nl/php/scripts/1/664/
Orginele script: Vincent@web @ http://www.wmcity.nl/scripts.php?actie=bekijk&id=817

Ben ik hier nou de enigste die zich boos maakt over het feit dat Marnix wordt 'gecomplimenteerd' met het feit dat hij o-zo-goeie scripts maakt, terwijl hij ze gewoon van andere sites ript, hier plaatst en dan net doet alsof zijn broers er aan hebben mee geholpen? Om over de bronvermelding, copyright-gezeur enzo nog maar niet te spreken...

Ik vind niet dat iemand die doet alsof ie verstand heeft van PHP (Wat ie misschien vast wel heeft, maar niet laat blijken), zomaar PHP Scripts moet gaan posten zonder bronvermelding.

Hopelijk zijn er meer mensen het met mij eens, anders daalt het niveau hier nog.. en dat moeten we niet hebbe =S
 
PHP hulp

PHP hulp

19/04/2024 20:42:56
 
Jelle -

Jelle -

06/06/2006 16:47:00
Quote Anchor link
Echt slim is hij dan niet.
Stukje uit 'Raad het getal'
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
// By Niels v R.

Bij 'Steen, papier, schaar' heeft hij teminste de moeite genomen om de 'Auteurs tekst' weg te halen.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

06/06/2006 16:48:00
Quote Anchor link
Ik ben het totaal met je eens!

zelf had ik dit ook niet verwacht dan

Verwijderen die handel!

GR. mebus!
 
Woopie100

Woopie100

06/06/2006 16:48:00
Quote Anchor link
Je suis avant :) :P zeg ik dat goed??? :P
 
Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

06/06/2006 16:49:00
Quote Anchor link
Ik ben je met eens dat dat in ieder geval niet netjes is.
@MODS. Zet de bronnen die Stefan aandraagt er even bij. En maak even duidelijk dat Marnix niet de auteur is.
 
Frank -

Frank -

06/06/2006 16:49:00
Quote Anchor link
Ronduit zielig! Maar om me daar boos over te maken? Dacht het niet, dat is het niet waard. Ik ben er overigens wel een voorstander van om dit soort gedrag te 'belonen' met een ban.
 
Something Else

Something Else

06/06/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Haha moest wel lachen om jou opmerking Stefan. Maar stel je voor hij/zij heeft echt zoveel broers :P.

ff normaal:
Het lijkt idd gewoon geript van andere sites, als ik het zo bekijkt. En als dit zo doorgaat, kan iedereen scripts posten van andere(zonder toestemming) en dat is niet de bedoeling, i think.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Something Else
 
Stefan

Stefan

06/06/2006 16:50:00
Quote Anchor link
Wat mij ook opvalt:

Gister vraagt ie nog op het forum dit:

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=1&id=18509

En als wij met google even fijn zoeken, komen wij precies de zelfde PHP Code tegen bij een eerder geplaatste tutorial.

http://www.phphulp.nl/php/tutorials/8/155/277/

Als hij zo goed is in PHP dat hij scripts kan maken zoals hij gepost heeft, waarom kan hij niet zelf een simpele fout in PHP wegwerken? Komt ook al zo verdacht over...
 
Willem Jan Z

Willem Jan Z

06/06/2006 16:51:00
Quote Anchor link
Bah, en ik maar denken dat we een natuurtalent in ons midden hadden :(
 
Jelle -

Jelle -

06/06/2006 16:51:00
Quote Anchor link
Lol wat een held is het

Ik ben het met Frank eens.
Bannetje dan maar?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jelle -
 
Stefan

Stefan

06/06/2006 16:54:00
Quote Anchor link
Quote:
... Maar om me daar boos over te maken? Dacht het niet, dat is het niet waard ...


Is het ook niet waard, maar om te voorkomen dat we dit soort acties vaker op PHPhulp gaan krijgen, open ik even dit onderwerp.
 
Frank -

Frank -

06/06/2006 16:58:00
Quote Anchor link
Verzoek aan de moderators: Flikker de genoemde scripts even met een grote boog in de afvalbak. Of maak in elk geval duidelijk dat Marnix dit niet heeft geschreven. Daar is hij niet toe in staat.

Wat jullie met vriend Marnix doen, moeten jullie zelf weten, maar een ban (al dan niet tijdelijk) lijkt mij op zijn plaats.
 
Jelle -

Jelle -

06/06/2006 16:59:00
Quote Anchor link
Echt veel steun zal hij hier toch niet meer krijgen ^^
 
Mark L

Mark L

06/06/2006 17:00:00
Quote Anchor link
Ik dacht al.. toen hij poste:

En ik doe nog maar 4 dagen PHP (Nu inmiddels al 5)

Ik vind dit erg triest... en ik kon het me al niet voorstellen...
 
Eris -

Eris -

06/06/2006 17:02:00
Quote Anchor link
Scripts worden zo verwijderd. PM naar persoon in kweste gestuurd + melding op mod forum.

Zelf vind ik het niet kunnen.
 
Jelle -

Jelle -

06/06/2006 17:03:00
Quote Anchor link
*Schouder klopje aan Stefan omdat hij goed werk vericht heeft.*
 
Something Else

Something Else

06/06/2006 17:03:00
Quote Anchor link
Gelijk heb je Stefan, dit soort onzin moet niet meer voorkomen. phphulp is een goeie, leuke site om php te leren. Door dit soort dingen zullen degene die nieuw zijn op deze site een hele verkeerde indruk krijgen van phphulp.
 
Stefan

Stefan

06/06/2006 17:04:00
Quote Anchor link
Ach, als je gewoon een beetje goed oplet, zie je dat zijn gedrag nogal raar is.. (Toen b.v. met raad het getal, hij weet niet eens wat een cookie via url opvragen is... is ook al zo vaag..)
 
Jasper

jasper

06/06/2006 17:06:00
Quote Anchor link
ban lost niets op denk ik ... al mag het hem wel goed duielijk gemaakt worden, een andere account en niemand zou het weten ... maajah
 
Stefan

Stefan

06/06/2006 17:09:00
Quote Anchor link
Jasper, dat zou ik zo snel nog niet weten. Controleren doen we toch nog wel voorlopig, zeker na de afgelopen 3 scripts. Gedrag zoals van Marnix valt snel genoeg op.
 
Jasper

jasper

06/06/2006 17:14:00
Quote Anchor link
@stefan
Toch hebben er zeer veel mensen over gekeken. Maar het doed mij een groot plezier dat de script gecontroleerd worden. Ik zou het ook niet bepaald tof vinden moest ik hier één van mijn script tegenkomen gepost door iemand anders, of op een andere website. Niemand niet hoop ik!
 

Pagina: 1 2 3 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.