Nieuwe Quiz! Programmeur gezocht.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ervaren C#.NET programmeur

Functieomschrijving Voor een moderne werkgever in regio Prinsenbeek zijn wij op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur die graag de uitdaging aangaat. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van maatwerk webapplicaties voor diverse klanten, waarbij complexe processen optimaal worden ondersteund. Verder ziet jouw takenpakket er als volgt uit: Ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties; Schrijven van hoogwaardige, herbruikbare codes; Schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen; Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen; Troubleshooten en oplossen van bugs in softwaretoepassingen; Werken met databases en dataopslagoplossingen; Implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

Kevin vermaat

kevin vermaat

06/04/2009 17:16:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een goed idee, ik kan niet teveel er over vertellen anders gaat iemand anders er met me idee van door. Ik zoek dus iemand die de volgende php code kan maken:

Er zijn 5 groepen, van A t/m E. En elke groep bevat verschillende onderdelen, dus het volgende is een voorbeeld: de quiz gaat over welk huisdier het beste is voor desbetreffende persoon:
Groep A = kleine dieren
Groep A bestaat uit => muis en hamster.
Groep B = middelgrootte dieren
Groep B bestaat uit => hond, kat en konijn.
Enz.

Ik zoek quiz script die het volgende kan: Een bezoeker op de site kan meedoen met de quiz, wanneer de quiz start wordt er een row in de database gemaakt, eerste die meedoet krijgt bv: 0001 en 2e krijgt 0002 enz. Op elke vraag zijn er 5 antwoorden mogelijk, 1 antwoord kan per vraag worden ingevuld. De eerste 7 vragen gaan over de groepen. Dus wanneer er met antwoord C wordt geantwoord krijgt bv groep A er 1 punt bij, elk antwoord zorgt dus voor een toename bij 1 van de kolommen in de database. Na 7 vragen wordt gekeken welke groep de meeste punten heeft. De groep die de meeste punten heeft is dus de winnaar van de groepen, hier komen nu nog 5 vragen over. Wanneer bijvoorbeeld groep B (middelgrote dieren) wint, dan moet de quiz op de volgende pagina nog 5 vragen stellen over welk middelgroot dier het beste is voor desbetreffende persoon, bijvoorbeeld de vraag:
wilt u dat het huisdier veel of weinig tijd vraagt?
A- Veel
B- Weinig
Wanneer vraag A wordt gegeven gaat de kolom van Hond +1 omhoog
Wanneer vraag B wordt gegeven gaat de kolom van Kat en konijn +1 omhoog.
Dit is dus eigenlijk hetzelfde als de eerste 7 vragen, maar deze vragen verschillen, het hangt namelijk er van af welke groep er in de eerste 7 vragen heeft gewonnen, over die groep wordt er dan nog 5 vragen gesteld. Let wel op dat op deze manier gelijkspel kan optreden in de eerste 7 vragen, dit probleem haal ik weg door te punten die een antwoord krijgt te veranderen, dus sommige vragen hebben +3 of +5 in plaats van +1 bij een groep.

De persoon die me deze script kan sturen krijgt een deel van de winst, hier gaan we duidelijk over praten hoe we het gaan realiseren.
Nogmaals bovenstaande idee is niet heel slecht, maar het is slechts een voorbeeld zodat jullie het kunnen programmeren.

[email protected]

Groetjes Kevin
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Kevin vermaat
 
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.