Nieuw hier

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Noel Hagestein

Noel Hagestein

21/01/2017 22:31:03
Quote Anchor link
Hooi,

Ik ben Noël Hagestein (aka Neol3108), een 17 jarige student op het TCR (Techniek College Rotterdam). Ik doe sinds dit (school) jaar een MBO opleiding applicatie ontwikkeling en wil hierna graag nog HBO.

Ik ben al langer bekend met programmeren, ik deed toen ik 9 of 10 was een cursus HTML en CSS van LOI en wilde toen verder leren dus leerde PHP heb daar bij nog Java geleerd om een plugin te maken voor CraftBukkit (Minecraft server) https://dev.bukkit.org/projects/magic-wand maar ben gestopt die te onderhouden omdat mijn interese in Minecraft is verdwenen.

Omdat ik al aardig voor loop op m'n klas vind ik school nu echt saai. Ik heb dit jaar nog niet echt iets nieuws geleerd. En had al een tijd geen project meer gehad dus wilde een simpele MVC maken: (simpele Laravel, 100% zelf geschreven)
https://github.com/Neol3108/MVC
Misschien kan je hieruit opmaken wat mijn niveau qua programmeren is.

Ik join dit forum omdat ik veel tussen mensen zit die "onder mijn niveau zijn" qua programmeren dus leek het me goed om ook af en toe tussen mensen te zitten die gelijk/boven mijn niveau zijn.

Ik ben erg gemotiveerd over programmeren en het is mijn passie en toekomstig beroep. Dus als iemand een project of team heeft dat ik leuk vind zou ik graag mee willen doen.

MVG
Noël
 
PHP hulp

PHP hulp

29/03/2024 02:54:48
 
Frank Nietbelangrijk

Frank Nietbelangrijk

21/01/2017 23:00:55
Quote Anchor link
Welcome on board Noël.

Ben je ook al een beetje bekend met andere PHP frameworks?
 
Noel Hagestein

Noel Hagestein

21/01/2017 23:07:32
Quote Anchor link
Frank Nietbelangrijk op 21/01/2017 23:00:55:
Welcome on board Noël.

Ben je ook al een beetje bekend met andere PHP frameworks?

Laravel ken ik redelijk. Gebruik het niet echt dagelijks omdat ik weinig doe buiten school. (wat nog niet zo'n hoog niveau is)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.