Nieuw hulp forum

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

05/02/2010 22:54:00
Quote Anchor link
Beste php'ers,

Weten jullie misschien een andere site die vergelijkbaar is met phphulp.nl, waar ik mijn vragen rustig kan stellen en beantwoorden, zonder dat er een klein kind zit te spammen?

Misschien heeft een van julllie een site, waar we opnieuw kunnen beginnen?

Alvast bedankt voor jullie reacties
Yearupie
 
PHP hulp

PHP hulp

28/03/2024 22:24:57
 
Quote Anchor link
Meh, je kunt tijdelijk tweakers.net gebruiken, daar krijg je vaak professionele antwoorden. Verder is er phpfreakz.nl, maar daar heb ik 't niet zo op
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

05/02/2010 22:58:00
Quote Anchor link
phpfreakz vind ik zelf ook niet echt goed, ik zal tweakers.net eens proberen.
 
GI ACE

GI ACE

05/02/2010 23:00:00
Quote Anchor link
Mja, geen phpFreakz. Ik heb me geregistreerd op verschillende forums / sites, deze is nog wel de beste. Daarnaast weet ik neit echt, gebruikte eerst phpfreakz, mja, doe ik nu niet meer. WMcity? kweet verder niet echt iets...
 
Bugmenot125

bugmenot125

05/02/2010 23:02:00
Quote Anchor link
tbforum
 
Quote Anchor link
tbforum vind ik ook niet zo, net als sitedeals. Dat is meer op verkopen gericht. Ik zou toch echt zeggen tweakers.net, dan maar even iets langer wachten, maar je krijgt er altijd wel antwoord.
 
Mr.Ark

Mr.Ark

05/02/2010 23:05:00
Quote Anchor link
Google is ook wel goed

Phphulp vind ik tot nu toe gewoon het beste. (Hopend dat er een nieuwe komt)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mr.Ark
 
Davy Jansen

Davy Jansen

05/02/2010 23:05:00
Quote Anchor link
Er zijn zat andere opties (misschien voor dit moment niet verkeerd om daar je vraag te stellen), maar er lopen hier nog voldoende mensen die wel serieus je vraag willen beantwoorden hoor.

En ik ga er vanuit dat bas (zo als hij deze week vertelde) over 1 week de nieuwe website plaatst. Ik neem aan dat dan de meeste problemen over zijn, en de website weer snel zal herstellen van deze tijdelijke 'dieptepunt'.
 
Yearupie Achternaamloos

Yearupie Achternaamloos

05/02/2010 23:13:00
Quote Anchor link
Ik zal ook hier blijven, maar als er dan weer een grapjas me topic sloopt waardoor niemand kan antwoorden is dat wel vervelend.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.