Nieuwe text based rpg

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Willem criens

willem criens

09/03/2012 15:57:55
Quote Anchor link
Hallo,

Ik heb een text based modern warfare gemaakt en ben benieuwd wat jullie er van vinden, alle commentaar over de website is welkom.

http://www.thirdcoldwar.com/

alvast bedankt!
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 09:13:49
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

09/03/2012 16:09:34
Quote Anchor link
Een aantal punten:
- Waarom staat de register button niet dicht bij het formulier?
- Waarom zou je geen nummers mogen gebruiken in de gebruikersnaam?
- Er zijn veel te veel opties in 1 menu, verdeel ze nog meer onder.
- Waarom ga ik in jail als ik iets doe.

Ik heb hem nog niet helemaal bekeken, maar dit is mijn eerste indruk.
 
Willem criens

willem criens

09/03/2012 16:23:18
Quote Anchor link
@Koen
1 - Zelf niet zoveel aangedacht aan de locatie van de register button, voorstellen om hem ergens te plaatsen?
2 - dat is om te voorkomen dat mensen koen1, koen2, koen3 gaan aanmaken, zo blijven de namen meer uniek en als ze vermoord worden dan worden ze niet snel terug gevonden onder dezelfde naam zodat ze binnen een dag weer vermoord worden.
3 - zal ik doen, word het ook wel duidelijker van, ben ik mee eens.
4 - Hoe bedoel je waarom ga ik in jail als ik niks doe?,je gaat in de gevangenis als een job mislukt is of je geen voertuig kon bemachtigen.
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

09/03/2012 16:31:11
Quote Anchor link
@willem ik weet dat het de bedoeling is om in de jail te gaan, maar het motiveert mensen niet om verder te gaan, omdat ze dan niets kunnen doen, waardoor je mensen zou kunnen kwijtraken.
En de register button zou ik boven de Forgot your password? link plaatsen.
 
Willem criens

willem criens

09/03/2012 16:36:56
Quote Anchor link
@koen

oke op die manier, ik zal daar wat op gaan verzinnen dat ze dan alsnog wat te doen hebben.
 
Maichel van Roessel

Maichel van Roessel

09/03/2012 16:38:11
Quote Anchor link
Bij Vehicle impound staat in het menu een raar vraagteken in een ruitje zoals dit enemy?s.
 
Jeroen VD

Jeroen VD

09/03/2012 16:41:57
Quote Anchor link
ik ga me niet registreren, maar zou je niet een andere kleurencombinatie kiezen? donkergoud op zwart vind ik een beetje vies. en je letters wat groter maken. maar dat is mijn mening
 
Willem criens

willem criens

09/03/2012 16:43:47
Quote Anchor link
@maichel
heb ik net opgelost probleem was dat er een verkeerde aanhalings teken stond, bedankt voor het opmerken

Toevoeging op 09/03/2012 16:48:31:

@jeroen
Surgesties voor een andere letter kleur? ik vond het zelf best moeilijk om een goede combinatie te vinden wat overal op de website leesbaar zal zijn.
en is de letter grootte te klein om het goed te kunnen lezen?

Toevoeging op 09/03/2012 18:53:52:

@koen
Ik heb het menu aangepast en onder meer kopjes geplaatst
Gewijzigd op 09/03/2012 16:49:16 door willem criens
 
Chris PHP

Chris PHP

22/03/2012 10:24:03
Quote Anchor link
Ik krijg een http 500 error als ik iemand om de assasination lijst zet.

Moet het ook de bedoeling zijn dat dit "nieuwe" text based rpg zo retro eruit ziet?
Ook moet ik scrollen van links naar rechts in het hoofd vester. Dit is op een resolutie van 1280x1024, ik zou het minimaal optimaliseren voor deze resolutie want dit is toch wel de meest voorkomende.

Ook klopt de hele uitlijning niet in IE7 alles verspringt en valt buiten de kaders.
 
Willem criens

willem criens

23/03/2012 16:19:28
Quote Anchor link
@ Chris
dank je wel voor je bevindingen, ik heb de assasination lijst aangepast en werkt weer zoals het hoort.
de resolutie problemen zijn ook opgelost, het is aangepast vanaf 1024 x 768 en ook de uitlijning klopt weer.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.