Nieuw ontwerp voor nieuwe site..PHP4 - XML

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Vincent

vincent

09/04/2006 14:05:00
Quote Anchor link
Ik ben met een nieuw ontwerp van een site bezich waarvan het php gedeelte gebouwd is maar zoek hulp met het XML gedeelte. Wie kan hierbij helpen.

thnx
 
PHP hulp

PHP hulp

20/04/2024 01:21:36
 
Crispijn -

Crispijn -

09/04/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Wat bedoel je daar precies mee? Er moet dus een nieuwe layout gemaakt worden met html/css?
 
Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

09/04/2006 14:11:00
Quote Anchor link
nou heb je opeens 2 topics kan je niet eerst wachten tot dat iemand je probleem heeft opgelost bij je andere topic:

http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=5&id=16326&lasttopic=1

want ik weeet wel hoe je een scrollbar inzichtbaar maakt:)

super easy

GR. mebus!
 
Vincent

vincent

09/04/2006 14:23:00
Quote Anchor link
css is aanwezig, alleen moeten de XML bestanden geintegreerd worden in de nieuwe look (nieuwe site)
 
Vincent

vincent

09/04/2006 14:24:00
Quote Anchor link
sorry mebus, ik ben opdit moment zo deprit aan het zoeken naar een oplossing en begrijp dat met 2 of meer topics het probleem niet sneller opgelost is.

thnx voor de boodschap.:)
 
Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

09/04/2006 14:52:00
Quote Anchor link
XML bestanden intergreren in de nieuwe look? Eehm... wat?

Waarschijnlijk bedoel je een XML parser? Kijk hier eens naar de voorbeelden.
 
Vincent

vincent

09/04/2006 15:35:00
Quote Anchor link
thnx :) wel een bundel van info die je als NewBie moet kunnen ontcijferen :( zal er wel wat aan hebben maar hoe verder ik lees hoe meer vragen er komen. Ga denk ik toch opzoek naar iemand die dit voor me kan doen (schoenmaker hou je bij je lees) zeggen ze dan:) Ik ben er jammer genoeg niet zo in thuis dus vandaar. maar alweer bedankt voor de tip
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.